Van een goede dj ook. Maarja, deze heeft de dj-opleiding niet helemaal afgemaakt ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo kort mogelijk gedaan hebben.
Maar dat is ook mijn karakter eigen...
Ach gossie, was ie gedeprimeerd van de muziek dan? Karma Police is wel geweest en hebben we helaas gemist. Radio2 ging pas later aan bij mn ouders.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
tong80 komt morgen weer terug. Die arme man zag het vandaag niet meer zitten...
Prima hoor, ik zal hier toch niet de hele dag zitten... morgenmiddag gaat Twan ook weer naar zn vader, dus nog even wat met hem samen doen ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok als jullie het niet erg vinden wil ik er morgen ook wel wat plaatsen.
Morgenvroeg gaat mijn moeder met mijn tante oliebollen bakken in de schuur op onze boerderij. En er komt een piratenzender in de buurt draaien.
Je was niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
En ik vond het concert afgelopen zomer een beetje tegenvallen...
Marco B., Jan S. en Paskal J. waren de verdachten...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie, was ie gedeprimeerd van de muziek dan? Karma Police is wel geweest en hebben we helaas gemist. Radio2 ging pas later aan bij mn ouders.
Les 567 voor beginnende bands: Check altijd de akoestiek van de concertzalen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik vond het concert afgelopen zomer een beetje tegenvallen...
Jullie gelukkig ook dus... ik hoorde alleen maar hosanna verhalen om me heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |