Ik had heel lang het intro van Baba O'Riley als ringtone. Daar heb ik echt geen vrienden mee gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had Roisin Murphy - Ramalama een tijd als ringtone. Vond ik supercool maar mensen die het hoorden gingen telkens denken dat er iets mis was met het ding. "Wat? Wat is dat? Wat hoor ik? Zet af, het is eng!"
Zeikerds.
die heb je net al gehoordquote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is even overgeschakeld naar DomienFM.
Met nu... Mr. Brightside!![]()
goedeMIDDAGquote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ik ga me afmelden voor dit jaarHopelijk in 2010 weer regelmatig terug
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Ze zeggen weleens dat huisdieren lijken op hun baasje, maar da's wel erg extreem.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Brennel het volgende:
Ik háááááát rotjes en kanonslagen en alles wat maar knalt! M'n kat weet niet waar hij het zoeken moet, en ik zit op de bank helemaal verkrampt te trillen als een rietje, en bij ieder klein knalletje schrik ik me al een ongeluk.
Achtelijk kutspul!!!!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Nee, want dan krijg je dat fenomeen dat te vaak gehoord heetquote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus? Goede platen als deze mogen vaker per dag gedraaid worden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Brennel het volgende:
Ik háááááát rotjes en kanonslagen en alles wat maar knalt! M'n kat weet niet waar hij het zoeken moet, en ik zit op de bank helemaal verkrampt te trillen als een rietje, en bij ieder klein knalletje schrik ik me al een ongeluk.
Achtelijk kutspul!!!!
gourmetten met nieuwjaarquote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik haak ook af mensen. Het gourmetstel roept![]()
Tot 2010!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |