is ook een acer en hij wordt opgehaald bij je thuis als er iets mee is.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wil er een van een fatsoenlijk merk en idem garantie. Als er een probleem mee is, breng ik hem naar dezelfde Acer winkel en wordt het gefixed. Dat zie ik bij de macro nog niet gebeuren.
hier in belgie zijn op de zondagen gelukkig ook een hoop winkels openquote:Op donderdag 31 december 2009 04:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, die Christen-fundamentalistische winkeltijdenwet in Nederland, daar zouden ze hier hun kont mee afvegen. Gelukkig.
Dan is het niet slecht. Maar hier is electronica vrijwel net zo duur als in NL, en soms wat duurder, maar wie weet zit er wel wat extra's bij. Dat kan best, maar zover heb ik nog niet gekeken.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook een acer en hij wordt opgehaald bij je thuis als er iets mee is.
da's een stuk beter ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier in belgie zijn op de zondagen gelukkig ook een hoop winkels open
enige nadeel hier is dat het een azerty toetsenbord heeftquote:Op donderdag 31 december 2009 05:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is het niet slecht. Maar hier is electronica vrijwel net zo duur als in NL, en soms wat duurder, maar wie weet zit er wel wat extra's bij. Dat kan best, maar zover heb ik nog niet gekeken.
Maar dat scheelt geen 100 euro lijkt me..quote:Op donderdag 31 december 2009 05:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enige nadeel hier is dat het een azerty toetsenbord heeft
denk het dus van welquote:Op donderdag 31 december 2009 05:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat scheelt geen 100 euro lijkt me..
picsquote:Op donderdag 31 december 2009 05:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Oei, da's een lekker ding.![]()
Ze keek me aan![]()
dat heb ik dus dan ook lieverquote:Op donderdag 31 december 2009 05:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar dan doe mij toch maar een qwerty
met enig ander keyboard kan ik niet werken. Niet werken kan leuk zijn, maar na een dag heb ik dat ook wel weer gezien.quote:
GMTAquote:Op donderdag 31 december 2009 05:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus dan ook liever
niet vergeten terug te gevenquote:Op donderdag 31 december 2009 05:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, even wat stroom 'lenen' van Starbucks.
ik kan ook alleen maar met een qwerty goed werkenquote:Op donderdag 31 december 2009 05:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met enig ander keyboard kan ik niet werken. Niet werken kan leuk zijn, maar na een dag heb ik dat ook wel weer gezien.
die werken wel maar ik zit nog niet zolang in KSC te postenquote:Op donderdag 31 december 2009 05:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom sta je nog niet in de top10 posters in de KSC? Kijkt wel of die stats niet werken of zo..
quote:Op donderdag 31 december 2009 05:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Je hebt bijna 3x zoveel posts als ik in de laatste 4 weken.
Ze mogen het komen halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 05:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet vergeten terug te geven
maar je gaat wel als een raket.quote:Op donderdag 31 december 2009 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die werken wel maar ik zit nog niet zolang in KSC te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |