OKE BEDANKT DANKZIJ JOU GA IK NU MET OPGEHEVEN HOOFD NAAR MIJN WERKquote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
SAAB JE HOEFT JE NIET TE SCHAMEN VOOR JE WERK ALLE WERK IS GOED!
ZO GAAT IE GOED NETJES!!!! HOP HOP AAN DE BAKquote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OKE BEDANKT DANKZIJ JOU GA IK NU MET OPGEHEVEN HOOFD NAAR MIJN WERK
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef J.Stalin het volgende:
Klinkt als een man met een asfaltweg naar zijn hart.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OKE BEDANKT DANKZIJ JOU GA IK NU MET OPGEHEVEN HOOFD NAAR MIJN WERK
Dat is echt te fout.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Saaaaab het volgende:
en de kleuter (die zo jong was dat ze nog moeite had met lopen) rende naar het sigarettenrek. Ze pakte er een pakje sigaretten uit en legde hem op de band met de woorden: "Lekker peukie papa".
Ik wou dat jij mijn papa was, je bent echt een heuze kanjerquote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Penisbaard het volgende:
Van roken krijg je kanker, daar worden ze hard van. Beter dan al die papkindjes
Ik wou dat jij mijn zoon was, dan zou ik je elke avond heerlijk verwennen onder je dikke wollen dekentjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ik wou dat jij mijn papa was, je bent echt een heuze kanjer![]()
misschien vind ze daarom zijn peukie wel lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef FinancialBubble het volgende:
beter dat hij sigaretten rookt, dan dat zij aan zijn sigaar trekt.
ECHT?!?!?!?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:! Ik zit ook achter de kassa en weet inmiddels dat heel veel vaders/ouders hun kind verpesten.
Ja want roken lijdt altijd tot drugsgebruikquote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef ThaOMG het volgende:
Als ze wat ouder zijn zeggen ze "Lekker spuit papa"
/care.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik sla mijn kinderen en knevel ze als ze niet stil zijn.... daarnaast krijgen ze pas te eten nadat ze gepresteerd hebben, ook die van 2 maanden.
Maar ik rook niet!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |