Ik heb een heel goed gezichten- en namengeheugen, dat kan hé.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp zelfs niet dat mensen die dingen gaan onthouden eigenlijk
Ik weet alleen van Fas, Bt, Wd en skaai een beetje hoe ze eruit zien en Bt en Skaai dan nog alleen omdat ze meededen aan die wedstrijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dit is een beetje matigjes.
Watquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef J.Stalin het volgende:
Dat is helemaal niet leuk om te doen :/ waarom doen mensen dat altijd?
Ik kijk er te vaak en zie dingen die ik niet wil zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef Trollface. het volgende:
Sepo
Wat is er mis met 4chan, Pluis?
Zeg ik niet :3quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Trollface. het volgende:
Pluis, wat is de guest pass van je Photobucket?
Wie niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neem nou Fas, (Ja hier staat ze zeer voor open, dus dit is waarheid een woordgrap) Fas hekelt het woordje kids.
Misschien kijk je te vaak op /b/.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik kijk er te vaak en zie dingen die ik niet wil zien.
quote:[..]
Zeg ik niet :3
Ja kijk ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien kijk je te vaak op /b/.
[..]
True. WAT KEN JIJ MIJ GOED.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neem nou Fas, (Ja hier staat ze zeer voor open, dus dit is waarheid een woordgrap) Fas hekelt het woordje kids.
Een vrouw die op /b/ lurktquote:
Ik heb er ook aan meegedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp zelfs niet dat mensen die dingen gaan onthouden eigenlijk
Ik weet alleen van Fas, Bt, Wd en skaai een beetje hoe ze eruit zien en Bt en Skaai dan nog alleen omdat ze meededen aan die wedstrijd.
Ik vergeet zelden een gezicht dat ik in het echt heb gezien, foto's registreer ik niet zo. Bovendien kijk ik zelden, dat zal ook schelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed gezichten- en namengeheugen, dat kan hé.
Maar het is.. sommige dingen zijn wel ergquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
Marco Borsato, wat een irritante poepjankie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |