abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76332736
verder ben ik best lief hoor
(en tegenwoordig gaat het zelfs goed als ik boodschappen ga doen maar de 9 maanden beurs doen we maar niet.....)

Freecell
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:03:43 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76332919
heuj, free, das balen! doe maar rustig aan vandaag (voor zover mogelijk met zieke man) en morgen! hopelijk trekt het snel weer weg.

orea, je blik hielp niet, sollie naja, ze heeft de hik ervan gekregen. telt dat ook?

volgens mij zijn er wel meer mensen die een gooi doen naar de hormonster-award 2010!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76332983
Misschien hikt ze zichzelf een weg naar buiten?
pi_76333145
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Asyniur het volgende:
Wat betreft dat zwemmen met dolfijnen: vreemd, waarom zou dat schadelijk zijn terwijl echo's bij sommige mensen te pas en te onpas worden gedaan?
In het ziekenhuis zeiden ze bij mij wel dat een echo niet zo gezond is voor de baby, zeker al niet in het begin (want dat is ook de reden waarom ze dan nog geen geluid opzetten behalve als ze twijfels hebben bij het kloppen van het hartje).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:09:06 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76333150
freecell
Wel voorzichtig doen met jezelf ja!
Is jullie banjertje inmiddels weer thuis?
pi_76333173
Bij mijn vorige zwangerschap is de intakemevrouw ook helemaal niet boven geweest, en eigenlijk bij niemand die ik ken . Ze vragen meer naar gezinsomstandigheden (andere kinderen, is je partner vrij na de geboorte, heb je andere hulp, verwacht je veel visite), en naar of je bv gaat geven of niet en of je misschien medische bijzonderheden hebt. Niets om je druk om te maken!

En de 9 maanden beurs lijkt mij persoonlijk de hel!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:12:11 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76333267
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

In het ziekenhuis zeiden ze bij mij wel dat een echo niet zo gezond is voor de baby, zeker al niet in het begin (want dat is ook de reden waarom ze dan nog geen geluid opzetten behalve als ze twijfels hebben bij het kloppen van het hartje).
Ik heb geen idee...
Als ik kijk naar de pretecho dan heb ik niet het idee dat de baby er überhaupt iets van meekrijgt, behalve dan dat gefrunnik aan je buik.
En van dat wel/geengeluid opzetten mbt het hartje dat heb ik eigenlijk nooit goed begrepen. Laten ze er dan opeens een (tijdelijk) andere techniek op los?
pi_76333271
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:09 schreef Asyniur het volgende:
freecell
Wel voorzichtig doen met jezelf ja!
Is jullie banjertje inmiddels weer thuis?
Banjertje weer thuis (en ligt lekker te tukken)

Leonieke: er is echt nog nooit aangetoond dat echo schadelijk is En geloof me, dat hebben ze wel proberen aan te tonen
pi_76333314
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
Als ik kijk naar de pretecho dan heb ik niet het idee dat de baby er überhaupt iets van meekrijgt, behalve dan dat gefrunnik aan je buik.
En van dat wel/geengeluid opzetten mbt het hartje dat heb ik eigenlijk nooit goed begrepen. Laten ze er dan opeens een (tijdelijk) andere techniek op los?
Geen flauw idee, ik weet gewoon dat ik bij een echo het hartje ongeveer 3 seconden hoor en ze heel vlug terug de knop indrukken.

Ik ben zelf geen dokter, hé Ik weet gewoon wat ze mij in het ziekenhuis wijsgemaakt/verteld hebben.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:16:20 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76333417
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
om geluid terug te laten krijgen, is een hogere intensiteit nodig, hebik me laten vertellen.
alleen beeld is kennelijk makkelijker te krijgen uit de buik. denk dat eea wel makkelijk te googlen is.
mss doe ik dat zometeen wel ff. eerst ff avondeten maken of zo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:20:04 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76333539
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

om geluid terug te laten krijgen, is een hogere intensiteit nodig, hebik me laten vertellen.
alleen beeld is kennelijk makkelijker te krijgen uit de buik. denk dat eea wel makkelijk te googlen is.
mss doe ik dat zometeen wel ff. eerst ff avondeten maken of zo
Ik heb het even opgezocht:
echoscopie is ultrasoongeluid en als er snelheid en/of richting moet worden bepaald dan wordt er een doppler-effect aan toegevoegd. Dus er komt dan inderdaad tijdelijk iets extra's bij...
pi_76333940
Ai Freecell, wel voorzichtig doen!

Davinia, hopelijk komt de kleine meid gauw!
Bijzondere verhalen over piercings hier Ben ik blij dat ik alleen maar 6 gaatjes in mijn oren heb (totaal dan he).

Ik kreeg gisteren een beetje het idee dat mijn spijkerbroek iets strakker zat.
Blijf het bizar vinden hoe langzaam ik uitbuik Meestal kom ik heel makkelijk aan enzo.
En nu ben ik dus 3 kg afgevallen (normaal moet ik daar weet ik veel hoe veel moeite voor doen en dan lukt t nog niet) in 10 weken tijd,.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:03:37 #288
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76335320
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef DaviniaHR het volgende:

pessie, de beste zwanger-sporten zijn wandelen en zwemmen. sporten met ballen die in je buik kunnen komen, worden iha afgeraden. (behalve als je het heel goed kan, en dus bijna zeker weet dat je pens geen ballen gaat vangen )

heb vandaag een zeer nuttig dagje gehad
eerst dus tot half 12 in mn bed liggen rotten terwijl PR en Eli beneden aan het spelen waren, geluncht, en om 2 uur weer mn bedje in gedoken tijdens eli's slaapje, alwaar ik tot 5 uur hebben liggen stinken.

tsja, 02-01-2010 is ook een te mooie datum voor onze madam. En alle voorgaande data die ik als mogelijke werpdatum in mn hoofd had, gingen ook niet door, dus dan kan ik net zo goed een mafdagje inlassen, toch?
vanavond maar een slechte film uit de kast trekken met een zak M&M's, en morgen weer een dag.

on the bright side: sinds gister nauwelijks meer indalingsweeën gehad! gister 2 keer of zo, en vandaag niet. (naja, als ik alleenmaar slaap... maar we zien het positief )

en ik heb demajoor nog niet gezien vandaag, toch?
Wij wandelen sowieso graag na het eten een half uurtje, ik ben alleen de laatste tijd zo ziek geweest dat we er een tijdje mee zijn gestopt, maar dit wilden we zeker oppakken. Ik dacht alleen dat het misschien goed was een iets intensievere sport eraan toe te voegen...

Volgens mij heb jij inderdaad een zeer productieve dag gehad! Hoe waren de pannenkoeken en appeltaart? Laten we hopen dat ze nu denkt, "mams is de hele dag zoooooo rustig geweest laat ik haar een plezier doen en eruit komen".

Ik heb DeMajoor ook gemist. Moet eerst weer in het lijstje kijken wie nu allemaal LLM's zijn.

Freecell: Voorzichtig, pleasseeeee.... Al had ik waarschijnlijk na het opraap avontuur behoorlijk in een deuk gelegen.
pi_76342001
Eerst voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

En nieuwe user gefeliciteerd met Isa , toch nog in 2009!

Keshet gefeliciteerd, jullie baby heeft heus een echte vader! en en en wat een strakke actie zeg bij die mevrouw

hey gatsie faja een paar doktersbezoeken voor jullie zoontje, gaat het nu wat beter? Ik lees nu wat verder dat de antibiotica in ieder geval is aangeslagen, da's fijn!
en nog gefeliciteerd met je moeder

Davina had mijlpaal van 40 wk en dat frederique nu maar snel mag komen!

en ik zag van pessie mooie echo voorbij komen

lekker spul is dat van weleda he mereltje, ik heb het ook van mn schoonmoeder voor mn verjaardag gehad!

orea hoest nu met jou? Wij hebben trouwens het kamertje in assen gehaald, daar zit een winkeltje wat tweede hands maar dan zelf al opgeknapt verkoopt voor zo'n beetje marktplaats prijs. Alleen ik zou er wel eerst kijken, op de foto's ziet het er soms echt mooier uit, wij gingen namelijk ook voor 1 kamer die we gezien hadden, uiteindelijk 1 gekocht die niet op de website stond.
kamertje wordt gratis thuisbezorgd dat scheelt weer, want een ritje assen zit er natuurlijk ook niet voor iedereen in

ai freecell dat klinkt ook niet lekker zo'n spontane spagaat

En ik denk zelf dat ik "plopjes" heb gevoeld, ik vind het meer op knappend ballonnetje ofzo lijken
en mn lief denkt het ook te hebben gevoeld. Maar zeker zijn we beide niet ha ha

ik hoop trouwens dat ik niks of niemand belangrijks vergeten ben
  zondag 3 januari 2010 @ 01:00:48 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76345925
draakje, wat leuk als je je baby al voelt! (je man voelt het pas over een paar weken, dat moet helemaal door de buikwand heen)
hoe is het verder met jou? met het overgeven en de trombose en alles?

volgens de agenda is het nu 3-jan, dus mag ik me bij deze alvast melden voor vandaag

dusseh *meld*
dansbuikkie en ik gaan slapen!

Heb eerst Narnia en daarna zwartboek gekeken, en daarna nog wat gezapt. pfff, kreeg wel harde buiken van de spannende stukken in de film. (maar dat kreeg ik ook van mario als PR speelde en hij flikkerde weer eens de diepte in )
pi_76349412
Harde buiken van Mario is dan wel weer geniaal

Goedemorgen gijlieden! Lekker geslapen? Ik had wat teveel last van mijn bekken om echt lekker te liggen, maar het is nu al beter dan gisteren, dus trekt wel weer bij
pi_76349590
Davina, Nathan heeft idd astma. Officieel mag je een kind onder de 3 of 4 jaar die stempel nog niet geven maar hij loopt wel al bij een longarts sinds een jaar en die spreekt over astma. En 3 januari is een mooie datum kleine dame van Davinia kom op show yourself!!

Draculettje, plopjes kunnen heel goed je baby zijn hoor. Soort van kleine luchtbelletjes voel je van binnen. Je partner kan dat pas iets later voelen van de buitenkant. Leuk he, dat gevoel
Nog bedankt voor de felictaties en beterschap wensen.

Orea, ik heb ook een hekel aan boodschappen doen en ben ook niet zo voorzichtig met karretjes en andere mensen hoor. En met zwangerschapshormonen erbij geloof ik je zo dat je mensen dan even opschuift.

Freecell, ga je nou rare kunstjes doen bij de bouwmarkt Voorzichtig dame. Straks beval je nog spontaan ergens tussen de schroeven en de verf.

Ik las iets over piercings en het dichtgroeien ervan. Ik heb mijn navel piercing 6 jaar geleden verwijderd maar je kan nog altijd zien waar de ingang en uitgang was. Wat er tussen zit is wel dichtgegroeid. Maar met een dikke buik nu zie je het nog steeds zitten. Volgens mij gaat het nooit helemaal dicht. Maar er komt ook van zijn levensdagen geen nieuwe meer in. Ze mogen me inkleuren zo veel als ik mooi vind, tattoo's vind ik prachtig en absoluut niet pijnlijk maar 1 piercing zetten vond ik
pi_76349606
Oh en MELD zonder baby maar met grieperige verschijnselen. Ben inmiddels aangestoken door mijn kleine vent. Misschien morgen even langs de huisarts. Ik heb het idee dat mijn neus en voorhoofd holtes ontstoken zijn.
  zondag 3 januari 2010 @ 09:21:11 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76349618
Faja, jouw baby mag zich ook wel melden hoor!
Ik zit net de wij jonge ouders te lezen en daar beviel een mevrouw in 27 minuten ofzo van de derde
pi_76349785
27 minuten? Is dat kind gewoon gelanceerd ofzo. Ik vond bevallen in 3 uur al snel van de 2e. Ik moet morgen naar de verloskundige, ga denk ik wel even vragen of ze kunnen kijken of ik al wat ontsluiting heb en ze evt willen/kunnen strippen.
pi_76349844
goede morgen allemaal!

Ik twijfel daarom eigenlijk ook wel of het een baby plopje was, juist omdat hij zegt dat gevoeld te hebben.
Ik heb hem namelijk niks gezegd en toen hij vroeg was dat wat was er wel een plopje. Maar goed kan van alles zijn natuurlijk! Maar het idee dat dat steeds dichterbij komt dat het wel kan is natuurlijk al heel hoopgevend ha ha!

Davina nog lekker met dansbuikie geslapen?
Freecell ik hoop dat je bekken snel bijtrekken vandaag! Kan je een beetje rustig aan doen of is dat juist moeilijk met het klussen en de verhuizing?
en dan nu maar de beterschap wensen voor jouzelf faja!
  zondag 3 januari 2010 @ 11:16:45 #297
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76351423
faja, beterschap!

draakje, over een week weet je zeker of deze plopjes je kind zijn. leuk!

ik ga morgen ook de vlos lief aankijken als madam weer ff goed wil indalen, of ze me kan strippen. gaan we voor een datumtweeling?
pi_76351861
goeiemorgen!

Kweet niet of ik dan een zeikerd ben maar ik hang morgen weer met de poli aan de lijn voor een echo hoor. Gisterenavond toen ik naar bed ging weer donker bloed, ben net opgestaan en weer (alleen nu niet donker).
Heb weer geen krampen, gelukkig, maar echt fijn voelt het daar ook niet. Ik word hier echt tureluur van.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:55:06 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76352299
waarom bel je nu dan niet?
  zondag 3 januari 2010 @ 11:58:17 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76352396
@pessie, ik heb nog geen definitieve datum gehoord omdat het er afgelopen echo's op leek dat ik wat dagen minder ver ben dan volgens m'n eigen berekeningen, het zal ergens laatste week juli zijn...

Hier trouwens soms wel lusteloos en soms niet. Echt actief ben ik echter al een paar weken niet meer geweest. Hopelijk tweede trimester wat beter...

@Sindell, je kunt 'm toch ook gewoon bij de poten ophogen met klossen ofzo? Volgens mij ben je er dan ook en hoef je niet je hele bed te gaan verbouwen.

@Orea, die 9-maanden beurs is gewoon ook niet tof. Maar wij zijn op een aantal leuke beurs-aanbiedingen uit en zoeken nog wat info waarvan we weten dat er stands gelijktijdig tijdens de beurs aanwezig zijn. We gaan er een weekendje van maken en boeken lekker een hotelletje in Amsterdam Kunnen we ook nog effe Amsterdam zelf in om te shoppen...

Verder kan ik mezelf heel goed voorstellen dat je helemaal geschift wordt van dat bloedverlies. Hoe onschuldig het waarschijnlijk ook is, het blijft gewoon schrikken iedere keer.

Ik heb alleen ooit een piercing in m'n neus gehad, die is inmiddels wel dichtgegroeid, al zie je het gaatje nog wel zitten in de vorm van een deukje. M'n tato viel wel mee qua pijn, maar ik moet echt niet denken aan het laten plaatsen van een klitpiercing

Faja, naar dat je jezelf niet lekker voelt. Of eigenlijk is het gewoon klote. Heb je al een paar dagen amper bij kunnen komen word je nog ziek ook. Beterschap meis

Davinia post nog steeds zie ik, hopelijk ben je toch echt snel aan de beurt... Het kan in ieder geval niet meer zo heel erg lang duren...

DeMajoor is er nog steeds niet, zou het?

Verder heb ik weer iets nieuws... Ik ben sinds het opstaan vanochtend nogal duizelig
Heb google alweer afgestruind en heb daar kunnen vinden dat er meestal niets aan de hand is en het waarschijnlijk te maken heeft met bloeddrukschommelingen of andere processen in het zwangere lichaam. Vervelend is het echter wel bij het opstaan stond ik echt een beetje te zwalken, dat is wel wat minder geworden nu, maar het is nog niet optimaal. Heb voor de zekerheid ook even wat suiker naar binnengewerkt. Eens kijken of het daarna beter gaat. Kan er 's ochtends ook amper uit, wat een verschil met een paar weken geleden toen ik amper kon slapen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')