Dat is onzquote:Op donderdag 31 december 2009 14:02 schreef Re het volgende:
Jaaroverzicht KLB 2009:
01-01 t/m 31-12: bagger!
dat is idd een copy/paste van het jaaroverzicht ONZ 2009quote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is onz
We hebben het over KLB
Wat zou er in moeten staan? Dat er geklaagd is over sneeuw en het openbaar vervoer? Dat waren voor mij iig de hoogtepunten van KLB.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:00 schreef Ensaf het volgende:
Klacht: KLB heeft geen jaaroverzicht.
Dat + als je niet verder komt dan KLB ben je toch wel een stuk schorriemorrie van de bovenste plank. Er is meer in deze wereld, echt waar hoor.quote:
Oh, hier. Asje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben het overzicht ook een beetje kwijtgeraakt.
Die moet nog gemaakt worden ben ik bangquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef 9611Niels het volgende:
Wat vonden jullie het beste KLB topic van 2009?
Die met de groene-met-witten-stippen-bikinichick denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef 9611Niels het volgende:
Een overzicht met linkjes van alle memorabele (rel)topics die langs zijn gekomen?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat zou er in moeten staan? Dat er geklaagd is over sneeuw en het openbaar vervoer? Dat waren voor mij iig de hoogtepunten van KLB..
Wut?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Die met de groene-met-witten-stippen-bikinichick denk ik
Dat topic ken ik nietquote:
Sneeuwsnollen vond ik wel mooi, maar ja die ligt nog vers in het geheugen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef 9611Niels het volgende:
LUDOOTJEquote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben het overzicht ook een beetje kwijtgeraakt.
Het ontslag van BoWaquote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef Siniti het volgende:
Terechte klacht!
Ik zou de KLB-juweeltjes van afgelopen jaar ook wel weer willen herleven!
De ontmaskering van Emimich, de ontmaskering van Crane etc etc
Inderdaad, in R&P vind je ook vaak vermaakquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat + als je niet verder komt dan KLB ben je toch wel een stuk schorriemorrie van de bovenste plank. Er is meer in deze wereld, echt waar hoor.
En wat maakt jou dan zo bijzonder? Ik heb namelijk nog steeds je tieten niet gezien.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Ik wil natuurlijk wel een speciale vermelding, dat spreekt voor zich.
Waar moet ik beginnen, waar moet ik beginnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wat maakt jou dan zo bijzonder? Ik heb namelijk nog steeds je tieten niet gezien.
PUB is geen KLBquote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Zie het jaaroverzicht van PUB.
Eveneens september:quote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef 9611Niels het volgende:
Juni
"Ik heb gelijk"-mania
September:
De Bazen van Hyves
December:
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Zie het jaaroverzicht van PUB.
hoe durf je!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ONZ'er over KLB klagen. Jij hebt recht van spreken, ja.
Daar komt een nieuwjaarsdag-special over op de FP.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef Trannellius het volgende:
Mijn kortstondige relatie heeft geen nieuwswaarde?
Ach, het is niet zo dat hij helemaal geen punt heeft hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ONZ'er over KLB klagen. Jij hebt recht van spreken, ja.
Jij hebt altijd gelijk Ludoquote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vond "Waar denk je aan?" van een aantal dagen geleden ook wel leuk.
Die is leuk ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vond "Waar denk je aan?" van een aantal dagen geleden ook wel leuk.
Dat schijnt tegenwoordig helaas wel zo te zijn. Pubertjes die nog niet de innerlijke rust hebben om na te denken of wat ze willen melden wel echt topic- of postwaardig is, vandaar al die bagger hier.quote:
Inderdaad. Allemaal van die pauper bagger met van die klachten die nérgens over gaanquote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnt tegenwoordig helaas wel zo te zijn. Pubertjes die nog niet de innerlijke rust hebben om na te denken of wat ze willen melden wel echt topic- of postwaardig is, vandaar al die bagger hier.
Ja, ze moesten eens een voorbeeld aan mij nemen. Ik post mijn bagger in ieder geval alleen 's nachts!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnt tegenwoordig helaas wel zo te zijn. Pubertjes die nog niet de innerlijke rust hebben om na te denken of wat ze willen melden wel echt topic- of postwaardig is, vandaar al die bagger hier.
En zijn ontmaskeringquote:
je bedoeld de afgang, aangezien deze user gewoon een 14 jarig iel kereltje isquote:
Wacht maar tot hij krav chun op je smoel gooitquote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
je bedoeld de afgang, aangezien deze user gewoon een 14 jarig iel kereltje is
wat voor gerecht is dat? Kroatisch?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij krav chun op je smoel gooit
Ja daag hem maar uit ik zou oppassen als ik jou wasquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor gerecht is dat? Kroatisch?
want anders? Kom hij met zijn roze bh (misschien is dat wel kran chun, een bh-merk) achter me aan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja daag hem maar uit ik zou oppassen als ik jou was
wtf?!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
want anders? Kom hij met zijn roze bh (misschien is dat wel kran chun, een bh-merk) achter me aan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |