zeg lieve woordjes tegen haar, noem haar bv: nazibloem of teringlijsterquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Multivitamine het volgende:
Koop hondermiljoenmiljard oliebollen bij haar, dan laat je zien dat je geld hebt en dan zal je direct groen licht krijgen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
Update: Ik zie nu dat ze mij 12 oliebollen gegeven heeft
Ze wil jou ook, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
Wat kan die man dansen zeg!! Zieke moves!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
DANS HET AF RINUS
[ afbeelding ]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Ensaf het volgende:
¤0.70 cent per stuk, maar deze jongen is slim bezig geweest want het was 11 oliebollen voor ¤7,-! Ik dus 11 lekkere oliebollen halen. Het meisje dat ze verkocht glimlachte zo leuk naar me, dat ik denk dat ik verliefd ben.
Klacht: Na morgen zie ik haar misschien nooit meer!
Vertel haar dat als ze aan die spies blijft trekken er een speciaal goedje uitkomt voor op haar oliebollenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Biskwie het volgende:
rijg een oliebol aan je speer en vraag haar of ze wat poedersuiker heeft
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.
mannenpap, het smaakt overal bijquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vertel haar dat als ze aan die spies blijft trekken er een speciaal goedje uitkomt voor op haar oliebollen
Aangepast.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk afgezet. Als de oliebollen per stuk zeven-tiende van een eurocent kosten, had je er voor zeven euro minstens 1000 oliebollen moeten krijgen.
Ik denk dat ik verliefd ben (met PAINT!!!) is 15.000 keer bekekenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Teezie het volgende:
Mensen die denken dat wij hun (oude) topics lezen
Of op een meisje dat dat expres deed. Maar jouw scenario is veel waarschijnlijker...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Desunoto het volgende:
TS is verliefd op een meisje dat niet kan tellen.
Ja dat zou kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Desunoto het volgende:
TS is verliefd op een meisje dat niet kan tellen.
Maar ik las net dat je dat zelf ook niet kan dus misschien passen jullie wel heel goed bij elkaar.quote:
quote:
gjfbahzbgfuiibvpuzebfiuzfjioazhngfuaziavbzam^gbfuegbagpaiubgiuaeubgaequote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Ensaf het volgende:
Maar Ensaf! Dat andere meisje dan? Dat werd niks. Ze wilde meteen neuken en van wat ik gehoord heb was dat bij die meid geen unicum. Die heb je er natuurlijk tussen zitten, maar het was gewoon niet de prinses op het witte paard waar ik zo van gedroomd had.
Ik ging verder met mijn leven en zo kon het gebeuren dat ik vandaag oliebollen haalde.
¤0.70 per stuk, maar deze jongen is slim bezig geweest want het was 11 oliebollen voor ¤7,-! Ik dus 11 lekkere oliebollen halen. Het meisje dat ze verkocht glimlachte zo leuk naar me, dat ik denk dat ik verliefd ben.
Klacht: Na morgen zie ik haar misschien nooit meer!
Misschien dat ik dan wel een stel appelflappen kan halenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
Maar Ensaf jongen, misschien staat deze oliebollenkraam er morgen nog wel ?
Maar dan denkt ze misschien dat je een klein vatsig vreetzakje bent?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan wel een stel appelflappen kan halen
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je hebt er al overheen gespoten zie ik?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef r3gi3boy het volgende:
tiefus ensaf, je hebt dus oliebollen gekocht bij de Nijmeegse AH XL? Want daar hanteren ze exact hetzelfde prijsprincipe.
En die slet die ik achter die oliebollen zag staan had dikke acné dat ik bang was dat ik oliePUSbollen bij haar zou kopen. verder had ze drie fietsbanden om haar middel, waarvan ik nog dacht, repareert ze naast vetbollen bakken ook nog fietsen? MAAR NEE DA"S GEWOON DAT VET DAT VAST ROND HAAR MIDDEL ZAT, DIE VIEZE GORE SLETTTTTT
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
DANS HET AF RINUS
[ afbeelding ]
Homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef tennisracket het volgende:
Succes. Dit zie ik nou eerder slagen, dan die gast van een paar weken geleden met het enquête-meisje.
quote:
Ze wil je.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
OMFGquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ensaf het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:16 schreef Biskwie het volgende:
[ afbeelding ]
waar haalt TS ze vandaan
Nee hoor daar was het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef r3gi3boy het volgende:
tiefus ensaf, je hebt dus oliebollen gekocht bij de Nijmeegse AH XL? Want daar hanteren ze exact hetzelfde prijsprincipe.
En die slet die ik achter die oliebollen zag staan had dikke acné dat ik bang was dat ik oliePUSbollen bij haar zou kopen. verder had ze drie fietsbanden om haar middel, waarvan ik nog dacht, repareert ze naast vetbollen bakken ook nog fietsen? MAAR NEE DA"S GEWOON DAT VET DAT VAST ROND HAAR MIDDEL ZAT, DIE VIEZE GORE SLETTTTTT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |