Onverwacht? Volgensmij kreeg hij vrij veel goede kritieken! Ik heb 'm ook gezien en hij is inderdaad prachtigquote:Op donderdag 31 december 2009 23:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
We hebben net Changeling gezien. Wat een onverwacht fantastische film is dat. Ik ga afsluiten. Zo nog even naar het vuurwerk kijken en dan slapen
. Dit is de minst kutte jaarwisseling in jaren
.
Ik had destijds een trailer gezien en het leek me een suffe emo-film. Ik dacht ook dat 'ie een 7,3 kreeg op IMDB en dat is me toch al gauw te minquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onverwacht? Volgensmij kreeg hij vrij veel goede kritieken! Ik heb 'm ook gezien en hij is inderdaad prachtig![]()
Een 7,3 te min?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had destijds een trailer gezien en het leek me een suffe emo-film. Ik dacht ook dat 'ie een 7,3 kreeg op IMDB en dat is me toch al gauw te min. Maar ik zag dat 'ie (inmiddels?) een 8 heeft gekregen en dat is 'ie zeker ook waard!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat is er met het ouderwetse gehoorapparaat uitdoen en demonstratief de andere kant op kijken gebeurd?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Folle lok en seine!.
Dit was de beste oudejaarsavond in jaren! Ik snap niet hoe het kan. Ws omdat we lekker thuis bleven en de heisa zoveel mogelijk vermeden. Maar ik ben nog steeds allergisch voor aftellende klokken op tv. Ik verborg m'n hoofd onder de dekens en Mark riep steeds hoeveel seconden er nog restten, terwijl ik "lalalalala, I don't wanna hear it, I don't wanna hear it!" riep.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een 7,3 te min?![]()
Over de film - spoilerrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
O daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er met het ouderwetse gehoorapparaat uitdoen en demonstratief de andere kant op kijken gebeurd?
Hiiiihihihi.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:11 schreef pinquit het volgende:
gelukkig nieuwjaar!
zoo, laat het vasten maar beginnen
Daarom moet je ook nooit denken dat je op 1 januari het roer om kan gooien. Er is nog allemaal lekkers in huis en de winkels zijn dicht (ergo: geen nieuw gezond voerquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit denken dat je op 1 januari het roer om kan gooien. Er is nog allemaal lekkers in huis en de winkels zijn dicht (ergo: geen nieuw gezond voer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:28 schreef conleche het volgende:
We beginnen toch altijd op maandag?Kom op nou!!!
Nee, dat kan wel voor een keertjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:29 schreef pinquit het volgende:
[..]ik leer vanalles hier!
ok, maandag herstartmaar daar begint het vooruitschuiven al! maar das nu nog niet erg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |