Nee. Nee. Absoluut nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is denk ik een soort soap voor mannen

Zeker het dubbelequote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dan nog, in NL betaal je het dubbele, zo niet meer.

hoe wil je t dan omschrijven, je wordt namelijk wel meegetrokken met het leven vd inmatesquote:

Het is veel te realistisch om een soap te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoe wil je t dan omschrijven, je wordt namelijk wel meegetrokken met het leven vd inmates

Beter verhaal dan al die soaps bij elkaar ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Redbaron het volgende:
hoezo? t zijn gewoon acteurs, maar wel btr verhaal dan gtst/onm.atwt enz enz

ik vind ze ook geweldig, laatst alle drie weer gekeken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van Lord of the Rings. Binnenkort ga ik een marathon doen, alle drie de extended versions achter elkaar kijken

10+ uur pfff
 10+ uur pfff

Dat heb je dit jaar toch al eens eerder gedaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van Lord of the Rings. Binnenkort ga ik een marathon doen, alle drie de extended versions achter elkaar kijken

haha thanksquote:Op woensdag 30 december 2009 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weltrusten
Geniet van je laatste nacht in 2009!

Ja, maar niet de extended version. Daarna is The Godfather box aan de beurtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je dit jaar toch al eens eerder gedaan?

Ooh okeequote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet de extended version. Daarna is The Godfather box aan de beurt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |