quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik trap er iedere keer weer in![]()
jij dacht hieraan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik trap er iedere keer weer in![]()
wat snappie nie?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
jij dacht hieraan?
[ afbeelding ]
Zojuist was er ook een nummer van Morrison.quote:
Dat is toch Elvquote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat lubje met Alf bedoelt.
Je leeft nog in het verleden, dat is niet goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
108 Elvis Presley : Suspicious minds
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had hem al klaar staan... ach post ik hem ook maar.
Beter laat dan nooit, Diaan, je hebt nog wel wat te doen danquote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Nummer is al 5 minuten voorbij, maar ach
heb je al geslapen vanmiddag?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had hem al klaar staan... ach post ik hem ook maar.
Gelukkig, dan kan ik nu mooi even boodschappen doen en oliebollen kopen.quote:
Ekdom maakt die geintjes ook altijd, dit was het duo Skunk en Nensie, je denkt zeker dat je mark en clark band etcquote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
Zo kwam Kees van Hondt (de Lowlands gangers kennen hem wel) eens op het podium met een peen, zegt ie: "Als dit geen peen is"
Wat dan??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, Diaan, je hebt nog wel wat te doen dan![]()
alle songtexten die je niet gedaan hebt alsnog postenquote:
Alle songteksten plaatsen die we overgeslagen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Nope nog geen tijd voor gehad... en Lennon wordt net weer wakker. Als hij vanmiddag gaat slapen, ga ik misschien wel even liggen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Nizno het volgende:
mogen die SR09 grapjes hier weg blijven? Het Gerard weer in de koelkast gezet tot volgend jaar... Dussuh not today!
[..]
heb je al geslapen vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |