Morgenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef Robinhoo het volgende:
MORGEHHH
zo carbid knallen en bier drinken

Markoquote:Op donderdag 31 december 2009 10:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
selma
ik wil uitslapenkut vuurwerk

quote:Op donderdag 31 december 2009 10:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Marko
Idd kutvuurwerk. Ik durf niet naar buiten te gaan

Jij blijft ook binnen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zullen we dan de dag samen doorbrengen?
 Hoe kunnen we dan de dag samen doorbrengen? Dan moet een van ons toch naar buiten he. Ikke niet iig.
  Hoe kunnen we dan de dag samen doorbrengen? Dan moet een van ons toch naar buiten he. Ikke niet iig.  

Leuke woordspeling!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik las het ook idd, kerel dik schelden

zot gewoon. Na ja, naar m'n paarden en daarna carbid! Tjuuus
 zot gewoon. Na ja, naar m'n paarden en daarna carbid! Tjuuus  

Wie weet. Doe jij eens niet zo koel in dat GM topic.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kom wel die kant op
ik verwacht nog een pakketje vandaag. Zal ik hem vandaag nog ontvangen?

quote:

Hey Panzerknackertquote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorgen.

Hee Selma, hoe is het? goed geslapen?quote:

Grappige vent is het.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb weer wat gemist zie ik!
Had best gezellig willen kletsen met SmokeSome vannacht!

als je de randstad nooit uitkomt wel ja......quote:Op donderdag 31 december 2009 04:35 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Godverdomme dat ligt wel erg ver weg.
Denk dat ik maar ga tukken.

Ja, maar vanavond ben ik denk ik heel moe.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Selma, hoe is het? goed geslapen?
 Ochtendmens he.
  Ochtendmens he.

Dan moet je zo een dutje gaan doen!, nog plannen voor vanavond dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond ben ik denk ik heel moe.Ochtendmens he.

Met die teringherrie?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan moet je zo een dutje gaan doen!, nog plannen voor vanavond dan?
 Nee geen plannen vanavond. Geen zin om uren in de rij te gaan staan en dat gezoen.
  Nee geen plannen vanavond. Geen zin om uren in de rij te gaan staan en dat gezoen. 

quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met die teringherrie?Nee geen plannen vanavond. Geen zin om uren in de rij te gaan staan en dat gezoen.
He wat lekker negatief allemaal weer.
 , maakt dat nou uit, gaat erom wat jij leuk vind!
, maakt dat nou uit, gaat erom wat jij leuk vind!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |