Jij legt potentiele piemelslobberaars eerst een IQ test voor? Jij bent nooit gepijpt...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Underwatertaker. het volgende:
maar niet intellectueel genoeg om aan mijn tollie te mogen.
zo iets?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Underwatertaker. het volgende:
Steeds als ik in de metro zit en er zitten weer van die Bijlmerchickies bij, staat m'n kleine freund fier overeind. Ik geil zo enorm op ze. Fout geblondeerd, te dikke kont (wel rond en strak!), eventueel een gouden tand, te strakke roze trainingspakjes van Baby Phat, veel gouden sieraden, felgekleurde leggings en panter/tijgerprint
![]()
Als ze dan ook nog een gouden naamketting dragen kun je me wegdragen![]()
Alleen jammer dat ze meestal het verstand van een stoeptegel hebben![]()
Klacht: Bijlmerchickies zijn té lekker, maar niet intellectueel genoeg om aan mijn tollie te mogen.
Nee want die is bruin.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo iets?
![]()
[ afbeelding ]
vreselijk, trouwens ik hoop dat je een grap maakt
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo iets?
![]()
[ afbeelding ]
Heul geen lekkere billen. Normale dikke billen aan een klein dik meisje.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef Brickboy het volgende:
Kijk die lekkere billen.
http://www.sugababes.nl/BABYS-/pics#119397723
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Stiekem vallen alle mannen op sletjes, ik heb jullie wel door.
Zij doet mij denken aan zo'n andere vrouw. Wil je de foto zien?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo iets?
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |