En kreten als: "WHOEJOOOOO!"quote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Saaaaab het volgende:
En vergeet de te kleine petjes en oorbellen niet he.
Wollah.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef koffiekoek het volgende:
[..]
En kreten als: "WHOEJOOOOO!"
ts kijkt vanuit zijn verduisterde kamertje (achter de gordijnen) naar dit 'tuig' en mompelt "wacht maar, ik open een topic over jullie mannetjes". opeens ziet een mannetje het gordijn een beetje bewegen en kijkt op. ts kijkt snel naar zijn voeten en begint te blozen, elk oogcontact vermijdend. daarna pakt hij een nieuwe kop thee en gaat aan de slag op zijn favoriete forumquote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Fah-Q het volgende:
Je kunt er toch 1 lukraak op zijn muil slaan?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ts kijkt vanuit zijn verduisterde kamertje (achter de gordijnen) naar dit 'tuig' en mompelt "wacht maar, ik open een topic over jullie mannetjes". opeens ziet een mannetje het gordijn een beetje bewegen en kijkt op. ts kijkt snel naar zijn voeten en begint te blozen, elk oogcontact vermijdend. daarna pakt hij een nieuwe kop thee en gaat aan de slag op zijn favoriete forum
Ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ts kijkt vanuit zijn verduisterde kamertje (achter de gordijnen) naar dit 'tuig' en mompelt "wacht maar, ik open een topic over jullie mannetjes". opeens ziet een mannetje het gordijn een beetje bewegen en kijkt op. ts kijkt snel naar zijn voeten en begint te blozen, elk oogcontact vermijdend. daarna pakt hij een nieuwe kop thee en gaat aan de slag op zijn favoriete forum
ik ook wel hard maar niet zo hard als jou ik denk iets minder hard dan jou dus ongeveer 90% van jouw lach dat is 9/10 van jouw lach dat is iets minder dan een hele lach ( 10/10 )quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen.
Wat heb jij op...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik ook wel hard maar niet zo hard als jou ik denk iets minder hard dan jou dus ongeveer 90% van jouw lach dat is 9/10 van jouw lach dat is iets minder dan een hele lach ( 10/10 )
Toen ik 14 was ging ik ook altijd vuurwerk afsteken, en juist bij figuren als TS in de tuin, want toen konden ze nog geen topic op fok! openen, want dat bestond heel nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |