Ga jij maar eens een dag in mijn schoenen staan. Dan weet je wat echt waakzaam en dienstbaar isquote:
Tering, wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
Gast. Ik heb deze heel week 24uurs dienst en kan elk moment gebelt worden. Zelfs morgenavond om 12 uur als ik zwaar lam ben
Kortom vandaag vroeg op bed, goed uitslapen en ertegen aan morgen.
Oftewel jij mag heul niet lam worden met je 24u dienst.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
Gast. Ik heb deze heel week 24uurs dienst en kan elk moment gebelt worden. Zelfs morgenavond om 12 uur als ik zwaar lam ben
Ik deel mee aan een groot traject betreffend watervoorziening.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Tering, wat voor werk doe je dan?
Ik kijk wel uit. Echt niet dat ik in jouw schoenen ga staan. Jij hebt gigantische zweetvoeten namelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een dag in mijn schoenen staan. Dan weet je wat echt waakzaam en dienstbaar is
En dat houdt in?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel mee aan een groot traject betreffend watervoorziening.
In feite heb je gelijk ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef Labotte het volgende:
[..]
Oftewel jij mag heul niet lam worden met je 24u dienst.
Dat is nog veel zieliger
Hebben ze al gebeld whehehehehe?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
Hij bedient de kraan op het herentoiletquote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel mee aan een groot traject betreffend watervoorziening.
Bitchquote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Hebben ze al gebeld whehehehehe?
Ik ben niet zo sportief als jou Adelantequote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:
Gewoon 8 uurtjes slapen en morgen even een rondje hardlopen en dan warm douchen en je kunt er weer tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |