quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Chocobo het volgende:
http://www.documentingrea(...)irecrackerinjury.jpg
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... dat is onherstelbaar inderdaad!quote:
Ben op de helft inmiddels,... cool stuk. Serieus nagedacht over eventuele verbeteringen. Duidelijk verschil in classes,... betere balans zeg maar. Gevoel van exploration,... betere side-questen. En heerlijk om te horen dat ook de framerate verbeterd is,... die was echt erg in deel 1. Klinkt allemaal geweldig Gijs. Heb het spel al betaald,... nu is het gewoon wachten.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
OP
Cho: Co-Op show van vorige week heeft een coole preview van Mass Effect 2![]()
![]()
http://revision3.com/coop/android
Ja.. net dat hij het niet durft te vragen of alles zo spannend vind en het gewoon vergeet.. gebeurt.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Magneet het volgende:
Merlijn gaat dermate vaak nog naar de wc dat er nog geene chte ongelukjes zijn geweest. Zal inderdaad heus wel komen als hij echt naar school gaat.
Proest ja inderdaad.. Jasmijn laatst een piratenbroek..quote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt inderdaad wel eens voor. Kids zijn zindelijk, maar soms kan je een ongeluk niet voorkomen nee. Komen ze ineens met een korte broek en meisjes slip naar buiten
Lijkt wel waar die scan van gisteren van wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Het schijnt nu meer een Gears-achtig spel met een RPG jasje te zijn dan een RPG met shooter-elementen. Ik ben benieuwd. Ziet er in elk geval erg cool uit!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ben op de helft inmiddels,... cool stuk. Serieus nagedacht over eventuele verbeteringen. Duidelijk verschil in classes,... betere balans zeg maar. Gevoel van exploration,... betere side-questen. En heerlijk om te horen dat ook de framerate verbeterd is,... die was echt erg in deel 1. Klinkt allemaal geweldig Gijs. Heb het spel al betaald,... nu is het gewoon wachten.
zie hierboven, een mosterdgas granaat verplaatst dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Wat de neuk is dat onderste dan? Gifgas-residu?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Bastard het volgende:
Je zoekt mensen op die dezelfde taal spreken als jou zie ik Neet![]()
Dat dacht ik ook. Moest 3x lezen voor ik doorhad dat het over WW1 ging.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Bastard het volgende:
Je zoekt mensen op die dezelfde taal spreken als jou zie ik Neet![]()
Serieus,... zoveel verbeteringen. Instant klassieker,... ben zo benieuwd. Graphics ook zo vreselijk mooi. Alle classes interesseren me.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt nu meer een Gears-achtig spel met een RPG jasje te zijn dan een RPG met shooter-elementen. Ik ben benieuwd. Ziet er in elk geval erg cool uit!
Westhoeks is weer een apart taaltje binnen het Vlaamsquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Moest 3x lezen voor ik doorhad dat het over WW1 ging.
Dus blijf er met je pollen af !
Ja, ik ben ook erg benieuwd of ze het inventory- en upgradesysteem verbeterd hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... zoveel verbeteringen. Instant klassieker,... ben zo benieuwd. Graphics ook zo vreselijk mooi. Alle classes interesseren me.
Van vuurwerk 2010 naar WWI,... Einstein had gelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Magneet het volgende:
[..]Forumpje van Yvonne he www.forumeerstewereldoorlog.nl
.........quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef gijsje79 het volgende:
Voor B dan:
En deze nog![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)eel-13-bushalte-3756
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
.........
geprobeerd.... echt niet leuk
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Mooi contrast,... prachtige foto's!
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/12/lekker_spelen.html#more
Wowquote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Mooi contrast,... prachtige foto's!
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/12/lekker_spelen.html#more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik zit ook te luisterenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zitten hier op werk radio 2 te luisteren… niet altijd mijn ding maar realiseert je wel hoewel crap er tegenwoordig wordt gemaakt
Ik ga ook naar huisquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Meeste van jullie al naar huis,…? part-timers
Nee heb ff een uurtje Top gear gekeken op youtube, in HDquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
werkloosquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Volkomen terechtquote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van vuurwerk 2010 naar WWI,... Einstein had gelijk
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]Heb jij een sniffer aanstaan ofzo?
Eens,... trek dat vuurwerk niet. WWI is een prachtig onderwerp. Jammer dat ze op NGC voornamelijk WWII laten zien!quote:
Zullen we ze vertellen dat wij 'de gijsjes' al eerder geclaimd hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Er schijnt een Gijsjesdag geweest te zijn in 2007
Of de dikke Berthaquote:
WTF is dat danquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of de dikke Bertha
[ afbeelding ]
420 mm. Het wapen kon granaten afvuren van 1160 kilo. De houwitser kon doelen treffen tot op 9 km afstand.
Als dat op je fort beukt.. schijt je 7 kleuren.
zo'n kreng heeft dit veroorzaakt :quote:
Ontworpen om de betonlaag van een enorm fort in Luik te penetreren. Lukte erg goed...te goed...ze raakte het munitiedepot en het hele fort inclusief een paar honderd Belgische soldaten vloog in de lucht.quote:
Aaaaaaaargh....mijn scraping spear geunpgrade en nu heb ik weer een "gewone" winged spear. Al mijn upgrades ben ik ook kwijt!quote:
niet specifiek voor dat fort maar wel voor forten ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontworpen om de betonlaag van een enorm fort in Luik te penetreren. Lukte erg goed...te goed...ze raakte het munitiedepot en het hele fort inclusief een paar honderd Belgische soldaten vloog in de lucht.
Dat moet een klap hebben gegeven... is oud en nieuw niks bij.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontworpen om de betonlaag van een enorm fort in Luik te penetreren. Lukte erg goed...te goed...ze raakte het munitiedepot en het hele fort inclusief een paar honderd Belgische soldaten vloog in de lucht.
Ze deden toch ook een paar dagen lang achter elkaar een dorp bestoken omdat het zich niet gewonnen gaf? .. vlgs mij heb ik wel eens een luchtfoto gezien van het resultaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
niet specifiek voor dat fort maar wel voor forten ja.
dorpen an sich niet wel lagen er dorpen in de schootsvelden of gewoon midden op het slagveld. Vaak niks meer van terug te vinden dan met een beetje geluk een stukje fundering.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze deden toch ook een paar dagen lang achter elkaar een dorp bestoken omdat het zich niet gewonnen gaf? .. vlgs mij heb ik wel eens een luchtfoto gezien van het resultaat.
valt toch wel mee, een blikje beton met het gewicht van 15 auto's dat tientallen meters door de lucht vloogquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat moet een klap hebben gegeven... is oud en nieuw niks bij.
Onwaarschijnlijk he... weg gewoon.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
dorpen an sich niet wel lagen er dorpen in de schootsvelden of gewoon midden op het slagveld. Vaak niks meer van terug te vinden dan met een beetje geluk een stukje fundering.
Net als mij hier.. ben naar huisquote:Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk he... weg gewoon.
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaargh....mijn scraping spear geunpgrade en nu heb ik weer een "gewone" winged spear. Al mijn upgrades ben ik ook kwijt!![]()
![]()
![]()
Een 22K kwijtgeraakt in 4-2.
Heb 2 uurtje nodig gehad om er weer in te komen! Waren wel kostbare uurtjes! Veel health items verbruikt en souls kwijtgeraakt.quote:
Niet als het vier keer achter elkaar gebeurt.quote:
300K… die komen hard aanquote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet als het vier keer achter elkaar gebeurt.
jij = aan het werk?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Quinny het volgende:
En het eerste vuurwerk slachtoffer is gearriveerd
Kan me er nog wel een slachtoffer van herrineren in een van die filmpjes met zo'n lapje voor zn oog.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Die vuurwerk voorlichtings video's op school waren altijd zo epic.
Kwam altijd op het zelfde neer : vuurwerk dat niet afging, persoon 1 gaat polshoogte nemen, en de vuurwerkbom ontploft in zn gezicht.
Maar dat lieten ze dan niet zien, het beeld werd wit en de volgende scene zie je die zelfde gast heel geacteerd zielig kijken in de camera.
Met pleisters op zn gezicht enzo
Yepquote:
mog maar een uurtje toch of morgenvroeg?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep
Ben benieuwd hoe laat het gaat worden. We willen om 6 uur naar huis
Gooi die iPhone ook maar in de soep hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Uiensoep aan het maken.
[ afbeelding ]
Foto's maken en uploaden via mijn iPhone
Recept op mijn iPhone
Achtergrondmuziek via mijn iPhone
Het is dat ik nog zelf moet roeren!
Ik bespeur een jaloerse ondertoonquote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi die iPhone ook maar in de soep hoor
Jaaaaa applequote:Op donderdag 31 december 2009 18:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik bespeur een jaloerse ondertoon
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi die iPhone ook maar in de soep hoor
In 2010 maar weer eens gaan bieren? Eind feb ofzo? Wordt wel weer 'ns tijd...quote:
Ja graag Gijs!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In 2010 maar weer eens gaan bieren? Eind feb ofzo? Wordt wel weer 'ns tijd...
Dat kan ook, laat ik je volgend jaar (slechte grappen ftw) weten als ik weer thuis ben bij mn agenda.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:37 schreef Bastard het volgende:
Elk Gijsje is ook altijd welkom om hier gewoon een biertje te komen drinken hoor, beetje gamen en lachen. Misschien makkelijk afspreken?
Dealquote:Op donderdag 31 december 2009 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ook, laat ik je volgend jaar (slechte grappen ftw) weten als ik weer thuis ben bij mn agenda.
Dat is dan wel weer coolquote:Op donderdag 31 december 2009 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Uiensoep aan het maken.
[ afbeelding ]
Foto's maken en uploaden via mijn iPhone
Recept op mijn iPhone
Achtergrondmuziek via mijn iPhone
Het is dat ik nog zelf moet roeren!
hetzelfde Ker.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettige avond
Ik ook nie!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:21 schreef Bastard het volgende:
Ben niet eens naar buiten geweest
Te koud, ik zat wel lekker met mn flesje champagne
ik ook niet, stond lekker met Merlijn van achter het raam te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:21 schreef Bastard het volgende:
Ben niet eens naar buiten geweest
Te koud, ik zat wel lekker met mn flesje champagne
Banjo Kazooie, Banjo Tooie, Crash Bandicoot, alle Lego games, Resident Evil 5 etc. etc.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:01 schreef Magneet het volgende:
Gijsjes wat laten jullie je koters spelen op de 360? Ik ben met merlijn met cars bezig maar die hand-oog coördinatie is nog niet echt wat moet ik zeggen. Zal heus wel goedkomen maar toch
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Resident Evil 5
Ik ook 10, met één lot though. Was meteen mijn laatste Staatsloterij ooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
10 euro met de Staatlotterij gewonnen.
Met 2 hele loten.
Balen! Griep?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, beste wensen iedereen!
ben als sinds woensdag stik ziekmeest waardeloze jaarwisseling ooit zeg
Zij gamed tenminste! Weet alleen niet of het Forza is.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zij gamed tenminste! Weet alleen niet of het Forza is.
[ afbeelding ]
Ik zou er in trappenquote:
Net 3 races gedaan...zoooooooooooooo saai.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Maar toch wel briljant Gijs! Lees net je blog over backlogs enzo,.... zit je met Forza 3
Is het saai? ,... ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat jij het cool zou vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net 3 races gedaan...zoooooooooooooo saai.
Demons Souls weer opgestart.
Heb het vooral gedaan omdat ik dacht dat ik Forza 3 makkelijker geruild/verkocht zou krijgen als AC2. Zie ik hem vanochtend voor 40 euro bij de FRS staan.
Saai is misschien een groot woord...het is...klinisch...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het saai? ,... ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat jij het cool zou vinden.
Racen is ook klinischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saai is misschien een groot woord...het is...klinisch...
Net zo spannend als op de A2 rijden...te realistisch. Niet arcade.
Kopen? Kun je alvast naar het doosje kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Racen is ook klinisch
Het is zo leuk als dat je het zelf maakt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kopen? Kun je alvast naar het doosje kijken.
Ik bied 5 euroquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
27,50 gebodenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop hem waarsch. wel van je, pm je vanavond wel. Was je toch mooi een tussenpersoon voor die ene dag.quote:
Ga eens slapen joh!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:07 schreef Chocobo het volgende:
Demon's Souls
Ziek,......................
quote:
Ik vergat de tijd echt helemaalquote:
Ja ik was de stenen man in 2-2 zelfs helemaal vergeten. Als ze echt boos zijn moet je het van je luck/loot hebben om up te graden.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben ook bezig! Heerlijk spel!
Alleen zijn die stenen verkopers nog steeds boos op me waardoor upgraden niet meer echt gaat lukken ben ik bang.
Ik ben mijn luck inmiddels aan het verhogen. Dan laten die mannetjes in die mijngangen ook nog wel eens wat achter.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik was de stenen man in 2-2 zelfs helemaal vergeten. Als ze echt boos zijn moet je het van je luck/loot hebben om up te graden.
Vergis je niet in die jongkiesquote:
In Forza 1&2 had ik alles zelf gesetuped, en won races. Ik race je er zo uitquote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vergis je niet in die jongkies![]()
En daarbij, via de storefront kan hij ook een goeie setup kopen voor een auto.
Forza 2 heb je ook veel gespeeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In Forza 1&2 had ik alles zelf gesetuped, en won races. Ik race je er zo uit
Naar de storefront we go!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Forza 2 heb je ook veel gespeeld.![]()
Voordeel van deel 3 is dat je alles wel via storefront kan krijgen, zo'n mooie optie.
Ga eens slapen joh!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:59 schreef Chocobo het volgende:
Demon's Souls uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening
Respect!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:59 schreef Chocobo het volgende:
Demon's Souls uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening
Vond je 3 maanden Demon's Souls niet genoeg? Ben sinds september met deze bitch bezig!quote:
Ja ik moest hem uitspelen,... dat was een persoonlijke eis geworden nadat ik 500x in een level stierf. Geeft een waanzinnige voldoening. Eindbaas van wereld 5 wasquote:Op maandag 4 januari 2010 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respect!
Mijn doel is ook om hem uit te spelen. Gister flink wat voortgang geboekt in 3-1. Flikker alleen vaak schachten in.
Ook mijn voornemen. Al gaat me dat waarschijnlijk nog een paar maanden kosten.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:19 schreef Wessiej het volgende:
Echte gamer hoor die Cho, DS uitspelen. Mij niet gezien
Ik heb korte termijn planning. Eerst 3-1 en dan 4-2. Tussendoor 2-1 en 2-2 grinden voor splinters en full health items.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik moest hem uitspelen,... dat was een persoonlijke eis geworden nadat ik 500x in een level stierf. Geeft een waanzinnige voldoening. Eindbaas van wereld 5 was
Eindbaas van 1-4 was HEL! Heb die blauwe draak ook gedood overigens,..... 30 minuten mee bezig geweest met zeker 25.000 souls op zak. Gaming op pure adrenaline![]()
Als je het vandaag niet redt, geen probleem. Ik krijg hem toch pas voor mijn verjaardag de 12e, neem de tijdquote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook mijn voornemen. Al gaat me dat waarschijnlijk nog een paar maanden kosten.En dan nog NG+.
![]()
Ik hoop zo dat er een deel 2 komt!
Forza 3 gaat trouwens vandaag op de brievenbus.
Nee...moet weg...uit mijn leven!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:24 schreef Wessiej het volgende:
Als je het vandaag niet redt, geen probleem. Ik krijg hem toch pas voor mijn verjaardag de 12e, neem de tijd
Bij mij in de buurt staat een weg waar je 30 mag, maar vroeger 50. Is denk ik een 400 meter lange weg, met een snelle auto kan je daar wel 117 km te hard gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1006/A(...)s-voor-rechter.dhtml
117 te hard dus... maar hoe dan.. als je ergens 30 mag.. dan lukt dat toch niet eens?
Mja maar dat doe je dan toch niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt staat een weg waar je 30 mag, maar vroeger 50. Is denk ik een 400 meter lange weg, met een snelle auto kan je daar wel 117 km te hard gaan
Ik zie wel waarom het je trekt. Super uitgebreid, prachtige graphics, upgrades die je moet verdienen.quote:
Tsja, wat kan ik zeggen, het is een racer, en voor een racer zeker niet saai, maar in vergelijking met een.. nou ja vul maar in is het saai jaquote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie wel waarom het je trekt. Super uitgebreid, prachtige graphics, upgrades die je moet verdienen.
Maar ik vind het zoooooooooooooooooo saai!Jij zult wel hetzelfde met Demon's Souls hebben.
Inderdaad,... heerlijk zo die sneeuw!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja, wat kan ik zeggen, het is een racer, en voor een racer zeker niet saai, maar in vergelijking met een.. nou ja vul maar in is het saai ja
Demons soul zou ik dus niet trekken nee
Wel Arkanoid en een update voor Pebble gedownload, heerlijke makkelijk arcade spellen!
Update.. sneeuwt hier!
Serieus,... Ninja Gaiden (totaal ander spel) is echt kinderspel vergeleken met dit! Moeilijkste spel die ik in tijden gespeeld heb. Wel heel gaaf, maar ik geef toe,.... dit spel heeft me bijna zover gekregen om de controller op de grond te gooien,... zeldzaam lang geleden dat ik zoiets voelde.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:19 schreef Wessiej het volgende:
Echte gamer hoor die Cho, DS uitspelen. Mij niet gezien
Gister nog gedaan tijdens Tekken 6quote:Op maandag 4 januari 2010 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... Ninja Gaiden (totaal ander spel) is echt kinderspel vergeleken met dit! Moeilijkste spel die ik in tijden gespeeld heb. Wel heel gaaf, maar ik geef toe,.... dit spel heeft me bijna zover gekregen om de controller op de grond te gooien,... zeldzaam lang geleden dat ik zoiets voelde.
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt gefrustreerd ben geraakt. Als ik dood ga is het namelijk door mijn eigen foute beslissing.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... Ninja Gaiden (totaal ander spel) is echt kinderspel vergeleken met dit! Moeilijkste spel die ik in tijden gespeeld heb. Wel heel gaaf, maar ik geef toe,.... dit spel heeft me bijna zover gekregen om de controller op de grond te gooien,... zeldzaam lang geleden dat ik zoiets voelde.
Heb je de makers daarna ook nog gepijpt of wa? Als je fucking bij de eindbaas doodgaat na een level van een uur hebben doorlopen en dan godver alles opnieuw moet doen gaan de middelvingers op tegen het scherm, ps3 uit en wegwezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt gefrustreerd ben geraakt. Als ik dood ga is het namelijk door mijn eigen foute beslissing.
Watje!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef Wessiej het volgende:
Heb je de makers daarna ook nog gepijpt of wa? Als je fucking bij de eindbaas doodgaat na een level van een uur hebben doorlopen en dan godver alles opnieuw moet doen gaan de middelvingers op tegen het scherm, ps3 uit en wegwezen.
Ja was ik vroeger ook, weet nog wel als 5 jarig pikkie SNES games als de Smurfen tot in de eindigheid spelen (gigantisch moeilijk spel, nu nog) en dan gewoon elke dag het 1e level opnieuw spelen en nooit verder komen dan level 2. En altijd blijven lachen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Watje!
Cho en ik zijn een andere generatie gamers. Vroeger waren zulke moeilijke games de norm.
Die games waren alleen moeilijk omdat je niet kon saven mid-level. Doodgaan betekende opnieuw een level starten en daarmee maak je een game niet moeilijk, alleen frustrerend. Oh wacht, DS doet dat ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Watje!
Cho en ik zijn een andere generatie gamers. Vroeger waren zulke moeilijke games de norm.
Nee,... Mega Man was gewoon moeilijk. DS ook,.... frustratie gebeurd zeer zeker maar Strol heeft wel gelijk. Vaak is het je eigen fout. Als je denkt dat je wat sterker bent of de concentratie even verliest straft Demon's Souls dat direct af. Zeer belonend spel!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die games waren alleen moeilijk omdat je niet kon saven mid-level. Doodgaan betekende opnieuw een level starten en daarmee maak je een game niet moeilijk, alleen frustrerend. Oh wacht, DS doet dat ook.
Ik mag toch wel eens boos worden op mezelfquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt gefrustreerd ben geraakt. Als ik dood ga is het namelijk door mijn eigen foute beslissing.
Gelul. In DS open je gedurende een level diverse shortcuts. Die blijven nadat je dood bent gewoon open, je hoeft dus niet elke keer opnieuw te openen. Naar de eindbaas toe is meestal een kort stukje. Daarnaast heb je spells en stenen waarmee je tussentijd naar de Nexus kan om eventuele verzamelde souls uit te geven. Tenslotte hou je de spullen die je hebt gevonden altijd, ook als je doodgaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die games waren alleen moeilijk omdat je niet kon saven mid-level. Doodgaan betekende opnieuw een level starten en daarmee maak je een game niet moeilijk, alleen frustrerend. Oh wacht, DS doet dat ook.
Wat zo verschrikkelijk goed is, is dat je echt zo voorzichtig mogelijk doet. Nieuw verkend gebied ervaar je echt met samengeknepen billen. Eindbazen geven hartkloppingen,... echte angst,... die spanning is briljantquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Watje!
Mario is dan ook fucking moeilijkquote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij Mario moet je toch ook een level opnieuw beginnen als je doodgaat?
Mario heeft mid-level checkpoints waar je altijd naar toe gaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul. In DS open je gedurende een level diverse shortcuts. Die blijven nadat je dood bent gewoon open, je hoeft dus niet elke keer opnieuw te openen. Naar de eindbaas toe is meestal een kort stukje. Daarnaat heb je spells en stenen waarmee je tussentijd naar de Nexus kan om eventuele verzamelde souls uit te geven. Tenslotte hou je de spullen die je hebt gevonden altijd, ook als je doodgaat.
De bevrediging van zo'n shortcut is niet te meten. Zo vreselijk goed gedaan. Ik haalde in 5-2 een brug omlaag richting het begin van het level. Zo blij als een kind Gijsquote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul. In DS open je gedurende een level diverse shortcuts. Die blijven nadat je dood bent gewoon open, je hoeft dus niet elke keer opnieuw te openen. Naar de eindbaas toe is meestal een kort stukje. Daarnaat heb je spells en stenen waarmee je tussentijd naar de Nexus kan om eventuele verzamelde souls uit te geven. Tenslotte hou je de spullen die je hebt gevonden altijd, ook als je doodgaat.
Ik geniet nu echt van 3-1. Zo anders dan wereld 4! Allemaal nauwe gangen! Zoooooooo eng met die bellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Wat zo verschrikkelijk goed is, is dat je echt zo voorzichtig mogelijk doet. Nieuw verkend gebied ervaar je echt met samengeknepen billen. Eindbazen geven hartkloppingen,... echte angst,... die spanning is briljant
Moeilijk,... Daan zit in wereld 5quote:Op maandag 4 januari 2010 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario is dan ook fucking moeilijkNog steeds niet uitgespeeld, om nog niet eens te beginnen over het verzamelen van alle starcoins.
New Mario > Demon's Souls
Alleen op Gamespot.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeilijk,... Daan zit in wereld 5Maar ik geef toe,... dit spel is pittig. Maar Gijs doe eens normaal verder joh,.... New Mario boven Demon's Souls zetten
![]()
![]()
serieus,.....
![]()
Was Demon's Souls niet GOTY op diverse sites?
3-1 ,... daar heb ik ook een tijd vastgezeten. Die Maneater tussen baasquote:Op maandag 4 januari 2010 10:16 schreef Wessiej het volgende:
Gister weer begonnen aan Dead Space, wat een spel ook. Misschien vanavond ook DS weer eens opstarten voor 3-1.
Je zou 'm DS eens moeten spelen, krijg je les!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeilijk,... Daan zit in wereld 5Maar ik geef toe,... dit spel is pittig. Maar Gijs doe eens normaal verder joh,.... New Mario boven Demon's Souls zetten
![]()
![]()
serieus,.....
![]()
Zelfs op Bonardt.nl niet...quote:Was Demon's Souls niet GOTY op diverse sites?
Eervolle tweede lees ik daar!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou 'm DS eens moeten spelen, krijg je les!
[..]
Zelfs op Bonardt.nl niet...
Eerste verliezer...quote:
Gamespot. En bij mij ook nadat ik het weer een week heb gespeeld! Ik zit er weer helemaal in!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Was Demon's Souls niet GOTY op diverse sites?
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamespot. En bij mij ook nadat ik het weer een week heb gespeeld! Ik zit er weer helemaal in!
quote:#
Wow! We hebben dezelfde nummer #1!Hoe is het mogelijk.
Kleine kanttekening: mijn echte GOTY is Persona 4. Maar die is uit 2008. :’)
Reageer – Quote
Strolie | December 28, 2009, 14:41 | edit
quote:Strolie75
De wispelturige
Batman is leuk Gijs,... maar ik kan dat nou geen GOTY noemen. Geweldige ervaring hoor,... net als Uncharted 2, maar die twee leggen het samen voor mij persoonlijk echt af tegen dit monster. Demon's Souls is een unieke ervaring en geeft je uren waar voor je geld.quote:
Prachtig gamejaar, en 2010 wordt beterquote:Op maandag 4 januari 2010 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Batman is leuk Gijs,... maar ik kan dat nou geen GOTY noemen. Geweldige ervaring hoor,... net als Uncharted 2, maar die twee leggen het samen voor mij persoonlijk echt af tegen dit monster. Demon's Souls is een unieke ervaring en geeft je uren waar voor je geld.
Ik denk het ook,... erg genoten van alles!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Prachtig gamejaar, en 2010 wordt beter
Heavy Rain, Last Guardian, Splinter Cell, Mafia 2, Bioshock 2. Alleen die 5 maken het al beter als elk gamejaar ooit.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook,... erg genoten van alles!
Het was voor mij een openbaring, en daarom alleen al is het mijn GOTY. Iets als Batman had ik nog nooit zo intensief gespeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Batman is leuk Gijs,... maar ik kan dat nou geen GOTY noemen. Geweldige ervaring hoor,... net als Uncharted 2, maar die twee leggen het samen voor mij persoonlijk echt af tegen dit monster. Demon's Souls is een unieke ervaring en geeft je uren waar voor je geld.
Gewoon NIET FFXIII en GoWIII noemen hequote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heavy Rain, Last Guardian, Splinter Cell, Mafia 2, Bioshock 2. Alleen die 5 maken het al beter als elk gamejaar ooit.
Bayonetta is de eerste van het jaar, lekker explosief beginnen
Nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon NIET FFXIII en GoWIII noemen he![]()
GOTY overall: Persona 4quote:
Net gelezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd wat Strol van die GOTY keuzes vind!
Een openbaringquote:Op maandag 4 januari 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was voor mij een openbaring, en daarom alleen al is het mijn GOTY. Iets als Batman had ik nog nooit zo intensief gespeeld.
Nu is Betmen opeens voor het plebs.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een openbaringBatman,... Gijs het was leuk, maar dit is niet de eerste succesvolle stealth-actie game
Maar OK,... misschien wel jou eerste en het blijft altijd een persoonlijke keuze uiteraard!
Ik heb dit ook,... GOTY overal: VC en daarwerkelijke 2009 release DSquote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GOTY overall: Persona 4
GOTY van een game die daadwerkelijk in 2009 is verschenen: Demon's Souls.
Thanks Gijsquote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gelezen.
Hier pas slechts één icon bij. Ik gebruik hem vaak, maar nog nooit zo oprecht gemeend als deze keer:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu is Betmen opeens voor het plebs.
Precies dat. Vroeger trok ik Splinter Cell eeeeecht niet, en in B:AA vond ik het geweldig. Daarnaast waren de personages perfect vertolkt, waren de raadsels echt leuk om te zoeken en was het vechten ook gaaf. Zelden een game gespeeld waarin zoveel onderdelen zo goed geïntegreerd zijn hoor, vaak is er wel een of ander onderdeel dat zuigt. De combat in Prince of Persia bijvoorbeeld, dat verpest soms het hele magische sfeertje terwijl in Batman het gewoon echt aanvoelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een openbaringBatman,... Gijs het was leuk, maar dit is niet de eerste succesvolle stealth-actie game
Maar OK,... misschien wel jou eerste en het blijft altijd een persoonlijke keuze uiteraard!
Party Pooper was inderdaad GE-niaalquote:Op maandag 4 januari 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies dat. Vroeger trok ik Splinter Cell eeeeecht niet, en in B:AA vond ik het geweldig. Daarnaast waren de personages perfect vertolkt, waren de raadsels echt leuk om te zoeken en was het vechten ook gaaf. Zelden een game gespeeld waarin zoveel onderdelen zo goed geïntegreerd zijn hoor, vaak is er wel een of ander onderdeel dat zuigt. De combat in Prince of Persia bijvoorbeeld, dat verpest soms het hele magische sfeertje terwijl in Batman het gewoon echt aanvoelt.
De lol ook van sommige achievements doet ook veel. Langs al die Henchmen lopen... Beetje afwachten tot ze aanvallen, wat ze niet doen. Aan het einde van de ere haag dan toch maar een kleine tik uitdelen. Allemaal KO slaan en *pling* Party Pooper.
Zo awesome.
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Party Pooper was inderdaad GE-niaalMaar serieus Gijs,... tip,... als je dit cool vond zou ik Splinter Cell Conviction echt in de gaten gaan houden!
OMFGquote:
Stoppen met roken,... gezonder leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
Nog doelstellingen bij de Gijsjes voor komende jaar?
Afvallen, oude vrienden opzoeken, studie afronden, vrouw van mijn leven vinden, geld sparen, flink gamen, bier drinken bij B, bedenken waar ik wil gaan wonen/werken, nieuwe fiets kopenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
Respect Gijs,... nette lijstquote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afvallen, oude vrienden opzoeken, studie afronden, vrouw van mijn leven vinden, geld sparen, flink gamen, bier drinken bij B, bedenken waar ik wil gaan wonen/werken, nieuwe fiets kopen
Yup, met uitleg erbijquote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMFGGijs,... je hebt een Excel gemaakt voor je aankomende games?
Ja ik moest lachen om het Engels ineens,... on orderquote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, met uitleg erbij
a.s.a.p. is een naakte aanschaf waarvan ik nog niet weet waar ik 'm koop
Budget is een aanschaf die ik doe als de game 25 eu of minder kost
? is een game die ik in de gaten moet houden
On Order betekent dat de game in bestelling is en bij welke winkel
Bold Cursief zijn hardware onderdelen die ik nog wil
Lijstjes
Ik zeg laten uitvechten maar goed.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Ballen eraf en uitzettenHeb je er volgend jaar geen last meer van. Probleem opgelost toch?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_paraat__.html?p=1,1
Met scherp schietenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Ballen eraf en uitzettenHeb je er volgend jaar geen last meer van. Probleem opgelost toch?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_paraat__.html?p=1,1
Heb je eigenlijk ooit Riddick gespeeld?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies dat. Vroeger trok ik Splinter Cell eeeeecht niet, en in B:AA vond ik het geweldig. Daarnaast waren de personages perfect vertolkt, waren de raadsels echt leuk om te zoeken en was het vechten ook gaaf. Zelden een game gespeeld waarin zoveel onderdelen zo goed geïntegreerd zijn hoor, vaak is er wel een of ander onderdeel dat zuigt. De combat in Prince of Persia bijvoorbeeld, dat verpest soms het hele magische sfeertje terwijl in Batman het gewoon echt aanvoelt.
De lol ook van sommige achievements doet ook veel. Langs al die Henchmen lopen... Beetje afwachten tot ze aanvallen, wat ze niet doen. Aan het einde van de ere haag dan toch maar een kleine tik uitdelen. Allemaal KO slaan en *pling* Party Pooper.
Zo awesome.
Bij jou toen ja. Mening toen was "te donker, te traag, kutgame, slotje"quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit Riddick gespeeld?
Volgens mij is Riddick bijna hetzelfde als Batman qua gameplayquote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij jou toen ja. Mening toen was "te donker, te traag, kutgame, slotje"
Zou best kunnen ja, maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen. Vorige generatie is klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij is Riddick bijna hetzelfde als Batman qua gameplay
Nee,... vind ik persoonlijk totaal niet!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij is Riddick bijna hetzelfde als Batman qua gameplay
Meer bewegen, gezonder eten, minder games kopen maar wel meer gamen, geld sparen, huis verkopen, beslissen of ik wel of geen kinderen wil.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
ow okquote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... vind ik persoonlijk totaal niet!
Riddick was geweldig inderdaad. Er zit wel wat stealth in, maar dat maakt de games natuurlijk niet gelijk. Riddick is een zeldzaam iets,.. een First Person Sandbox Adventure zeg maar. Van alles wat zeg maar. Batman is echt een third person action/adventure. Ze hebben wel wat weg voor elkaar, maar ik weet nu al dat Noot dat spel niet trektquote:Op maandag 4 januari 2010 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ok![]()
Ik heb ook alleen maar 5 min de demo gespeeld van Batman, maar het voelde wel hetzelfde aan. Hele spel zal dan wel anders zijn
Riddick blijft wel 1 van mijn topgames!
Moet nu opeens alles Demons Souls zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:34 schreef Chocobo het volgende:
IGN heeft nog geen GOTY award overall maar wel per console. GOTY voor de Xbox 360 is Assassin's Creed 2 geloof ik. Voor de PS3 Uncharted 2,... weet het niet zeker hoor,... las het dit weekend, maar klinkt wel weer commercieel verantwoord!
Oh nee daar gaat het niet omquote:Op maandag 4 januari 2010 11:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet nu opeens alles Demons Souls zijn?
Ik kan me bij Uncharted 2 wel iets bij voorstellen als GOTY. In principe klopt alles aan de game, maar voor mij persoonlijk was het gewoon niet zo bijzonder als ik had verwacht.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:34 schreef Chocobo het volgende:
IGN heeft nog geen GOTY award overall maar wel per console. GOTY voor de Xbox 360 is Assassin's Creed 2 geloof ik. Voor de PS3 Uncharted 2,... weet het niet zeker hoor,... las het dit weekend, maar klinkt wel weer commercieel verantwoord!
quote:
Hoe vond je deel 1? Deel 2 was zeker een flinke verbetering, al miste ik nog steeds de vrijheid die je in bijvoorbeeld Hitman hebt.quote:
Deel 1 heb ik me goed mee vermaakt.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je deel 1? Deel 2 was zeker een flinke verbetering, al miste ik nog steeds de vrijheid die je in bijvoorbeeld Hitman hebt.
Hitman was ook zo cool,... zou ik wel graag een vervolg op willen zien!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je deel 1? Deel 2 was zeker een flinke verbetering, al miste ik nog steeds de vrijheid die je in bijvoorbeeld Hitman hebt.
Ik ben er serieus klaar mee. Je kunt bijna nergens in Delft nog normaal fietsen omdat er overal gewoon een cm ijs op de stoepen en fietspaden ligt. Ik ga vanavond ook gewoon lopend naar werk.quote:
Ik vond het zo mooi dat je de vrijheid had om te kiezen hoe een opdracht uit te voeren. Er waren altijd verschillende mogelijkheden: van schietend binnenkomen tot het op een ongeluk doen lijken. Wat dat betreft is AC2 toch een stuk lineairder (gebleven). Grootste ergernis dat sommige vijanden zo gescripted zijn dat ze wegrennen als je in de buurt komt (en dus moet achtervolgen) terwijl je anderen wel kunt besluipen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Hitman was ook zo cool,... zou ik wel graag een vervolg op willen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe 'Unox meisje'
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]I'd hit that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Deel 5 komt! Bloodmoney is nog steeds een van mijn favoriete 360 games.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hitman was ook zo cool,... zou ik wel graag een vervolg op willen zien!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe 'Unox meisje'
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Die vorige was leuk spontaan, dit is gewoon een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ohh, wat lijkt me dat lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooo jammer dat ik die 27,5 mln niet heb gewonnen. Dan was het Koninkrijk van Strol de 1e een feit geweest!
http://www.botentekoop.nl(...)eiland.html?r=100003
Pff prutserquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooo jammer dat ik die 27,5 mln niet heb gewonnen. Dan was het Koninkrijk van Strol de 1e een feit geweest!
http://www.botentekoop.nl(...)eiland.html?r=100003
Te duur, te ver weg, te warm, teveel patsers, teveel negers.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Pff prutser
http://www.privateislandsonline.com/high-cay-bahamas.htm
Dat lijkt me dus ook wel watquote:Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Pff prutser
http://www.privateislandsonline.com/high-cay-bahamas.htm
6300 ha eigen water Gijs. Ik zeg zeemijnen!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:54 schreef Bastard het volgende:
Dat lijkt me dus ook wel wat
Ipv zo'n tochtig eiland op de vinkeveense plassen waar ieder iets rijkere sjonnie voorbij komt scheuren op zn speedboot
Dat simpele touwtje ook om hem op zn plaats te houden!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
6300 ha eigen water Gijs. Ik zeg zeemijnen!
[ afbeelding ]
Hier alleen natte rommelquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Wessiej het volgende:
God wat sneeuwt het hier toch hard, ben benieuwd of ik thuis kom vandaag
Hoofddorp: mistig, koud, flutseltje sneeuw op gras rest 0.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Chocobo het volgende:
15 cm pak sneeuw hierEn er is uiteraard niet gestrooid
Ja, elk jaar. Al die goede voornemens mensenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:43 schreef Bastard het volgende:
Zal wel druk zijn op de SS, ik wil vanavond ook weer
Totdat het weer terrasjesweer wordquote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, elk jaar. Al die goede voornemens mensen
Maar in maart wordt het gelukkig altijd weer rustiger.
Volgens Outlook is het nu Week 1. Vorige week was Week 53.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef Bastard het volgende:
Is dit nou Week 1 of Week 2 van het nieuwe jaarAangezien vrijdag vorige week de eerste dag was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |