@pessie, ik heb nog geen definitieve datum gehoord omdat het er afgelopen echo's op leek dat ik wat dagen minder ver ben dan volgens m'n eigen berekeningen, het zal ergens laatste week juli zijn...
Hier trouwens soms wel lusteloos en soms niet. Echt actief ben ik echter al een paar weken niet meer geweest. Hopelijk tweede trimester wat beter...
@Sindell, je kunt 'm toch ook gewoon bij de poten ophogen met klossen ofzo? Volgens mij ben je er dan ook en hoef je niet je hele bed te gaan verbouwen.
@Orea, die 9-maanden beurs is gewoon ook niet tof. Maar wij zijn op een aantal leuke beurs-aanbiedingen uit en zoeken nog wat info waarvan we weten dat er stands gelijktijdig tijdens de beurs aanwezig zijn. We gaan er een weekendje van maken en boeken lekker een hotelletje in Amsterdam

Kunnen we ook nog effe Amsterdam zelf in om te shoppen...
Verder kan ik mezelf heel goed voorstellen dat je helemaal geschift wordt van dat bloedverlies. Hoe onschuldig het waarschijnlijk ook is, het blijft gewoon schrikken iedere keer.
Ik heb alleen ooit een piercing in m'n neus gehad, die is inmiddels wel dichtgegroeid, al zie je het gaatje nog wel zitten in de vorm van een deukje. M'n tato viel wel mee qua pijn, maar ik moet echt niet denken aan het laten plaatsen van een klitpiercing

Faja, naar dat je jezelf niet lekker voelt. Of eigenlijk is het gewoon klote. Heb je al een paar dagen amper bij kunnen komen word je nog ziek ook. Beterschap meis

Davinia post nog steeds zie ik, hopelijk ben je toch echt snel aan de beurt... Het kan in ieder geval niet meer zo heel erg lang duren...
DeMajoor is er nog steeds niet, zou het?

Verder heb ik weer iets nieuws... Ik ben sinds het opstaan vanochtend nogal duizelig
Heb google alweer afgestruind en heb daar kunnen vinden dat er meestal niets aan de hand is en het waarschijnlijk te maken heeft met bloeddrukschommelingen of andere processen in het zwangere lichaam. Vervelend is het echter wel bij het opstaan stond ik echt een beetje te zwalken, dat is wel wat minder geworden nu, maar het is nog niet optimaal. Heb voor de zekerheid ook even wat suiker naar binnengewerkt. Eens kijken of het daarna beter gaat. Kan er 's ochtends ook amper uit, wat een verschil met een paar weken geleden toen ik amper kon slapen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?