En bij mij staat ie in de Top 3 van beste platenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is wat mij betreft nummer 1 op m'n lijst van verschrikkelijke singles in 2009.
Ja.
Nog hoger dan Tuintje in m'n Hart ja. Veullll hoger.
ik hoop dat je sarcastisch bentquote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En bij mij staat ie in de Top 3 van beste platen.
Nope. Ik vind het echt een waanzinnige plaatquote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop dat je sarcastisch bent
Geweldig, toch!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En bij mij staat ie in de Top 3 van beste platen.
Dat heeft met je opvoeding te maken denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig, toch!Er moet een keer psychologisch onderzoek komen naar het gen dat bepaalt wat iemands smaak is. Want je hoort het zelfde nummer en de ene pakt een teiltje
en de ander pakt een emmer
. Rare mensen, die mensen.
Ja preciesquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig, toch!Er moet een keer psychologisch onderzoek komen naar het gen dat bepaalt wat iemands smaak is. Want je hoort het zelfde nummer en de ene pakt een teiltje
en de ander pakt een emmer
. Rare mensen, die mensen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft met je opvoeding te maken denk ik
Dat zou betekenen dat ik blijf steken op BZN en Celine Dion. En Mariah Carey.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop dat je sarcastisch bent
Als opvoeding leidend was geweest, had ik nu waarschijnlijk in de hoek van de piraten gezeten...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je ouders niks met muziek doen kan het van alles worden, maar als je zoals bij mij wordt opgevoed met U2, Jeff Buckley, Sufjan stevens, Sigur Ros en meer van dat dan komt het wel goedquote:
Ik snap die zin niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Het ergste is als haar stem zo overslaat doordat het zo vals is
Ik interpreteerde je PI toch wel goed dat het eigenlijk niets met opvoeding te maken heeft?!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je ouders niks met muziek doen kan het van alles worden, maar als je zoals bij mij wordt opgevoed met U2, Jeff Buckley, Sufjan stevens, Sigur Ros en meer van dat dan komt het wel goed
Ja, mij ook. Denk wel nr. 1.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
Thunder Road
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit m'n persoonlijke Bruce top 3
Ja sorry, ik ben soms heel vaag in mijn PI gebruikquote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik interpreteerde je PI toch wel goed dat het eigenlijk niets met opvoeding te maken heeft?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |