Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende: Username: HalvinCarris Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
heb helemaal niet het gevoel dat het oudjaarsdag is. Komt misschien ook omdat ik op me werk zit
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGEĦ
Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef CyclingGirl het volgende: Ik zit ook op mijn werk en ik heb geen zin. Gelukkig stoppen we rond 3 uur voor een borrel en dan lekker naar huis.
Mogen jullie zo vroeg al weg
stupidity has become as common as common sense was before
Da's balen ja. Nou ik doe lekker rustig aan anders ben ik straks om 12 uur doodmoe.
Ja ook dat nog. Ga nog tot vroeg in de morgen door. Maar als ik had geweten dat die persoon te laat zou zijn, dan zou ik gewoon nog tot de middag op me bedje hebben gelegen.
Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef CyclingGirl het volgende: Ik zit ook op mijn werk en ik heb geen zin. Gelukkig stoppen we rond 3 uur voor een borrel en dan lekker naar huis.
Godverdomme! Is de McDrive nu alweer zo vroeg gesloten!