Alles wel goedgekomen met de dame?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zo was het wel begonnen, alleen op einde brak haar bekken wat doorschoot naar de ruggewervels
Icm de juiste man kan t toch nog goed komen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Omdat ik ze het niet aan wil doen om te worden zoals ik ben.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef Tegan het volgende:
Dan moet je wel een damn goede man zijn.
Maar idd, als ik mister right ontmoet wellicht, maar ik zie het niet gebeuren, als in dat ik iemand ontmoet waarmee ik kinderen opvoeden wel vertrouw.
Het begint er de laatste twee pagina's wel op te lijkenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Het begint er de laatste twee pagina's wel op te lijken
Daar is dat andere medium voorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Tegan het volgende:
Vertel maar wat van jezelf, dan vind ik wel iets wat mis is met je.
Maar binnenin kan ik wel perfect zijnSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het mss niet mee eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Tegan het volgende:
Maar goed ik ben niet miss right dusja.
Dat weet ik niet.quote:foto Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef theKiD het volgende:
Qua uiterlijk is er t een en ander mis met me..Maar binnenin kan ik wel perfect zijnSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U know what i meanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Tegan het volgende:
Van mijn baas, dat kan niet. Die heeft geen vrijkaartjes om te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop