Is dat nodig dan? Ik hoor het al op de radioquote:Op donderdag 31 december 2009 08:36 schreef kitao het volgende:
[..]
tof hoor , ik klik die pic aan , ik zie 601x601 pix, maar verdomd , er komt geen enkele sound uit.
Absoluut overbodig om op MUZ een geluid te laten horen , waarom zou je ?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nodig dan? Ik hoor het al op de radio
Luister danquote:Op donderdag 31 december 2009 08:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Absoluut overbodig om op MUZ een geluid te laten horen , waarom zou je ?
Het is veel leuker om doremi theoretisch te bespreken...
Ook al zo'n nummer wat daar niet thuis hoortquote:Op donderdag 31 december 2009 08:40 schreef HiDiHo het volgende:
- 158 Ilse DeLange : So incredible
Dat Sambal pa ti een b-kantje was?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:43 schreef D. het volgende:
Er is trouwens nietmand die een opmerking maakte over mijn spitsvondigheid inzake de Santana foto ; (
Dat was Hidi's fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 08:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Dat Sambal pa ti een b-kantje was?
Nogmaals , ik wil muziek horen , geen foto's kijken , dan doe ik de gordijnen wel open of zet de tv aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:43 schreef D. het volgende:
Er is trouwens nietmand die een opmerking maakte over mijn spitsvondigheid inzake de Santana foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |