Hmm... Ik heb het liefst 9uurtjesquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel meer slaap heb ik doorgaans niet nodig, meestal 7 uur per nacht
Spam-Queen klinkt niet echt positief neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zo goed of dat positief of negatief is
quote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Spam-Queen klinkt niet echt positief nee
Das wel veel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb het liefst 9uurtjes
Mja, maar wel lekkerquote:
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef theKiD het volgende:
Ik maak meestal maar 4 of 5 per nachtMaar dat word ingehaald zodra ik TE moe ben, dan pak ik ook meteen 14 uur ter compensatie.. En dat allemaal door me werk... weg ritme
Bij mij is laat, slaap, vroeg, minder dan 8 uur... Dus niet fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar wel lekker
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja
Als ik een slaapdienst en dagdienst heb gehad (laat slaap vroeg) en ik word vaak wakker gemaakt tijdens de slaapdienst, dan ben ik op een gegeven moment ook op & dan moet ik nodig bijslapen.
Ja en dan ben ik weer een spam-sletquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef theKiD het volgende:
169 staat al klaar.. Dus nog ff paar posts maken mensen
Bij mij is slaap officieel 7uur slapen, maar als kinderen mij wakker maken, dan is het minderquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is laat, slaap, vroeg, minder dan 8 uur... Dus niet fijn
quote:
Okequote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef theKiD het volgende:
Laat mij ook ff een beetje inlopen op tong ()
Bij mij ligt hangt het allemaal een beetje samenquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mhh ja in mijn studententijd sliep ik ook veel meer, ongeacht wat ik de avond ervoor deed.
Rol ducktape doet wonderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is slaap officieel 7uur slapen, maar als kinderen mij wakker maken, dan is het minder
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dan een klacht aan mijn broek krijgquote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rol ducktape doet wonderen
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, slim!quote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef theKiD het volgende:
Zolang niemand buiten ons het weet, kun je alles ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop