Daar zitten we op te wachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef PinkCake het volgende:
Willem-Alexander komt straks wellicht op de troon
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef nikky het volgende:
Ik zie het koningshuis als de PR afdeling van Nederland.
Mensen die Wim-Lex zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik kan een betere pr manager bedenken dan Wim-Lex
Ik hoop dat Maxima het overneemt ofzo. Of dat Bea Alex overleeft. Volgens mij is die man niet al te snugger. Maar goed, erg veel belangrijks hoeft ie ook niet te doen.quote:
quote:Nederland streeft naar een zo democratisch mogelijk land, waar vrijheid centraal staat.
Hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat wij een koningin hebben?
Een president kost ook bakken met geld. En dat geld betalen wij ook.quote:Buiten dat, kost het ook nog een bakken met geld.
Geld dat jullie betalen.
Inderdaad, zowel landen met als zonder koningshuis redden het ook prima. En Nederland, met koningshuis, redt het ook prima.quote:Kijk naar andere landen, die redden het toch ook prima?
Een president voert tenminste meer uit dan een koningin, en Nederland is er wel trots op om een democratisch land te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Onterechte klacht.
[..]Nederland streeft helemaal niet naar een zo democratisch mogelijk land.
[..]
Een president kost ook bakken met geld. En dat geld betalen wij ook.
[..]
Inderdaad, zowel landen met als zonder koningshuis redden het ook prima. En Nederland, met koningshuis, redt het ook prima.
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef 2NutZ het volgende:
Toen dat embleem van NL gemaakt werd leefden hier nog leeuwen. Vandaar.
Balkenende is een goeie jaquote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik kan een betere pr manager bedenken dan Wim-Lex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |