Ze hebben inderdaad goed afgekeken van Noord-Korea.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
JA VOOR OUD EN NIEUW ZEGGEN ZE DAN MAAR DAT IS GEWOON EEN SMOES OM DE ECHTE REDEN TE VERBERGEN DE ROVERHEID WIL GEWOON ALLES VAN ONS WETEN ZE WETEN PRECIES WAT VOOR KLEUR ONDERBROEK IK AAN HEB ZO KAN DE HAAGSE ELITE ONS BETER MANIPULEREN EN RECLAMEBOODSCHAPPEN ZO AANPASSEN DAT ZE ONS VOLLEDIG IN DE TANG HEBBEN
de roverheidquote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
JA VOOR OUD EN NIEUW ZEGGEN ZE DAN MAAR DAT IS GEWOON EEN SMOES OM DE ECHTE REDEN TE VERBERGEN DE ROVERHEID WIL GEWOON ALLES VAN ONS WETEN ZE WETEN PRECIES WAT VOOR KLEUR ONDERBROEK IK AAN HEB ZO KAN DE HAAGSE ELITE ONS BETER MANIPULEREN EN RECLAMEBOODSCHAPPEN ZO AANPASSEN DAT ZE ONS VOLLEDIG IN DE TANG HEBBEN
Dit gebeurt mensen, open uw ogen voor het te laat is.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
Alleen als ze lekker zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef longinus het volgende:
zou je ze kunnen raken met een lawinepijl ?
JA WOUTERTJE JEZUS BOS EN ZIJN DISCIPELEN DIE HET HAAGSE PLUCHE SAMEN MET BALKENBENDE AL JAREN BEZET HOUDEN TEN KOSTE VAN DE HARDWERKENDE BURGER, DAT IS DE ROVERHEIDquote:
Penisbaard maakt mij weer aan het lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JA WOUTERTJE JEZUS BOS EN ZIJN DISCIPELEN DIE HET HAAGSE PLUCHE SAMEN MET BALKENBENDE AL JAREN BEZET HOUDEN TEN KOSTE VAN DE HARDWERKENDE BURGER, DAT IS DE ROVERHEID
Als ze op 1000ft rondhangen niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef longinus het volgende:
volgens mij hoor je die dingen niet - en zien tegen een donkere lucht lijkt me ook al moeilijk....quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef longinus het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
Ik hoop echt, oprecht, dat zo'n ding neerstort op een klein kindje. Dat zal een mooie maatschappelijke discussie opleveren.
dan wel een weesje hé, anders is het zielig voor de ouders.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
Ik hoop echt, oprecht, dat zo'n ding neerstort op een klein kindje. Dat zal een mooie maatschappelijke discussie opleveren.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
Na een gasaanval zijn ze blauw, ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef GekkeMat het volgende:
je vergelijkt avatar met Afghanistan? WTF? Lopen er daar ook blauwe mannen rond dan? NOU HE! ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |