abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76312074
Hoi slanke dennen ik post niet meer, lurk eigenlijk ook niet zo vaak meer, maar wil jullie toch even een heel goed, gelukkig, gezond en geliefd nieuw 2010 wensen .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2010 00:15:13 ]
pi_76315722
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76316722
Moggeh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76316772
Lieve hemel D&D, wat doe jij zo vroeg op?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76316783
Werken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76316827
Tsja. Sterk argument.
Werk-ze!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 09:14:30 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76316958
Ook zo Razzt!

En goeiemorgen Het heeft hier weer gesneeuwd. En hoe! Mn voet zakte erin weg Ik heb alsnog dapper mn fiets gepakt en ben naar de weg gestiefeld, maar er bleek niet gestrooid te zijn... Overal een dik pak sneeuw. Dus weer geen Zumba voor mij, want ik ging op die manier NOOIT op tijd komen Boehoe. Sta je daar met je goeie gedrag, in sportoutfit Faal!

Oh en loveli, bruidsjurk? Nah voorlopig niet denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76317325
Morrrrning!

Zeg, als je je weegt, wat geeft dan ws. het realistische gewicht weer? Weegschaal op de (granieten) badkamervloer of weegschaal op het badmatje? Ik vrees dat eerste, of niet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76317330
Ah, balen Mariaatje Even thuis Zumbaën dan maar?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 10:12:48 #235
70532 loveli
N
pi_76317359
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning!

Zeg, als je je weegt, wat geeft dan ws. het realistische gewicht weer? Weegschaal op de (granieten) badkamervloer of weegschaal op het badmatje? Ik vrees dat eerste, of niet
Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonus
crap in = crap out
pi_76317372
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonus
Ja, ik woog me dus eerst (na weken) op het badmatje. En toen dacht ik "dat klopt vast niet ". De harde ondergrond deed er meteen 4 (4! vierrr! ) kilo bij

Welcome back in Slank Goodbye
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:16:13 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76317391
Oei Goodbye .
Balen Maria, maar ik vind het wel heel stoer dat je elke zaterdagochtend weer naar Zumba gaat, terwijl wij nog in ons bedje liggen te stinken .

Hier sneeuwt het ook flink! Ik hoop dat het tot maandag doorgaat en dat de treinen hier dan weer ontregeld zijn, dan hoef ik niet naar Zwolle (maar ik wens het tegelijkertijd ook weer níet voor degenen die naar hun werk moeten oid )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:16:52 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76317396
WTF! Ik zou me vastklampen aan het badmatje en hem nooooit meer laten gaan

Nah maar komt wel weer goed, Goedbijtje Sport jij nog steeds braaf?

En ja, ik draai wel weer es zo'n programmaatje af Mweh.

Oh en Vik, dankjoe Al zou ik liever hebben dat ik niet voor de kat zn kont uit bed was gekomen vanochtend, voelt zo loos om weer af te druipen na een blik op de volgesneeuwde weg te hebben geworpen

Maarjaaaa!
pi_76317426
Nou, moet ik er wel even bij zeggen dat het gewicht dat verscheen toen ik me op het badmatje woog lager was dan toen ik nog echt serieus bezig was. Vandaar dat ik het al niet helemaal vertrouwde.

Oh en Maria, ik sportte heel braaf. Tot ik ziek werd voor vakantie, vervolgens vakantie had, het vervolgens heel druk was op het werk (overwerk) en het kerst en O&N was. Maandag ga ik weer braaf
pi_76317735
Gelukkig nieuwjaar iedereen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76317769
goedemorgen!

Gelukkig nieuw jaar iedereen ook die dat ons ook nog gewenst heeft
Ja doei.
pi_76318170
Zo, gisteren als een Neanderthaler niet uit m'n holletje gekropen, de hele dag in bed gelegen met ik weet niet hoeveel afleveringen van een serie. Dat was heerlijk, maar vandaag weer eens tijd voor actie. Ik ga zo eerst mijn iPhone ophalen. De kerstboom aftuigen. Wat administratie , sportschool óf hardlopen, gezonde dingen in huis halen. En dan denk ik dat de dag wel zo'n beetje om is. [/do-list]

Mijn O: was een gekookt eitje met een volkoren pistoletje met filet. A., ui en sla.
pi_76318175
Goedemorgen
Hier is het ook rustig aan het sneeuwen
Toen ik vanmorgen naar huis reed was het alleen wel slecht weer, toch vervelend rijden

Nu even lekker een dagje rustig aan doen, moet eigenlijk aan een verslag beginnen maar geen zin in
pi_76318312
kutsneeuw, kutvirusje, kuthormonen

goeiemorgen allemaal!
Kwak
pi_76318362
kwak!
Ja doei.
pi_76318404
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
kutsneeuw, kutvirusje, kuthormonen

goeiemorgen allemaal!
Kom hier naar toe, hier ligt geen sneeuw
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:22:45 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318424
Goodbye: good nuff for me *sticker* Ik ga maandag ook weer een poging wagen, hopelijk is de sneeuw dan een beetje weg...

*aai voor Kwak*

To do: hupsen, douchen, boodschappen, vega koken voor 4... En dan nog de leukere dingen Nouja koken is ook leuk eigenlijk.
pi_76318440
hier is het ook sneeuwvrij

O/L: 3 broodjes, 1 gekookt ei
T: banaan ofzo
S: hardlopen
D: kipfajita's
T: ?
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:26:31 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318493
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

T: twee boterhammen met ? pindakaas?
T: een stevige bak yoghurt oids
*liefdevolle schop onder Mo's bevallige achterste*

*goede poging tot streng kijken*
pi_76318509
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

T: ?
Dit is niet veel hoor, ook al ben je laat opgestaan! Of gaan er liters room en kilo's kaas op/door die fajita's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')