Sjonge jonge jonge je ziet toch dat mijn topic uniek is.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef zovty het volgende:
Wow, een vuurwerk topic. Goed idee man!
Stom dat niemand daar nog aan gedacht heeft, maar gelukkig hebben we jou!
HIER SNEEUWBOMMEN IN BALLEN, HET IS ECHT ONGELOFELIJK!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef Mieuwkloas het volgende:
JAHAHA HIER VET VEEL SNEEUWBALLEN IN BOMMEN GEGOOID LOOOOOOOOL
Die hebben vaak 20 slof astronauten, anders krijgen ze het niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Remzz het volgende:
Ik snap nooit dat dat volk om 6 uur s'ochtends al begint.
HOE WIL JE DAT DOEN ALS DE IJSPEGELS BREKEN DAN VALLEN ER VET VEEL MESNEN KAPOT DOOR :S:S:Squote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
HIER SNEEUWBOMMEN IN BALLEN, HET IS ECHT ONGELOFELIJK!
HIER NITRAAT IN VLINDERBALLEN!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
HIER SNEEUWBOMMEN IN BALLEN, HET IS ECHT ONGELOFELIJK!
Lol wat voor pauperbuurt woon jij dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb een bontkraagbuurjongen die ook vrolijk meedoet
Ik heb er 3quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb een bontkraagbuurjongen die ook vrolijk meedoet
Want bontkraagbuurjongens wonen alleen in achterbuurtenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol wat voor pauperbuurt woon jij dan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol wat voor pauperbuurt woon jij dan.
Dat weet ik. Dus, wat voor pauperbuurt woon jij dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want bontkraagbuurjongens wonen alleen in achterbuurten
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dus, wat voor pauperbuurt woon jij dan?
Elk jaar weer dezelde commentsquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Compomotive155 het volgende:
Elk jaar weer dezelfde topic`s[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |