zeg lieve woordjes tegen haar, noem haar bv: nazibloem of teringlijsterquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Multivitamine het volgende:
Koop hondermiljoenmiljard oliebollen bij haar, dan laat je zien dat je geld hebt en dan zal je direct groen licht krijgen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
Update: Ik zie nu dat ze mij 12 oliebollen gegeven heeft
Ze wil jou ook, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
Update: Ik zie nu dat ze mij 12 oliebollen gegeven heeft
Wat kan die man dansen zeg!! Zieke moves!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
DANS HET AF RINUS
[ afbeelding ]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Ensaf het volgende:
¤0.70 cent per stuk, maar deze jongen is slim bezig geweest want het was 11 oliebollen voor ¤7,-! Ik dus 11 lekkere oliebollen halen. Het meisje dat ze verkocht glimlachte zo leuk naar me, dat ik denk dat ik verliefd ben.
Klacht: Na morgen zie ik haar misschien nooit meer!
Vertel haar dat als ze aan die spies blijft trekken er een speciaal goedje uitkomt voor op haar oliebollenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Biskwie het volgende:
rijg een oliebol aan je speer en vraag haar of ze wat poedersuiker heeft
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.
mannenpap, het smaakt overal bijquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vertel haar dat als ze aan die spies blijft trekken er een speciaal goedje uitkomt voor op haar oliebollen
Aangepast.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.
Ik denk dat ik verliefd ben (met PAINT!!!) is 15.000 keer bekekenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Teezie het volgende:
Mensen die denken dat wij hun (oude) topics lezen
Of op een meisje dat dat expres deed. Maar jouw scenario is veel waarschijnlijker...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Desunoto het volgende:
TS is verliefd op een meisje dat niet kan tellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |