Ik heb een heel goed gezichten- en namengeheugen, dat kan hé.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp zelfs niet dat mensen die dingen gaan onthouden eigenlijk
Ik weet alleen van Fas, Bt, Wd en skaai een beetje hoe ze eruit zien en Bt en Skaai dan nog alleen omdat ze meededen aan die wedstrijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dit is een beetje matigjes.
Watquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef J.Stalin het volgende:
Dat is helemaal niet leuk om te doen :/ waarom doen mensen dat altijd?
Ik kijk er te vaak en zie dingen die ik niet wil zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef Trollface. het volgende:
Sepo
Wat is er mis met 4chan, Pluis?
Zeg ik niet :3quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Trollface. het volgende:
Pluis, wat is de guest pass van je Photobucket?
Wie niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neem nou Fas, (Ja hier staat ze zeer voor open, dus dit is waarheid een woordgrap) Fas hekelt het woordje kids.
Misschien kijk je te vaak op /b/.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik kijk er te vaak en zie dingen die ik niet wil zien.
quote:[..]
Zeg ik niet :3
Ja kijk ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien kijk je te vaak op /b/.
[..]
True. WAT KEN JIJ MIJ GOED.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neem nou Fas, (Ja hier staat ze zeer voor open, dus dit is waarheid een woordgrap) Fas hekelt het woordje kids.
Een vrouw die op /b/ lurktquote:
Ik heb er ook aan meegedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp zelfs niet dat mensen die dingen gaan onthouden eigenlijk
Ik weet alleen van Fas, Bt, Wd en skaai een beetje hoe ze eruit zien en Bt en Skaai dan nog alleen omdat ze meededen aan die wedstrijd.
Ik vergeet zelden een gezicht dat ik in het echt heb gezien, foto's registreer ik niet zo. Bovendien kijk ik zelden, dat zal ook schelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed gezichten- en namengeheugen, dat kan hé.
Maar het is.. sommige dingen zijn wel ergquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
Marco Borsato, wat een irritante poepjankie.
IK LEEF NIET MEER VOOR JOUquote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
Marco Borsato, wat een irritante poepjankie.
Hier, dat wist ik dus niet eensquote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan meegedaan.Ik ben trots laatste geworden.
Ja maar jij bent sowieso echt heel erg genuanceerd, ik vind dat heel mooi maar voor mij werkt dat niet. Ofja, zo ben ik niet en jij wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeet zelden een gezicht dat ik in het echt heb gezien, foto's registreer ik niet zo. Bovendien kijk ik zelden, dat zal ook schelen.
Ik heb ook niks met foto's, kan er gewoon niet zoveel mee... Ja, je kan zien of iemand echt een gedrocht is, maar als iemand wat minder geweldig is op foto's, schrijf ik m daarom niet af. Die klik moet je in het echt hebben en dan is het feit dat zn neus wat groot is,of hij kaal wordt bij de slapen echt niet zo belangrijk.
Waarom gebruik jij de hele tijd van die kinderachtige plaatjes en smilies?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Maar het is.. sommige dingen zijn wel erg..
en door al die shit vind ik sommige dingen niet eens schokkend meer O.o.
Ook geweldig. Gaat net zo diep als Apocalypse Now en de cast is net zo goed. Die dikzak die de hele tijd FUCKING A roept vind k trouwens ook geweldigquote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand Deer Hunter gezien? Lastige film, maar hoe meer ik erover nadenk hoe beter ik hem begin te vinden.
Automatisme I think.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
En dat is niet kut bedoeld oid, maar het valt me gewoon op.
Je wordt er harder van, dat klopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Maar het is.. sommige dingen zijn wel erg..
en door al die shit vind ik sommige dingen niet eens schokkend meer O.o.
Zowel in het echt als op foto's onthoud ik hoe mensen eruit zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeet zelden een gezicht dat ik in het echt heb gezien, foto's registreer ik niet zo. Bovendien kijk ik zelden, dat zal ook schelen.
Ik heb ook niks met foto's, kan er gewoon niet zoveel mee... Ja, je kan zien of iemand echt een gedrocht is, maar als iemand wat minder geweldig is op foto's, schrijf ik m daarom niet af. Die klik moet je in het echt hebben en dan is het feit dat zn neus wat groot is,of hij kaal wordt bij de slapen echt niet zo belangrijk.
Hij is alleen zo traag.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ook geweldig. Gaat net zo diep als Apocalypse Now en de cast is net zo goed. Die dikzak die de hele tijd FUCKING A roept vind k trouwens ook geweldig![]()
!
De organisatie van het mannen deel nam ik voor mijn rekening, Suusje-V was bang dat haar vriend erachter zou komen ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier, dat wist ik dus niet eens
Ik voelde meteen die klik. Het voelt alsof ik je al jaren ken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WIJ BEHOREN TOT ELKAAR DENK IK SOMS
True.. anders zit ik dus de hele tijd vanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je wordt er harder van, dat klopt.
Er bestaat een Greasemonkey-script genaamd '4chan thread filter'.
Als je het instelt om alles met gore, cp en beastiality weg te filteren valt het nog wel mee.
Okay, mij maakt het weinig uit maar is het niet vervelend om als 20jarige voor veel jonger aangezien te worden.quote:
Ik heb het niet direct alleen tegen jou hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso echt heel erg genuanceerd, ik vind dat heel mooi maar voor mij werkt dat niet. Ofja, zo ben ik niet en jij wel.![]()
Ik weet hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zowel in het echt als op foto's onthoud ik hoe mensen eruit zien.
Gekkie, dat doen we ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voelde meteen die klik. Het voelt alsof ik je al jaren ken.
I don't give a fuck, seriouslyquote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, mij maakt het weinig uit maar is het niet vervelend om als 20jarige voor veel jonger aangezien te worden.
Probeer ook eens andere boards, zoals /v/ en /r9k/.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
True.. anders zit ik dus de hele tijd van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat werk.
Oh really.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij eruit ziet.
YEAH really.quote:
Aww, Pluis wil een kind zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
I don't give a fuck, seriously
Als ik zou mogen kiezen tussen volwassen uitstraling of kinderlijk kies ik het laatste
Goed idee.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Probeer ook eens andere boards, zoals /v/ en /r9k/.
Veel minder goor dan /b/.
Ik zie in foto's gewoon niet wat ik in het echt zie, dan mis ik een heel groot deel ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zowel in het echt als op foto's onthoud ik hoe mensen eruit zien.
Altijdquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Aww, Pluis wil een kind zijn.
Terug naar jou... van wat voor soort muziek houd je het meest?quote:
En Bt. Sowieso.quote:
Ga je mee op de bank zitten schatje?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie in foto's gewoon niet wat ik in het echt zie, dan mis ik een heel groot deel ofzo
En ZH en eh.. Crack_quote:
Hmm.. ik was onwijs van de metal :p.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Terug naar jou... van wat voor soort muziek houd je het meest?
Dekenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
Koud
Graag, ik zat op je te wachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je mee op de bank zitten schatje?
Ja, foto's zijn vaak wel vertekend. Soms denk ik weleens dat ik een soort van gave daarvoor heb of zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie in foto's gewoon niet wat ik in het echt zie, dan mis ik een heel groot deel ofzo
quote:
gersquote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, foto's zijn vaak wel vertekend. Soms denk ik weleens dat ik een soort van gave daarvoor heb of zo.Als ik alleen een foto van iemand heb gezien kan ik diegene herkennen in het echt. Zoals gers. En mensen die ik jaren niet heb gezien kan ik herkennen door hun achterkant.
Metalquote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hmm.. ik was onwijs van de metal :p.
Nog steeds wel.. alleen minder.
Daarnaast.. mede door m'n eigen bandje: Ierse -, Noorse folk. New Age, Meditative,...
Verder ben ik ook wel gek van Amon Tobin, Benn Jordan/The Flashbulb ..
Het varieert.
Gers zou ik ook wel herkennen, denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, foto's zijn vaak wel vertekend. Soms denk ik weleens dat ik een soort van gave daarvoor heb of zo.Als ik alleen een foto van iemand heb gezien kan ik diegene herkennen in het echt. Zoals gers. En mensen die ik jaren niet heb gezien kan ik herkennen door hun achterkant.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag, ik zat op je te wachten
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Das toch zo'n ding met mouwen?
Ja hoor! Alles van de categorie rock tot en met metalquote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Metalvoel je ook wel wat voor rock?
Ik heb nooit vergaderingen in een vriezend bos.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
DRAAG M BUITEN TIJDENS EEN VERGADERING IN HET VRIEZENDE BOS!
LAAT HEM DAT NIET LEZEN!quote:
Ja, maar jullie webcammen altijd.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gers zou ik ook wel herkennen, denk ik.
Door mijn constante dieet aan oude Japanse films ben ik daar inmiddels immuun voor geworden (quote:
Zeer tofquote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja hoor! Alles van de categorie rock tot en met metal
Of die gigantische plastic heggenschaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit vergaderingen in een vriezend bos.
Waarom gooi jij altijd mijn geheimen zomaar in de sc?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
LAAT HEM DAT NIET LEZEN!
[..]
Ja, maar jullie webcammen altijd.
Kut voor jequote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nohh heb ik zG's bezoek gemist!
Pff... van alles eigenlijk..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zeer tof![]()
Wat zijn je hobbies, wat doe je graag?
Wtfquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of die gigantische plastic heggenschaar.
Dat je het van mj weet is niet zo bijzonder, want buiten mijn eigen foto's hadden enkele users de behoefte om tig filmpjes en foto's te downloaden en weer op FOK! te zetten, dat forum wat ze zo onbelangrijk vonden.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
Gister was m'n tante mij ons thuis. Ze wilde iets vertellen, maar het was wel een beetje vies.Dus mijn vader: nou laat me raden, je hebt een klysma gehad? Tante: nee dat wilde ik niet vertellen, maar die heb ik weleens gehad, ja. Toen.... Wij: NEE, DAT HOEVEN WE NIET TE HOREN.
!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Pff... van alles eigenlijk..
zingen, lezen, schrijven (van verhalen tot liedjes en gedichten).. webdesign, gamen (ik ga niet zeggen wat), koken, vreemde talen leren (like Noors en Gaelic), reizen, films kijken, wandelen (bos, strand, bergen whatever).. ehmm.. van alles dus wel een beetje..
Ik heb die film niet gezien.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat je het van mj weet is niet zo bijzonder, want buiten mijn eigen foto's hadden enkele users de behoefte om tig filmpjes en foto's te downloaden en weer op FOK! te zetten, dat forum wat ze zo onbelangrijk vonden.
Maar Fascination heeft naar mijn weten om maar 1 foto gepost (buiten msn om, want ik heb maar 2 mensen van FOK! op mijn msn), dus toch goed onthouden. Ze is in karakter en uiterlijk gewoon echt een beetje Thora Birch, vooral in Ghost World, die rol past perfect bij hoe ze post.
Nee, wel meerdere hoor. Dat was vruugahh mijn favo film.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat je het van mj weet is niet zo bijzonder, want buiten mijn eigen foto's hadden enkele users de behoefte om tig filmpjes en foto's te downloaden en weer op FOK! te zetten, dat forum wat ze zo onbelangrijk vonden.
Maar Fascination heeft naar mijn weten om maar 1 foto gepost (buiten msn om, want ik heb maar 2 mensen van FOK! op mijn msn), dus toch goed onthouden. Ze is in karakter en uiterlijk gewoon echt een beetje Thora Birch, vooral in Ghost World, die rol past perfect bij hoe ze post.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
Gister was m'n tante mij ons thuis. Ze wilde iets vertellen, maar het was wel een beetje vies.Dus mijn vader: nou laat me raden, je hebt een klysma gehad? Tante: nee dat wilde ik niet vertellen, maar die heb ik weleens gehad, ja. Toen.... Wij: NEE, DAT HOEVEN WE NIET TE HOREN.
!!
studentensitequote:
Raar dat jazz zo veel naar links staat, ik dacht altijd dat jazz muziek voor slimme mensen was.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
De cijfers zijn de SAT scores. ( toets scores van peeps in Amerika)
[ afbeelding ]
Ja en U2 zo hoog.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Raar dat jazz zo veel naar links staat, ik dacht altijd dat jazz muziek voor slimme mensen was.
En nu mag ik niet zeggen "Leer mij mensen kennen.", want dan ben ik weer arrogant en irritant, dus dat doe ik niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wel meerdere hoor. Dat was vruugahh mijn favo film.
Stiekem he,.. doe je het wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En nu mag ik niet zeggen "Leer mij mensen kennen.", want dan ben ik weer arrogant en irritant, dus dat doe ik niet.
Toevallige goed gok dus blijkbaar.
I wonder if you ever think of mequote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
HEY MICHEL HOWS LIFE ARE YOU OKAY
Ik krijg m niet meer aan de gang op de emulator en heb geen playstation..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik krijg Tombi niet aan de gang op een emulator, heb geen playstation
En Counting Crows ook zo hoog, volgens mij hele makkelijke muziek om te luisteren.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik krijg m niet meer aan de gang op de emulator en heb geen playstation....Nja ,.. heb ik wel.. maar mijn pa heeft de playstation 3 voor zichzelf opgeeist... en mijn broertje heeft de 2.. en ik durf dat stinkhok niet in.
Ik dacht al ben je Counting Crows aan het afkraken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En Counting Crows ook zo hoog, volgens mij hele makkelijke muziek om te luisteren.
Counting Crows.
Ja precies.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht al ben je Counting Crows aan het afkraken.![]()
Overigens staat Bob Marley wel hoog. Ook opvallend.
De live versie van Round Here op die live dubbel cd 10 minuten lang.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En Counting Crows ook zo hoog, volgens mij hele makkelijke muziek om te luisteren.
Counting Crows.
Zulks een klassieker.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Dr Bernard had op 1 moeten staan in de top 2000
Onder m'n voeten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik je zo ergens kriebelde.
ROSANNEquote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
Nick & Simon op nummer 133.![]()
WTF.
Op dit moment vind ik Long december toepasselijker.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De live versie van Round Here op die live dubbel cd 10 minuten lang.
Ik ben zo verliefd op dat nummer.
Ja, dat is inderdaad de PI der doods.quote:
Lamon. was er héquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik ben even weg. Jagen jullie er 3 sc's door.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Trollface. het volgende:
Even mijn artiest-uitspatting:
Guns N' Roses
Buckethead
Joe Satriani
Kraftwerk
Pendulum
Rage Against the Machine
Van Halen
Ok. Dit vind ik ook soms een dodelijke.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de PI der doods.
Ja, ik gebruik 'm soms hatelijk, soms vriendelijk. Dat houdt het spannend, du weisst.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok. Dit vind ik ook soms een dodelijke.
quote:
Is het ook, maar Round Here op Live in NYC is tijdloos en altjd geweldig, ik heb dat nummer wel 1000 keer gedraaid inmiddels.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik Long december toepasselijker.
En daar reageer ik dus niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de PI der doods.
Je reageert wel vaker niet, nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar reageer ik dus niet op.
Wat.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: ik lees nu pas wat het is
Tactisch hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik 'm soms hatelijk, soms vriendelijk. Dat houdt het spannend, du weisst.
WAT NOUquote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je reageert wel vaker niet, nee.
Psst!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar reageer ik dus niet op.
Vrijdag dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen. Morgen 8.30 werken.!
Waarom issie nepquote:
Bullshit, ik zou juist genegeerd moeten worden, spreken ze telkens af.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Lamon. was er héDaar wil iedereen altijd op reageren
Weet ik veel, ik lulde gewoon mee met wat Allure_ zeiquote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ey. Wat was er nou dat je zei dat ik er niet bij was.
Daar ben ik voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt de domste kutste kutgrap die je ooit hebt gemaakt.
Gvd, ze wilde niet zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:38 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lulde gewoon mee met wat Allure_ zei.
Aha.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk een chocoladecakeje is die doet alsof ie een brownie is
Der is ook niksquote:
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik ben even weg. Jagen jullie er 3 sc's door.
Niet leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Der is ook niks. Ze ouwehoerde gewoon 'wat
Dat zeggen ze ook van php, maar dat lukt toch niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik zou juist genegeerd moeten worden, spreken ze telkens af.
ohooquote:
Hij stottert.quote:
Ik vind php een fijne user met wat problemen, maar wie heeft dat niet, hij reageert enkel wat te aggressief in een bui, maar ik vond het destijds echt not done dat die jongen een "permban" had, terwijl Skylark. en Otis hier nog steeds posten, dat had omgekeerd moeten zijn, objectief bekeken, zonder enkel belang.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van php, maar dat lukt toch niet.
Ohnee, hij zou mij moeten negeren, maar het lukt hem niet.
Nee, ik zong Herman van Veen - Liefde van Later.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen van jou.
Ik kan niet leven in een wereld zonder jou.
Kweenie, is het niet jouw kloon?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind php een fijne user met wat problemen, maar wie heeft dat niet, hij reageert enkel wat te aggressief in een bui, maar ik vond het destijds echt not done dat die jongen een "permban" had, terwijl Skylark. en Otis hier nog steeds posten, dat had omgekeerd moeten zijn, objectief bekeken, zonder enkel belang.
Waarom noem je mij en Otis altijd als vaste combinatie. We zijn geen Jeckyll & Hyde. Wie van ons hekel je meer, trouwens?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind php een fijne user met wat problemen, maar wie heeft dat niet, hij reageert enkel wat te aggressief in een bui, maar ik vond het destijds echt not done dat die jongen een "permban" had, terwijl Skylark. en Otis hier nog steeds posten, dat had omgekeerd moeten zijn, objectief bekeken, zonder enkel belang.
Alles is kanker vind ik wel geslaagd.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een film maken die in plaats van alles is liefde 'alles is kanker' heet. Of een film, komt een kanker bij de dokter! En een boek en dat titel ik: 'Gewoon een boek' of 'Gewoon een verhaal' ik twijfel nog, welke vinden jullie beter?
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een film maken die in plaats van alles is liefde 'alles is kanker' heet. Of een film, komt een kanker bij de dokter! En een boek en dat titel ik: 'Gewoon een boek' of 'Gewoon een verhaal' ik twijfel nog, welke vinden jullie beter?
Alles is kanker.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hoor ik daar: "Komt een * bij de dokter." grappenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Dat het niet eerlijk is dat gewone users daar een note voor krijgen, en jij dit open mag zeggenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Gewoon een kankerboek.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil trouwens een film maken waarin alle "filmwetten" omgekeerd worden. Als iemand bijvoorbeeld dood is gegaan en iemand anders jankt "ITS ALL MY FAULT" dat zijn mattie tegen hem zegt "Yeah, it's your fault". Of dat de hoofdpersoon binnen 5 minuten doodgaat waarna de film focust op een nieuw hoofdpersoon en dat de hele film lang.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Alles is kanker.![]()
Problemen bt?
Sorry dat ik een leven hebquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoor ik daar: "Komt een * bij de dokter." grappen? Dat wil je niet, BT, dat wil je niet. Je hebt teveel SC's gemist.
Daar krijg je echt geen note voor hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat het niet eerlijk is dat gewone users daar een note voor krijgen, en jij dit open mag zeggen.
Bevalt me ook wel jaquote:
Het heeft iets hequote:
En wie post daar? Ja ik dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Skylark. het volgende:
vanaf hier: [KLB SC #1953] Shit homie dat is echt gay.
I beg the differencequote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor!
[..]
Sorry dat ik een leven heb!
[..]
Daar krijg je echt geen note voor hoor!
[..]
Bevalt me ook wel ja!
[..]
Het heeft iets heen dan krijgt iedereen in de film kanker en dan gaan ze allemaal dood, heel naar.
Wie?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wie post daar? Ja ik dus.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Zit gers in de wachtruimte bij de dokter.
Dokter: Wie is er aan de beurt?
gers: ik
Dokter: Wie is er nu aan de beurt?
gers: ikke!
Dokter: Niemand?
gers: Jawel ik.
Dokter: Mooi, kan ik even pauze houden.
Oke oke, toch nietquote:
Otis, omdat hij net doet alsof ie wel een aardig persoon is, jou mag ik ook niet, maar jij laat tenminste eerlijk zien dat je een kutuser bent, zodra de gelegenheid zich voordoet..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom noem je mij en Otis altijd als vaste combinatie. We zijn geen Jeckyll & Hyde. Wie van ons hekel je meer, trouwens?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
Komt Allure bij de dokter.
Dokter: Wat is er aan het handje mevrouwtje?
Allure: Hou je bek.
Dokter: Ben je chagrijnig?
Allure: Nee.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet alweer lachen om die grappen, zelfs om die van van anderen hoewel dit pareltje weer van mij is:
[..]
Ik vind hem niet zo leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet alweer lachen om die grappen, zelfs om die van van anderen hoewel dit pareltje weer van mij is:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter:
Broekpaling: Ik ging net even wat eten en toen maakte mijn kat een vreemd geluidje.![]()
Dokter: Oooookay?
Broekpaling: Mijn moeder poetste net de kraan en nu blinkt hij weer.
Dokter: Ok.
Broekpaling: Ik kan m'n rechterpink verder buigen dan m'n linkerpink.
Dokter: Mega cool story bro.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef Skylark. het volgende:
Komt bij php bij de dokter.
Dokter: Je hebt last van je oscillatie en je hebt een gewichtsprobleempje.
php: Hoe durf je dat te insinueren, ik heb dusdanig geen fractie dat ik mijn motoriek verstar.
Dokter: permban lekker voor je.
Ik jou ook niet.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Skylark bij de bakker zegt ie: "Heb je ook rochhhhe-brood?"
Die bakker: "wat"
Skylark: "Rochhhhe-brood".
Skylark: "Jong, Rochhhhe-brood"
Komt Otis: "één roggebrood aub"
Die bakker: "komt eraan, tik 'm aan G".
Otis: "ait."
quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Komtbij de bakker.
Dokter: Hoe kan een smiley nou bij de dokter komen?
: Oh kut, ik moest naar de bakker.
Dokter: Geeft niet.
Bakker: Wat doe jij buiten KPD.
: o
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IK KOM HIER NOOIT MEER JULLIE ZIJN ALLEMAAL NURTS"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "MIJ ZULLEN JULLIE HIER NIET MEER ZIEN!!!"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IN KLB ZITTEN ALLEEN MENSEN DIE NIET IN ORDE ZIJN".
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "WAT EEN VREEMDE MENSEN KOMEN ER IN KLB".
Komt Lamon in KLB.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Komt php bij de internetdokter.
Php: Wil je een keer met mij uitgaan?
Dokter: Nee
Php: Oké, FICTIEVE INTERNET KNUFFEL.
Poor soul.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Je grapjes over jezelf Skylark, ik hoor gewoon in mijn hoofd hoe dat Limburgs moet klinken![]()
.
Trusten skatje.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker lieverdjes.
Kut dat het 's nachts is. Heb jij Kasabian al geluisterd of nog geen tijd gehad?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Heel het volgende uur bij top2000 wordt zowat goed.
Ik vind het wel geinig, maar Helmonds is toffer.quote:
Computer is gecrashed waar ik muziek kan downloadenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut dat het 's nachts is. Heb jij Kasabian al geluisterd of nog geen tijd gehad?
Even wachten ik denk dat ze zo komen.quote:
Ik heb echt zo'n NKOTB visioen van Helmond.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, maar Helmonds is toffer.
Heb jij Neil nou al geluisterdquote:Op donderdag 31 december 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut dat het 's nachts is. Heb jij Kasabian al geluisterd of nog geen tijd gehad?
Één van die knakkers komt uit Helmondquote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n NKOTB visioen van Helmond.
Crosby, Stills & Nash, een goed nummer van Queenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en gewoon blijven luisteren Skylark. Focus, Beatles, Moody Blues etc
.
Ja, dat ene liedje maar het greep me nog niet echt. Wij hebben trouwens echt een lage last.fm rating.quote:
Ligt eraan wat jouw last.fm isquote:Op donderdag 31 december 2009 01:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat ene liedje maar het greep me nog niet echt. Wij hebben trouwens echt een lage last.fm rating.
Wattan, mis je iemand?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen, ooh en ik ben teleurgesteld in deze slowchat.
Wat is onze dan? De vorige keer was 'ie laag? Wat is jouw last.fm.?quote:
Ik ook in jou.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen, ooh en ik ben teleurgesteld in deze slowchat.
Snitsie. Hij is nu Very Highquote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is onze dan? De vorige keer was 'ie laag? Wat is jouw last.fm.?
Oorspronkelijk wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Trollface. het volgende:
Zeg Skylark, kom je uit Limburg?
Ik ben inconsequent en php is een internethossselaar, wat wil je nu eigenlijk bewijzen?quote:
Respect + 1.quote:
Jij bent veel meer underground dan ik, denk ik. En ouder, ik kan nog lang niet alles waarderen.quote:
Ik wist de lijst niet meer uit mijn hoofd verder.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Crosby, Stills & Nash, een goed nummer van Queen
Undeground is mogelijk, ben jij jonger dan 19?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent veel meer underground dan ik, denk ik. En ouder, ik kan nog lang niet alles waarderen.
Het waren gewoon mopjes uit een SC, waar ik al de hele tijd uit aan het quoten was.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben inconsequent en php is een internethossselaar, wat wil je nu eigenlijk bewijzen?
Kom eens uit je puberteit man, je bent al een volwassenne, officieel bekeken.
http://top2009.radio2.nl/page/lijsten_jaar/2009/p/250quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist de lijst niet meer uit mijn hoofd verder.
Ik ben 19.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Undeground is mogelijk, ben jij jonger dan 19?
Almost Cut My Hair nu![]()
![]()
Dan is dat geen smoes jongeman!quote:
-1quote:
quote:
Het favoriete nummer van mijn vader, hij is kaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Undeground is mogelijk, ben jij jonger dan 19?
Almost Cut My Hair nu![]()
![]()
Ben jij serieus 19quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan is dat geen smoes jongeman!
Die underground komt wss omdat ik van experimentele shit houd.
Peter Gabriel is een held, vooral met Genesisquote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Hou je misschien ook van Peter Gabriel, Alquin en het vroege werk van de Simple Minds?
M'n pa houdt meer van dingen als Solsbury Hill en Sledgehammer (die ik ook top vind). Geweldige nummers, ik vind hem solo erg goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Peter Gabriel is een held, vooral met Genesis
Alquin en Simple Minds moet ik nog maar eens downloaden
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van mijn vader, hij is kaal.
Ik ben 19 jaquote:Op donderdag 31 december 2009 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij serieus 19. En ja, ik ben niet zo van dat experimentele, maar jij lijkt qua muzieksmaak dan meer op m'n pa, aangezien die ook van David Bowie, Steely Dan en Pink Floyd houdt. Ik ook, maar in mindere mate en niet de 'underground' en 'lastige' nummers.
Ken ik ook niet. Qua jaren 70 neig ik meer naar de progressieve rock. Pink Floyd, Yes, Genesis, King Crimson, Gong, Caravan, Rush, Gentle Giant, Van Der Graaf Generator, Camel e.d.quote:
Ik begon met Linkin Park, ben toen doorgegroeid naar the Kooks (eerste van wie ik een album downloadde) en vanuit daar ben ik meer de indiekant opgegaan, terwijl ik ook steeds meer muziekinteresses met m'n pa ging delen en met hem erover ging praten en luisteren. Aan de ene kant hou ik veel van nieuwe muziek zoals Daft Punk, Kasabian, Arctic Monkeys maar ik heb ook erg veel oude zoals Peter Gabriel, Dire Straits, Pink Floyd, Rolling Stones (beatles zal ik maar niet noemenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:27 schreef Siniti het volgende:
[..]!
[..]
Ik ben 19 ja![]()
Op 't middelbaar werd ik omdat ik in Osdorp naar school ging met alle bagger van de hedendaagse muziek geconfronteerd, waardoor ik terug in de tijd ging op zoek naar muziek die goed was. Ik had, onterecht trouwens, geen vertrouwen in de hedendaagse muziekToen ben ik daar even blijven hangen, begon met Queen en toen langzaam naar Progressive rock en mijn experimentele hoogtepunt is nu krautrock
![]()
Hocus Pocus nu![]()
Download Steve Harley, Cockney Rebel en Steve Harley & Cockney Rebel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik ook niet. Qua jaren 70 neig ik meer naar de progressieve rock. Pink Floyd, Yes, Genesis, King Crimson, Gong, Caravan, Rush, Gentle Giant, Van Der Graaf Generator, Camel e.d.
Trusten xxxxxxxxxx.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef Skylark. het volgende:
Maarja, ik ga slapen. Trusten guys.
Ik zal 1 album downloaden. Omdat je er zo op aandringt. Welk album?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Download Steve Harley, Cockney Rebel en Steve Harley & Cockney Rebel.
Ik vind The Psychomodo ronduit briljant, maar de meesten vinden The Human Menagerie het beste.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zal 1 album downloaden. Omdat je er zo op aandringt. Welk album?
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
Offer ik mij eindelijk op om jouw piemel rebel te downloaden, reageer je niet.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind The Psychomodo ronduit briljant, maar de meesten vinden The Human Menagerie het beste.
Dan word het The Human Menageriequote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind The Psychomodo ronduit briljant, maar de meesten vinden The Human Menagerie het beste.
Uhuh. Will You staat wel veel te laag, vind dat een beter nummer dan dat gezeik dadelijk.quote:
Doe dus maar beiden.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan word het The Human Menagerie
Moet ik mij schamen dat ik NOOOOOOOOOTHING COMPAAARES TO YOOOOOOOOOOOOOOOOU een goed nummer vind?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhuh. Will You staat wel veel te laag, vind dat een beter nummer dan dat gezeik dadelijk.
Ruckzuck is de shit gekquote:Op donderdag 31 december 2009 01:46 schreef Trollface. het volgende:
Wat is Radioactivity toch een heerlijk nummer
Nee, maar Will you is beter.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen dat ik NOOOOOOOOOTHING COMPAAARES TO YOOOOOOOOOOOOOOOOU een goed nummer vind?
Nee, sowieso beide. Sling it, Bed in the Corner, Cavaliers, Ritz, Singular Bandquote:
Sowieso Kraftwerkquote:
Doe ik ook, maar ik was te lui om het trema te gebruiken, dus koos ik voor de Engelse naam.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
En ik vind dat je de muziek van Kraftwerk in de originele Duitse versies moet beluisteren
Nee!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, sowieso beide. Sling it, Bed in the Corner, Cavaliers, Ritz, Singular Band!!!!!!!!!!
Ik vind Neu!, waar de twee ex-leden van Kraftwerk eerste inzaten, nog beter trouwens.quote:
Je spoort werkelijk waar niet.quote:
Even op mijn te-luisteren lijstje zetten.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind Neu!, waar de twee leden van Kraftwerk eerste inzaten, nog beter trouwens.
Volgens mij ben ik de eerste op dit forum die überhaupt een Cockney Rebel album heeft gedownload, ipv dat je trots bent kat je me afquote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je spoort werkelijk waar niet.
Ik zij et trouwens verkeerdquote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Even op mijn te-luisteren lijstje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |