quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
[..]
maar toch kun je niet zonder ze
Die stopt niet bij Dean!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
nu de gitaar nog
Of even naar Veenwouden, is hier vrij dichtbijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dan neem je vanaf Leeuwarden toch de bus?
Met de auto kom ik wél waar ik moet zijn, met de trein lukt dat over het algemeen niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
nu de gitaar nog
dan neem je toch de taksi!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met de auto kom ik wél waar ik moet zijn, met de trein lukt dat over het algemeen niet...
Dan houd je helemaal geen geld over om te gitarenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dan neem je toch de taksi!
Samson heeft voor 50 euro al een leuke condensator mic. Sinds kort heb ik een Focusrite interface, die is echt aan te raden, super pre-amps.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
Wilde ff een akoestisch liedje opnemen...geen microfoon te vinden. Moet toch eens gaan investeren in bepaalde basisfaciliteiten hier.
Ik ga zo'n Toneport kopen met idd zo'n soort mic erbij. Moet voldoende zijn. Is immers enkel om bandleden te laten horen hoe iets gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Samson heeft voor 50 euro al een leuke condensator mic. Sinds kort heb ik een Focusrite interface, die is echt aan te raden, super pre-amps.
Ah ja, dan hoeft het idd niet perfect te zijn. Die Toneports zijn ook wat betaalbaarder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga zo'n Toneport kopen met idd zo'n soort mic erbij. Moet voldoende zijn. Is immers enkel om bandleden te laten horen hoe iets gaat.
Geluidtechnisch vind ik het goed klinken! De zanglijn is niet altijd sterk. Worden wel beter in de loop van het nummer, lollig genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:46 schreef guitarist het volgende:
2e mix gemaakt van het liedje wat ik in het vorige topic linkte. (alles opgenomen met 2 goedkope Samson mics en de Focusrite). Willen jullie even kritiek geven misschien?
http://home.guitarist.nl/SeasonsLove_020110.mp3
Cool man, klinkt goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:46 schreef guitarist het volgende:
2e mix gemaakt van het liedje wat ik in het vorige topic linkte. (alles opgenomen met 2 goedkope Samson mics en de Focusrite). Willen jullie even kritiek geven misschien?
lache!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:46 schreef guitarist het volgende:
Mja, hij zingt altijd een beetje saai, maar de nummers die hij schrijft zijn wel goed (vind ik dan).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geluidtechnisch vind ik het goed klinken! De zanglijn is niet altijd sterk. Worden wel beter in de loop van het nummer, lollig genoeg.
en toch vind ik het veel minder mooi...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Witchfynder het volgende:.
Akoestische muziek is best lastig, omdat je niet kunt leunen op effecten en truukjes. Ik leer dat wel nu.
Het is anders zo denk ik eroverquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:24 schreef shythe het volgende:
[..]
en toch vind ik het veel minder mooi...
ik haat dat geluid dat een akoestische gitaar maakt als je met je vingers over de snaren gaat, zo kut die piep...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Het is anders zo denk ik erover![]()
Soms wil ik vervormde scheurherrie horen en soms Paco op een goede dagof Julian Bream b.v.
je zult dat ding maar achterop je fiets mee moeten naar de les...quote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef Witchfynder het volgende:
Stiekem wil ik contrabas leren spelen, maar dat doe je niet ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |