abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 16:27:38 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_76225844
Vandaag zat ik in de metro richting kentucky fried chickenz. Ik was klaar met arbeiten in de supermarkt en toen ging ik m'n maag even vullen.

Halverwege kruist het metrospoor met een weggetje met een stel capuchonnegerts. Ik kijk vanuit de stalen zebra (ros kan je het niet noemen) naar de paupers en zie ze een ijsbal maken en naar de metro gooien. Nou, enig. Pats.

Tot we ineens een terugkerende G kracht ervaren. Stapt de monguel van een metroman op z'n rem! Iedereen natuurlijk verontwaardigd zeiken over de belangrijke afspraken die ze moeten nakomen enzulks. Ik zat naast een vrouw. Ik lette echter op buiten.

De negerts renden weg als de madderfacker. Ik moest daar om glimlachen. Tot ik ineens een hevig gescheld en gevloek hoor. De beste metroman heeft schijnbaar zijn raampje opengemaakt en begint in half-turks/half-nederlands te schreeuwen naar de paupers. Ik zat echt perplex.

De metro valt stil omdat de scheldwoorden duidelijker worden. De metro begint weer langzaam te rijden, tot er een man van achteraan de metro de voorkant van de metro heeft bereikt. Hij heeft een flinke tas vuurwerk bij zich. Hij ramt tegen de cabinedeur en begint ook te schelden.
'RIJ MET JE KAULOLOCO KANKERDOOR MATTI IK SNIJ JE STROT GEK'.

Uiteraard kwam er geen geluid uit de cabine. We reden door tot het volgende station. Daar stopten we, maar de deuren gingen niet open. We stonden weer ongeveer 5 minuten stil. Tot er ineens beveiligingsmannetjes (grote jas, geen macht) op het perron langs rennen. De deuren gingen open en de gewelddadige man raakte in paniek. In plaats van capitulatie schreeuwt de beste man nu richting het personeel en gebruikt z'n tas met vuurwerk als goedendag.

Er was ook al politie aanwezig en de beste man werd afgevoerd. En allemaal zulkse klapjosti's in de metro beginnen te klappen voor de agenten (net zoiets lomps als mensen die klappen als een vliegtuig landt) Enfin;

Ik heb een hotwingsmenu besteld met extra mayonaise.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 30 december 2009 @ 16:29:16 #2
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76225919

Ik zie geen klacht
  woensdag 30 december 2009 @ 16:30:03 #3
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_76225966
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef glasbak het volgende:

Ik zie geen klacht
Ik heb de klacht in het verhaal geweven, zodat klapdeurjosti's die 'SAMENVATTUNG!!1!11!1!!' roepen eensch een keer hun best moeten doen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_76225979
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik heb de klacht in het verhaal geweven, zodat klapdeurjosti's die 'SAMENVATTUNG!!1!11!1!!' roepen eensch een keer hun best moeten doen.
Ja hallo, dat doe ik niet.
The Pope? How many divisions has he got?
pi_76226010
Mij niet gezien... Teveel tekst
pi_76226027
Verzonnen topics.
Ga weg
pi_76226077
Geniet van je maaltijd, ik merk dat je het hard nodig hebt.
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_76226168
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef GasTurbine het volgende:
KAULOLOCO
  woensdag 30 december 2009 @ 16:35:40 #9
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_76226205
Hilarische actie van de metrobestuurder
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_76226246
Van teveel KFC krijg je negerkanker. Dat wil je toch niet.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_76226247
Wat is nou het probleem. Zulke gasten moet je aanpakken.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76226394
En die negers kwam je vervolgens tegen bij de KFC?
pi_76226417
ik ben mc martin, mc mc martin
pi_76226891
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef GasTurbine het volgende:
Vandaag zat ik in de metro richting kentucky fried chickenz. Ik was klaar met arbeiten in de supermarkt en toen ging ik m'n maag even vullen.

Halverwege kruist het metrospoor met een weggetje met een stel capuchonnegerts. Ik kijk vanuit de stalen zebra (ros kan je het niet noemen) naar de paupers en zie ze een ijsbal maken en naar de metro gooien. Nou, enig. Pats.

Tot we ineens een terugkerende G kracht ervaren. Stapt de monguel van een metroman op z'n rem! Iedereen natuurlijk verontwaardigd zeiken over de belangrijke afspraken die ze moeten nakomen enzulks. Ik zat naast een vrouw. Ik lette echter op buiten.

De negerts renden weg als de madderfacker. Ik moest daar om glimlachen. Tot ik ineens een hevig gescheld en gevloek hoor. De beste metroman heeft schijnbaar zijn raampje opengemaakt en begint in half-turks/half-nederlands te schreeuwen naar de paupers. Ik zat echt perplex.

De metro valt stil omdat de scheldwoorden duidelijker worden. De metro begint weer langzaam te rijden, tot er een man van achteraan de metro de voorkant van de metro heeft bereikt. Hij heeft een flinke tas vuurwerk bij zich. Hij ramt tegen de cabinedeur en begint ook te schelden.
'RIJ MET JE KAULOLOCO KANKERDOOR MATTI IK SNIJ JE STROT GEK'.

Uiteraard kwam er geen geluid uit de cabine. We reden door tot het volgende station. Daar stopten we, maar de deuren gingen niet open. We stonden weer ongeveer 5 minuten stil. Tot er ineens beveiligingsmannetjes (grote jas, geen macht) op het perron langs rennen. De deuren gingen open en de gewelddadige man raakte in paniek. In plaats van capitulatie schreeuwt de beste man nu richting het personeel en gebruikt z'n tas met vuurwerk als goedendag.

Er was ook al politie aanwezig en de beste man werd afgevoerd. En allemaal zulkse klapjosti's in de metro beginnen te klappen voor de agenten (net zoiets lomps als mensen die klappen als een vliegtuig landt) Enfin;

Ik heb een hotwingsmenu besteld met extra mayonaise.
quote:
Tja.

Niettemin: kfc
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 30 december 2009 @ 16:53:51 #15
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76226942
Terechte klacht.
pi_76227008
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef DJ-Kool het volgende:
ik ben mc martin, mc mc martin

Al misquote je 'm!
Je suis Charlie Sheen
pi_76227730
quote:
En dit keur ik dus af.

Jezus wat een kanslozen die dit gefilmd/gedaan hebben.
Je suis Charlie Sheen
pi_76228028
Whaha lache dat die stopte en die woute belde
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_76228270
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

En dit keur ik dus af.
Waarom? Hij zegt toch zelf dat ie stil blijft staan als er een groepje achter hem aanzit?

Had die retard moeten nadenken voordat ie die shit op youtube zette.
pi_76228572
quote:
stoer hoor, met een groepje die jonge lastigvallen
  woensdag 30 december 2009 @ 17:45:51 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76228832
quote:
Treurigheid kent weer een nieuw hoogtepunt. Terneuzen, groepje kansenjongeren, internetkneus en een pauper winkelstraat.. Dat allemaal in een filmpje samengeperst.. Geniaal.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76228916
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef DJ-Kool het volgende:

[..]

Waarom? Hij zegt toch zelf dat ie stil blijft staan als er een groepje achter hem aanzit?

Had die retard moeten nadenken voordat ie die shit op youtube zette.
Omdat het veel te ver gaat; zo zou jij zelf ook niet behandeld willen worden. Laat ook die jongen gewoon normaal over straat gaan.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 30 december 2009 @ 17:55:27 #24
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76229181
TS is zelf neger, anders ga je niet naar KFC
batman!
pi_76229478
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Omdat het veel te ver gaat; zo zou jij zelf ook niet behandeld willen worden. Laat ook die jongen gewoon normaal over straat gaan.
Zoals ik al zei (wellicht heb je het niet begrepen): het is zijn eigen schuld. Hij heeft die shit op youtube geupload, dus wat is het probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')