Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning!![]()
Zeg, als je je weegt, wat geeft dan ws. het realistische gewicht weer? Weegschaal op de (granieten) badkamervloer of weegschaal op het badmatje? Ik vrees dat eerste, of niet
Ja, ik woog me dus eerst (na weken) op het badmatje. En toen dacht ik "dat klopt vast nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonus
Kom hier naar toe, hier ligt geen sneeuwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
kutsneeuw, kutvirusje, kuthormonen
goeiemorgen allemaal!
*liefdevolle schop onder Mo's bevallige achterste*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
hier is het ook sneeuwvrij
O/L: 3 broodjes, 1 gekookt ei
T: banaan ofzo
S: hardlopen
T: twee boterhammen met ? pindakaas?
D: kipfajita's
T: een stevige bak yoghurt oids
Dit is niet veel hoor, ook al ben je laat opgestaan! Of gaan er liters room en kilo's kaas op/door die fajita's?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
hier is het ook sneeuwvrij
O/L: 3 broodjes, 1 gekookt ei
T: banaan ofzo
S: hardlopen
D: kipfajita's
T: ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |