nee het zijn bij mijn vriendjes zelfs die ik allang ken en langdurig op mijn msn staanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef RuthlessR1der het volgende:
Blijkbaar mis je dan toch wat communicatieve vaardigheden, want het is meer een hint in de trant van: 'rot op engerd, ga iemand anders lastigvallen'.
nee die gedachte kwam bij mij eigenlijk niet eens op.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef MC-Shithead het volgende:
wtf doe je op internationale chatrooms?
zeker op omegle naar 14 jarige meisjes aan zoeken die cammen ofwat
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef eeneneenistwee het volgende:
... "hee daar dame, wat ben je aan het doen."
...
Ze begreep het wel hoor, je hebt gewoon een blauwtje op msnquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef eeneneenistwee het volgende:
TS ging bij een paar mensen praten op MSN. TS stelt als vraag - "hee daar dame, wat ben je aan het doen."
Snel komt het bijdehande antwoord - "chatten"
Duh waardeloze zielepoot, dat weet ik toch wel??!![]()
![]()
Ik bedoel eigenlijk of je ook andere dingen tegelijk doet, en heb ik het ook niet alleen over dit exacte moment van nu maar ook over je hele avond/middag/ochtend daggedeelte etc. Het is soort algemene vraag.
Waarom kunnen mensen dit niet vatten?![]()
Het is toch niet zo moeilijk!!? Ik heb dat probleem nooit op de internationale chatrooms. Zijn Nederlanders te "hokjesgeest" alweer? Pfff....![]()
![]()
![]()
Klacht: Mensen die over een simpele vraag moeilijk doen![]()
Klacht: niet kunnen weten of ze dat nou opzettelijk doen of door hun stomheid![]()
Anti-klacht: Met zijn meesterlijke communicatieve vaardigheden kan TS zonder teveel moeite de
conversatie weer positief omdraaien...
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |