Een echte Fender voor 150 euroquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef TeleluvR het volgende:
Dat dus...
Die fake advertenties wordt je echt niet gek van:
http://www.speurders.nl/o(...)hadigd-57551769.html
hoeft niet persee, ken ook foto's op het internet van mensen die een oude gibson omgezaagd hebben tot een mislukte bc rich gitaar... dus dat opschuren zou nog kunnen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef wimjongil het volgende:
Ziet er uit als een fake. Gewoon een andere custom Les Paul, daar het logo uithalen en een Gibson erin doen. Dit is hier heel lelijk gedaan, en ze hebben de moeite niet genomen om apart het puntje op de i er in te zetten.
Maar post idd eens wat meer pics.
Even lekker poetsen, fretboard in de olie, verse snaren en dan mooie foto's makenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kan de foto's van een gitaar niet meer vinden, moet ik weer nieuwe gaan maken en daar heb ik geen zin in....
photoshopquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even lekker poetsen, fretboard in de olie, verse snaren en dan mooie foto's maken
Luiaardquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kan de foto's van een gitaar niet meer vinden, moet ik weer nieuwe gaan maken en daar heb ik geen zin in....
Ja, daar heb ik helemaal geen zin, het voldoet maar... gitaar is helemaal schoon, afgesteld en in orde, maar de foto's zijn gewoon niet super... ding hoeft ook niet per se weg...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even lekker poetsen, fretboard in de olie, verse snaren en dan mooie foto's maken
Photoshop is voor leugenaarsquote:
Die top is wel mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik helemaal geen zin, het voldoet maar... gitaar is helemaal schoon, afgesteld en in orde, maar de foto's zijn gewoon niet super... ding hoeft ook niet per se weg...
Hier gaan we het mee doen.
[ afbeelding ]
Is geen top, hè?quote:
Toch een hollowbody?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is geen top, hè?
Body is massief essen!![]()
Idd of iis ie uitgefreesdquote:
zo'n protone model?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik helemaal geen zin, het voldoet maar... gitaar is helemaal schoon, afgesteld en in orde, maar de foto's zijn gewoon niet super... ding hoeft ook niet per se weg...
Hier gaan we het mee doen.
[ afbeelding ]
Ja, maar wel gemaakt van massief hout!quote:
Joa...quote:
Stimmt...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lache, zie dat je ook zo'n squier strat als mij in de verkoop hebt
Op een 62RI heb ik heel lang zitten gassen. Toevallig gisteren een plus gekocht die mij -voor nu- beter ligt dan een 62RI. Vandaar dat ook die Silver Series eruit gaat... dat is in feite een 62RI...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zit trouwens een beetje te gassen op een betere strat;
http://fender.com/products/search.php?partno=0100100808 en dan in het wit
Ik heb die plus gefinancieerd van de verkoop van mijn les paul... het universum is nu weer in evenwicht...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
achja, heb er wel me les paul mee kunnen financieren...
Graag gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb die plus gefinancieerd van de verkoop van mijn les paul... het universum is nu weer in evenwicht...
Nee, dat was de Gibson hoor! Die plus is wel wat duurder. Die Ibanez is een dure reparatie aan de auto geworden...quote:
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, dat was de Gibson hoor! Die plus is wel wat duurder. Die Ibanez is een dure reparatie aan de auto geworden...Je kent het wel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kutvrouwen!
maar toch kun je niet zonder zequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef TeleluvR het volgende:
Kutauto's, kutgitaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |