Heb inderdaad de hoofdtelefoon op Fear gezet en de radio staat hier op 3FM. Lekker afwisselenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is dat toch nietbij slechte platen schakel je naar dat fear fm en bij de klassiekers hier blijf je hangen
anders is het ook zo eentonig
Heb ook inderdaad de hoofdtelefoon opgezetquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ja... dus... ik schakel weer even naar mn podcast denk
Preciesquote:
er hoort nog één piew achterquote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Captain_Slow het volgende:
De nummertjes worden kleiner en de hits worden groter *piew* *piew*
Radio 2 haalt 3fm in! Snel sneller, rennen! We hebben een parallel, paradox, worlds collide, Y2K ahhhhhh!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Radio 2 haalt 3fm in! Snel sneller, rennen! We hebben een parallel, paradox, worlds collide, Y2K ahhhhhh!!!!
(10 jaar geleden al, dat Y2K)
Daar zat ik van de week ook al aan te denken. Tien jaar he. Dat is zo lang. Alsof het gisteren was....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Radio 2 haalt 3fm in! Snel sneller, rennen! We hebben een parallel, paradox, worlds collide, Y2K ahhhhhh!!!!
(10 jaar geleden al, dat Y2K)
Ja kind, ik weet het nog goedquote:Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zat ik van de week ook al aan te denken. Tien jaar he. Dat is zo lang. Alsof het gisteren was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |