Samengevat een druiperquote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij bent een snotneus. Zo'n heel klein snotneusje.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
'Wie is jouw love of my life'
'Ja, dat is mijn vriendin'
Ja, nee, dat begrijpen we ook wel
Afkappen had heiligschennis geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Hier krijg ik dus best wel tranen van in mijn ogen..
Geldt ook wel voor Is This The World We Created. heb er geen woorden voor, zo mooi.
Klasse Domien. Tot de laatste klanken laten horen. Zoals het natuurlijk ook hoort.
Ik gok dat onze jonge vriend aan de andere kant van de radio daar niet aan mee wenst te werken...quote:
podcastquote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aerosmith hier, Acda & De Munnik bij de buren. Ow, nu Borsato zelfs.
Wat nu?
Niet echtquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat onze jonge vriend aan de andere kant van de radio daar niet aan mee wenst te werken...
Hè, jammer. Ik dacht: die weet zich dat vast niet meer te herinneren en dat ie dus ff lekker aan de champagne zou gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat onze jonge vriend aan de andere kant van de radio daar niet aan mee wenst te werken...
Er komt iets naar boven maar nog niet helemaal. Hoe zat het ook alweer?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hè, jammer. Ik dacht: die weet zich dat vast niet meer te herinneren en dat ie dus ff lekker aan de champagne zou gaan
Wat was de titelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Sorry, maar ik kan dit nummer niet meer los zien van die ontiegelijke boutfilm, waarvan ik de titel godzijdank verdrongen heb.
Jammer. Gelukkig hebben we de opnames nog!quote:
Armageddonquote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Sorry, maar ik kan dit nummer niet meer los zien van die ontiegelijke boutfilm, waarvan ik de titel godzijdank verdrongen heb.
issie op youtube te vindenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jammer. Gelukkig hebben we de opnames nog!
Ik wil het niet eens weten. www.imdb.com, go nuts.quote:
die heb ik nou nog nooit gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Armageddon
Armageddon
Armageddon
Armageddon
Armageddon
Armageddon
Dan was ik ook wel even klaar geweest met Domien en dat meen ik serieusquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Afkappen had heiligschennis geweest
Ja, nou, nee. Kan het ook niet helpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toen hadden we niets meer te zeggen
Domien is een schatje, idioot.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan was ik ook wel even klaar geweest met Domien en dat meen ik serieus.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Wat is 't ook n baasquote:
Had je Waylon daar ook niet uit kunnen knippen?quote:
Naam?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mist er ook niets aan, tenzij je de dochter van Aerosmith leuk vind
Sick echt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Viermaal doodslag![]()
.
Opsluiten en de sleutel heel ver weggooien.
GODMILJAARquote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liv Tyler. Die dame vind jij vast interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |