Zeiden ze niet: "Dit heb ik hier niet gekocht. Dit had ik al bij mij toen ik binnen kwam"?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik dood
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijn
Niet onterecht.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als je dit mooi vind begrijp je ook vast dat ik soms van klassiek geniet.
Welnee. Gewoon geen krimp geven dan zijn ze banger voor mij dan ik voor henquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke... dan is er niks aan de hand... Als ze het op tastbare afstand zeggen, moet je je zorgen gaan maken.
Nee, ik woon niet in Maaskantje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zeiden ze niet: "Dit heb ik hier niet gekocht. Dit had ik al bij mij toen ik binnen kwam"?
Alleen kan ik dit album van de Mark & Clark Band dus nergens vindenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik voel me haast een beetje schuldig tegenover mn jongere ik die elke zaterdag eind jaren 80 en begin jaren 90 de top 40 op moest nemen op een bandje.
Nu download ik alles binnen een paar seconde zonder er moeite voor te doen.
Dat had ik vorig jaar; toen ontdekte ik het liedje en het verhaal in de à gogo. Hoewel ik het liedje al eens had gehoord, op de achtergrond in een winkel of een restaurant of zo, is het toen pas opgevallen en blijven hangen, zozeer zelfs dat ik er net naar uitkeek om het te horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
Leuk altijd dat elke top 2000 weer dit nummer door een aantal mensen pas voor het eerst wordt gehoord
Misschien 1 van de onbekendste nummers in de top 100?
Ik kan je wel even PM-en?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen kan ik dit album van de Mark & Clark Band dus nergens vinden
Brel
Mondspoelen, dat was prachtig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |