Niet altijd, hij vindt Nick & Simon ook erg leuk. Maar dat mag als 7 jarige vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van muziek
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vaderquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pssstKijk! Helemaal niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog steeds: Grace hoort daar te staan en niet Hallelujah
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Nick en Simon
Op dvd bedoel je??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef D. het volgende:
Iemand tips voor een goede concertregistratie/muziekdocumentatie?
Pas op he!?!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.
Zeiknummerquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat op 3FM beter dan. Daar komt zoHallelujah
van de beste man voorbij
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vader
Thomas Berge, ook zo verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet opgezocht. Ging af op de kennis van Thomas B..
Bij de tekst van Could You be Loved had hij het superman-icoontje geplaatstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is dol op Three Little Birds
Logisch dat je hem mist. Een prima motto, positive thinking!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zeker! Ik mis 'em wel met deze dagen. Maar "everything's gonna be alright" was een beetje zijn motto, dus die positieve gedachte hou ik vast
tuk!!quote:
Het is voor mij allemaal een pot nat. Maar zoals Diaan al zei, wel hartstikke leuk voor 7-jarigen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.
Hehe. Wel een van de hoogste binnenkomers... het is een begin iigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet opgezocht. Ging af op de kennis van Thomas B..
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vader
Dan heeft het nummer nog meer lading...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aah, lijkt me zo emotioneel om dat het nummer zo te horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hee ik ouder jaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thomas Berge, ook zo verschrikkelijk.
Doe eens niet zo bekrompen. Ik was eerder ook zoals jij.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is voor mij allemaal een pot nat. Maar zoals Diaan al zei, wel hartstikke leuk voor 7-jarigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |