Vandaag zat ik in de metro richting kentucky fried chickenz. Ik was klaar met arbeiten in de supermarkt en toen ging ik m'n maag even vullen.
Halverwege kruist het metrospoor met een weggetje met een stel capuchonnegerts. Ik kijk vanuit de stalen zebra (ros kan je het niet noemen) naar de paupers en zie ze een ijsbal maken en naar de metro gooien. Nou, enig. Pats.
Tot we ineens een terugkerende G kracht ervaren. Stapt de monguel van een metroman op z'n rem! Iedereen natuurlijk verontwaardigd zeiken over de belangrijke afspraken die ze moeten nakomen enzulks. Ik zat naast een vrouw. Ik lette echter op buiten.
De negerts renden weg als de madderfacker. Ik moest daar om glimlachen. Tot ik ineens een hevig gescheld en gevloek hoor. De beste metroman heeft schijnbaar zijn raampje opengemaakt en begint in half-turks/half-nederlands te schreeuwen naar de paupers. Ik zat echt perplex.
De metro valt stil omdat de scheldwoorden duidelijker worden. De metro begint weer langzaam te rijden, tot er een man van achteraan de metro de voorkant van de metro heeft bereikt. Hij heeft een flinke tas vuurwerk bij zich. Hij ramt tegen de cabinedeur en begint ook te schelden.
'RIJ MET JE KAULOLOCO KANKERDOOR MATTI IK SNIJ JE STROT GEK'.
Uiteraard kwam er geen geluid uit de cabine. We reden door tot het volgende station. Daar stopten we, maar de deuren gingen niet open. We stonden weer ongeveer 5 minuten stil. Tot er ineens beveiligingsmannetjes (grote jas, geen macht) op het perron langs rennen. De deuren gingen open en de gewelddadige man raakte in paniek. In plaats van capitulatie schreeuwt de beste man nu richting het personeel en gebruikt z'n tas met vuurwerk als goedendag.
Er was ook al politie aanwezig en de beste man werd afgevoerd. En allemaal zulkse klapjosti's in de metro beginnen te klappen voor de agenten (net zoiets lomps als mensen die klappen als een vliegtuig landt) Enfin;
Ik heb een hotwingsmenu besteld met extra mayonaise.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”