Ik had tot nu toe nog geen 1 keer gegaapt, maar door het woord hier te zien begon ik spontaanquote:Op donderdag 31 december 2009 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gaap wel om de 15 seconden, maar verder weet ik het niet

quote:Op donderdag 31 december 2009 04:18 schreef norich het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe nog geen 1 keer gegaapt, maar door het woord hier te zien begon ik spontaan

hou je bek jonge idioot als jij om 4 uur snachts thuiskomt van een avondje bieren snap jij er dan nog wel wat van?quote:

Ooh jonge, je wilt niet weten hoe bang ik nu voor je benquote:Op donderdag 31 december 2009 04:20 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
hou je bek jonge idioot als jij om 4 uur snachts thuiskomt van een avondje bieren snap jij er dan nog wel wat van?
ohnee jij zit natuurlijk achter de pc

Vriend, heb ik bedreigingen naar jou geuit?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh jonge, je wilt niet weten hoe bang ik nu voor je ben

Naja, volgens m'n Boek Strafrecht heb je dat wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:22 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Vriend, heb ik bedreigingen naar jou geuit?
Je moet gewoon niet zo stoer lullen achter die pc.
geitenneuker

Laat maar eens zien dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, volgens m'n Boek Strafrecht heb je dat wel.
Maar uh, ik praat niet stoer? Ik kan niet helpen wie ik ben.
Goedennacht nog

God, wat voel ik me beledigd door jou. Ik gok dat ik de komende 3 weken niet kan slapen door een 16-jarige puisterige kutpuber die teveel gezopen heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:25 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan.
Laat maar trouwens ga maar verder met je zielige leventje je beste vriend is de computer.
Kankernicht.

Ga eens weg jij !quote:Op donderdag 31 december 2009 04:25 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan.
Laat maar trouwens ga maar verder met je zielige leventje je beste vriend is de computer.
Kankernicht.

quote:Op donderdag 31 december 2009 04:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, wat voel ik me beledigd door jou. Ik gok dat ik de komende 3 weken niet kan slapen door een 16-jarige puisterige kutpuber die teveel gezopen heeft.
 Op een dag denk je:
 Op een dag denk je: 

Ooh, misschien wel. Tot die tijd hou ik me bezig met Recht en Politiek, oké?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:27 schreef SmokeSome het volgende:
[..]Op een dag denk je:
Waar ben ik mee bezig?

Is goed jongen. Hey doe je de groeten van mij?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, misschien wel. Tot die tijd hou ik me bezig met Recht en Politiek, oké?

Zal ik doen, drink jij er dan nog eentje op mij?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:28 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Is goed jongen. Hey doe je de groeten van mij?

Hmm, het bier is opquote:Op donderdag 31 december 2009 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik doen, drink jij er dan nog eentje op mij?

Valt bij mij ook onder drinken, 't is in praktijk toch een vloeistof die je tot je neemtquote:Op donderdag 31 december 2009 04:29 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hmm, het bier is op
Water ook goed?

xD moet toch wel weer lachen.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt bij mij ook onder drinken, 't is in praktijk toch een vloeistof die je tot je neemt

waaromquote:

wat is Tukkerland eiglijk
 wat is Tukkerland eiglijk 

Twente?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:33 schreef SmokeSome het volgende:wat is Tukkerland eiglijk
ik kom uit zaantje je weet toch zaantje wel he zaantje mattoe van me
ik denk dat ik hier niet moet wezen

Godverdomme dat ligt wel erg ver weg.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |