Ik woonde hier eerder. Vorig jaar politie al gebeld maar ze wonen er nog steeds. Volgend jaar gaat de fik er in.quote:
botpost by halvincarrisquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef HalvinCarris het volgende:
Het lijkt god'domme wel of ik in een ghetto woon. Die turken hier tegenover steken de hele dag al vuurwerk af. En er is net ook al een bankstel in de fik gegaan. Is dat nou normaal? Kutturken.
Gewoon doenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik woonde hier eerder. Vorig jaar politie al gebeld maar ze wonen er nog steeds. Volgend jaar gaat de fik er in.
![]()
"Volgend jaar, volgend jaar"quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik woonde hier eerder. Vorig jaar politie al gebeld maar ze wonen er nog steeds. Volgend jaar gaat de fik er in.
![]()
Heb je de Politie gebeld omdat er Turken in je buurt wonen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
![]()
Morgen dusquote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Volgend jaar gaat de fik er in.
Dat las je goed.. Het is verdomme geen Den Haag of Rotterdam waar ik woon. En op zich, Turken okay, maar DEZE Turken moeten gewoon moven.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Heb je de Politie gebeld omdat er Turken in je buurt wonen?
Denk dan wel aan je Timingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet teruggooien, met granaten. Works like a charm.
Je woont in Friesland?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat las je goed.. Het is verdomme geen Den Haag of Rotterdam waar ik woon. En op zich, Turken okay, maar DEZE Turken moeten gewoon moven.
Check m'n profiel. En nee, ik ga eerst vanavond om 0:00 een topic openen op FOK!, daarna zie ik wel of de fik er in gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:51 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Je woont in Friesland?
En idd,Turken zijn ook enorm paupervolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |