quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Sersjee het volgende:
Leuk hoor, 2 platen achter elkaar die bij benadering de grenzen van mijn muzieksmaak aangeven.
Neequote:
een klassieker van de plank die net boven de bovenste zitquote:
ik snap het wel hoor. Vanmorgen zat ik net op de fiets, ga de sneeuw in, start Michiel net op dat moment The The - Uncertain Smile. Een van mijn favo tracks, en dan net een besneeuwd Vondelpark in fietsen, geweldigquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja joh, ik doe het ook allemaal niet expres. Er is gewoon te veel muziek. En dan kun je zeggen 'dan moet je niet zoveel praten', maar als je met 57 minuten begint in een programma van 53 minuten, dan heb je al verloren voor je bent begonnen. Dus moet ik keuzes maken. Normaal kappen we bij 3FM platen nooit af, maar draaien we de laatste twee in een lijst bijvoorbeeld niet, maar dat wordt in een hitlijst heel moeilijk.
is wel gebeurt bij sander guis die liep 2 nummers achter maar heeft dat waarschijnlijk niet tegen robertjan gezegd waardoor nummers 1192 en 1193 niet zijn gedraaidquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja joh, ik doe het ook allemaal niet expres. Er is gewoon te veel muziek. En dan kun je zeggen 'dan moet je niet zoveel praten', maar als je met 57 minuten begint in een programma van 53 minuten, dan heb je al verloren voor je bent begonnen. Dus moet ik keuzes maken. Normaal kappen we bij 3FM platen nooit af, maar draaien we de laatste twee in een lijst bijvoorbeeld niet, maar dat wordt in een hitlijst heel moeilijk.
Iron maidenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten wat de vorige was.Was dat mag ik spelen met gekheid?
Jup.. Al kan ik nog veeeeeel harder waarderen btw.. (SLAYER!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten wat de vorige was.Was dat mag ik spelen met gekheid?
nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dus.
Domien leest mee. Alweer.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar mijn hemel, wat was dat mooi zeg vanochtend, The The op de fiets in de sneeuw, kippenvel
Slayerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup.. Al kan ik nog veeeeeel harder waarderen btw.. (SLAYER!!!!)
en toen ik op kantoor kwam Michiel een mailtje gestuurd dat hij wel heel veel nummers over regen draaide (no rain, when the rain begins to fall) en dat ik net door de sneeuw van het Vondelpark was geploegd. Minuut later leest hij mij semi-verontwaardigde mail al voorquote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geweldige band ja!! Jammer dat ik die gemist heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |