abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76240321
Hoi,

ik ben vrij sportief aangelegd maar mijn sociale omstandigheden laten het niet toe om iedere dag te sporten. Toch wil ik dagelijks een uur aan sport doen. Ik ben erg gefocust op krachttraining met eigen lichaamsgewicht. Nu lees ik hierover veel over p90x wat in de VS erg populair is (wat niet eigenlijk..)

Daarom lieve mensen; iemand ervaring met deze tak van sport? Graag zinvolle bijdragen aangezien ik geen dummy ben. Daarnaast heb ik een probleem dat ik geen pull-ups kan doen omdat ik geen bar in huis kan plaatsen. Graag verneem ik van iemand om deze een alternatief heeft voor deze oefening.

Laters!
  woensdag 30 december 2009 @ 22:01:28 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_76240365
X is for Xtreme!

Spierpijn man. Die P90X DVD's zijn echt
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_76240480
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef LasTeR het volgende:
X is for Xtreme!

Spierpijn man. Die P90X DVD's zijn echt
Bedankt voor je snelle reactie. Dvd's zijn idd heavy. Ben benieuwd naar de resultaten. Ben net begonnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door wiebelron op 31-12-2009 17:17:55 ]
pi_78984963
*kickje*

Ik vind de P90X ook erg interessant. Wat ik me wel afvroeg: moet je je aan het dieet houden, of is dat vrij om te kiezen? Op het gebied van eten wil ik nl best vrij zijn en... als per dag vaststaat wát ik precies eet en hoeveel.. vind ik dat gewoon klote.

Jullie 3 maanden zijn btw al voorbij. Hoe ging het?
pi_82546869
Ben 19 dagen geleden met P90X begonnen en het is inderdaad errug heavy. De eerste week kon ik amper lopen. Veel pull ups doen is te moeilijk voor mij (oud wijf). Maar gelukkig kom ik een eind met mn setje tubes en doe ik extra oefeningen met mijn dumbbells om dit te compenseren.

Ik ben nu ruim 3 kg kwijt in bijna 3 weken. Het dieet volg ik alleen niet, want ik vind dat ik genoeg afval dankzij de P90X. Wel let ik op mijn eten, maar ik heb besloten dat ik op 1 dag in de week me helemaal mag laten gaan. Dus op die dag ga ik de kroeg en de snackbar in...

Waarom ik P90X doe? Krachttraining, cardio en lenigheidsoefeningen wisselen elkaar af:
Vrijdag Chest & Back en Abs (ong. 1 uur 15 min)
Zaterdag Plyo (spring-cardio - 1 uur) zwaar, heb ik een haat-liefde verhouding mee (liefde als ik er mee klaar ben)
Zondag Shoulders & Arms, Abs (ong. 1 uur 15 min)
Maandag Yoga X (heb ik al 2 keer overgeslagen want duurt 1,5 uur )
Dinsdag Legs & Back, Abs (ong. 1 uur 15 min)
Woensdag Kenpo (Amerikaanse vechtsport-cardio - 1 uur) zo lekker
Donderdag Stretch X 1 uur rekken en strekken.

Dat dus 3 weken en volgende week heb ik een soort rustweek met cardio en stretchen en de door mij zo geliefde Yoga. Eerlijk gezegd heb ik geen zin in mn rustweek. Ik wil door met mn gewichten in plaats van die lichte oefeningen...maar ja, het zal wel ergens goed voor zijn.

Er moeten toch meer mensen zijn die P90X doen? Iemand al 90 dagen afgemaakt?

Oh ja, voor mensen die P90X willen gaan doen ff een tip: zet het geluid op mute of zet je ipod aan, want Tony is soms wel irritant en overdreven Amerikaans.
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
pi_82625486
Hey Mensen,

Ik ga zeer binnenkort in onze nieuwe woning ook beginnen met P90X (eindelijk freaking ruimte voor die jump training ).

Maar nu weet ik ook dat ze prachtige P90X recovery drank hebben (heb ik in de USA geprobeerd en dat helpt gigantisch) maar wat zou nou een beetje een betaalbare Nederlandse variant hiervan zijn zonder te moeten ?

Aangezien ik ook niet ga lopen kloten met PullUp bars aan m’n muren of deuren schaf ik zoiets als dit aan:
ChinUp Stand

Ben ook zeer benieuwd naar jullie P90X ervaringen.
  zondag 11 juli 2010 @ 02:53:03 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83906011
Ben ook aan het kijken voor een goede afvalmethode dus ook deze.
Helaas kan ik gen PullUp bars ophangen aangezien hier alles van gips is in huis.
En heb gehoord dat dat dan niet kan.
En zo'n ChinUp Stand hebben we geen ruimte voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84001401
Ik ga binnenkort beginnen met de P90X alleen het dieet plan wat je erbij krijgt is dus compleet in 't engels, opgesteld in amerikaanse maten en ook veel producten die in Nederland erg duur of amper te verkrijgen zijn.
Iemand die dit dieet een beetje heeft kunnen aanpassen aan nederlandse maten/producten?
pi_96613275
Begonnen sept 2010 samen met mijn vrouw...Heden zitten we in de derde ronde van P90X en Insanity en de results are just amazing http://www.facebook.com/p(...)ches/204191886271866
Voor vragen over P90X en Insanity....Ben vanaf september 2010 mee begonnen en just Love it...
pi_104185999
Hallo Allemaal, Wij doen nu 1 jaar aan P90X en Insanity en andere producten van BeachBody en wil graag laten weten, dat wij Super resultaten hebben... Mijn man en ik doen het samen hij is meer dan 30 kilo afgevallen en ik 25 kilo... Ik ben een moeder van 4 kinderen leeftijd tussen 13 en 4 jaar... Ja je krijgt spierpijn, maar het zeker te doen en wil jullie graag deze link sturen als jullie geïnteresseerd zijn. http://www.facebook.com/CaribbeanBeachBody

Groetjes Sha&Rob :) ^O^
Voor vragen over P90X en Insanity....Ben vanaf september 2010 mee begonnen en just Love it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')