Kutherrie en kutvuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef nuget het volgende:
gelukkig komt de politie daar niet voor
want het is toegestaan van 31 december 10:00 - 01:00 1 januari
Doe het op je eigen manier!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:22 schreef 3keernix het volgende:
Ik wil die klotekoters een jaarwisseling geven dat ze nog lang zal heugen
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:22 schreef 3keernix het volgende:
Aangezien ik het stront irritant vind dat mijn buurjongetjes met baby pijltjes lopen te smijten ben ik zo vrij geweest om avast de polizei te bellen..Alleen ik kom er niet doorZe hadden een 3e meldkamer in gebruik maar ik krijg gewoon geen gehoor
Ik wil die klotekoters een jaarwisseling geven dat ze nog lang zal heugen en dat werkt de polizeiii niet mee?
Klacht: Polizei gebeld maar ze komen niet![]()
Klacht: Geen beltegoed
Klacht: Zie boven
ik denk dat de politie je uitlachtquote:6.Vuurwerk afsteken mag op 31 december vanaf 10 uur 'sochtends tot 's nachts 2 uur op 1 januari.
Spuit ze helemaal vol!quote:Ik wil die klotekoters een jaarwisseling geven dat ze nog lang zal heugen en dat werkt de polizeiii niet mee?
en die kinderen zullen net zo hard zeggen tegen jou...quote:
Ik heb hier paar wietplantjes liggen. Als ik nou bij hun gooi en dan de polizei heb ik vast meer succesquote:
Ja, een paar plantjes doet vast wonderenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb hier paar wietplantjes liggen. Als ik nou bij hun gooi en dan de polizei heb ik vast meer succes
Gore tering NSB'er. Opa met je fucking kutverrekijkertje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:22 schreef 3keernix het volgende:
Aangezien ik het stront irritant vind dat mijn buurjongetjes met baby pijltjes lopen te smijten ben ik zo vrij geweest om avast de polizei te bellen..Alleen ik kom er niet doorZe hadden een 3e meldkamer in gebruik maar ik krijg gewoon geen gehoor
Ik wil die klotekoters een jaarwisseling geven dat ze nog lang zal heugen en dat werkt de polizeiii niet mee?
Klacht: Polizei gebeld maar ze komen niet![]()
Klacht: Geen beltegoed
Klacht: Zie boven
Dat is het minste wat ik kan doen toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef Thomas B. het volgende:
Jij steekt zeker ook ballen lek als ze in je tuin komen. Dat zal ze leren... stelletje rotjong!
Ik denk inderdaad dat ze dat aanvoelen, en dan de telefoon wel zullen opnemenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb hier paar wietplantjes liggen. Als ik nou bij hun gooi en dan de polizei heb ik vast meer succes
Ik laat ze de ballen altijd zelf leksteken en ik dwing hun vriendjes toe te kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat is het minste wat ik kan doen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |