Zeker weten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef shythe het volgende:
dan wordt dat 'm! was echt bang dat ie hier volledig afgebrand zou worden omdat ie wel in zo'n beginnerspaket zit
Ibanez stopt toch de GRX70 in hun starterspakketjes?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef shythe het volgende:
dan wordt dat 'm! was echt bang dat ie hier volledig afgebrand zou worden omdat ie wel in zo'n beginnerspaket zit![]()
weet iemand nog iets leuks dat te spelen is op akoestisch en niet ingewikkeld is?
zodra als ik die gitaar heb ook maar akkoorden oefenen, niet te doen op deze gitaar...
kennelijk staan er nog een paar ergensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ibanez stopt toch de GRX70 in hun starterspakketjes?
Dan is het voor je te hopen dat er ook een fatsoenlijk versterkertje bij zit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef shythe het volgende:
[..]
kennelijk staan er nog een paar ergens
gelukkig
hoop ik...
eentje van 10 watt als het goed isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is het voor je te hopen dat er ook een fatsoenlijk versterkertje bij zit.
Blame it on the schemaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:56 schreef brother52 het volgende:
Dean, had je een paar draadjes niet even andersom kunnen solderen?
De tonepot split nu de neckpup en de volumepot de brugpup![]()
De pups geven wel een geweldige output
Het is gewoon even een kwestie van wennen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Blame it on the schema
PM me even hoe je het wil, dan komen we er wel uit
Lees de edit evenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is gewoon even een kwestie van wennen.
Misschien is het zo ook wel zo handig omdat ik de neckpup waarschijnlijk vaker zal splitten dan de brugpup.
Ik ga eerst even door met testen en kijken hoe het zo bevalt.
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lees de edit even
Maar dat is ook goed. Stomme fout, excuus.
Dat zei ik, krijg je van die linkshandige rommelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
Dat schema klopt gewoon niet. Ten minste, niet voor mijn gitaar.
Gewoon spiegelbeeld nemen. Zo lastig is dat nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zei ik, krijg je van die linkshandige rommel
Robert Klaplong...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef GoodGawd het volgende:
robert?
ja tis een GAS elke dag voor theraie een gitaar erbij, zodat ik eraan wen.

Plaatje is stuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoiii
Thuis staat een les paul custom uit de eind jaren 70 met de volgende kop:
[ afbeelding ]
Op internet is er niks over te vinden, dus ik vroeg me af of jullie er iets weten over die kleur. Komt die uit een specifiek jaar, waarde etc.
Alvast bedankt
wat dean zegt, hij lijkt wel geschuurd, om de inlay zie je nog van die zwarte randen, niet echt standaard gibson kwaliteit/afwerking. maar plaats eens wat meer foto's, ook van de body etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoiii
Thuis staat een les paul custom uit de eind jaren 70 met de volgende kop:
[ afbeelding ]
Op internet is er niks over te vinden, dus ik vroeg me af of jullie er iets weten over die kleur. Komt die uit een specifiek jaar, waarde etc.
Alvast bedankt
Hopelijk doettie t nu.
It's a gift...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat een smakeloze grap zeg!
Hulde!![]()
.
Ja, meerdere plaatjes heb je toch wel nodig, evenals een serienummer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:11 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe ziet de rest van de gitaar er uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |