nee het zijn bij mijn vriendjes zelfs die ik allang ken en langdurig op mijn msn staanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef RuthlessR1der het volgende:
Blijkbaar mis je dan toch wat communicatieve vaardigheden, want het is meer een hint in de trant van: 'rot op engerd, ga iemand anders lastigvallen'.
nee die gedachte kwam bij mij eigenlijk niet eens op.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef MC-Shithead het volgende:
wtf doe je op internationale chatrooms?
zeker op omegle naar 14 jarige meisjes aan zoeken die cammen ofwat
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef eeneneenistwee het volgende:
... "hee daar dame, wat ben je aan het doen."
...
Ze begreep het wel hoor, je hebt gewoon een blauwtje op msnquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef eeneneenistwee het volgende:
TS ging bij een paar mensen praten op MSN. TS stelt als vraag - "hee daar dame, wat ben je aan het doen."
Snel komt het bijdehande antwoord - "chatten"
Duh waardeloze zielepoot, dat weet ik toch wel??!![]()
![]()
Ik bedoel eigenlijk of je ook andere dingen tegelijk doet, en heb ik het ook niet alleen over dit exacte moment van nu maar ook over je hele avond/middag/ochtend daggedeelte etc. Het is soort algemene vraag.
Waarom kunnen mensen dit niet vatten?![]()
Het is toch niet zo moeilijk!!? Ik heb dat probleem nooit op de internationale chatrooms. Zijn Nederlanders te "hokjesgeest" alweer? Pfff....![]()
![]()
![]()
Klacht: Mensen die over een simpele vraag moeilijk doen![]()
Klacht: niet kunnen weten of ze dat nou opzettelijk doen of door hun stomheid![]()
Anti-klacht: Met zijn meesterlijke communicatieve vaardigheden kan TS zonder teveel moeite de
conversatie weer positief omdraaien...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:57 schreef CyberTijn het volgende:
Doodnormale vraag hoor.
Ik vraag ook altijd als ik m'n mobiel opneem aan de beller hoe hij / zij in godsnaam wist dat ik hier was. Ze weten me altijd te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
leuke vriend ben je danquote:Op donderdag 31 december 2009 07:18 schreef marcel-o het volgende:
Ik had een vriendin die smste dat elk uur van de dag![]()
![]()
Lekker boeiend wat ik dan aan t doen ben, iig niet met jou bezig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |