in 3d?quote:
lijkt me opzich wel leuk, maar aan de andere kant ook weer nietquote:Op woensdag 30 december 2009 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is geloof ik de duurste film ooit gemaakt
nopequote:
Tsja, 't is ook niet mijn genrequote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
lijkt me opzich wel leuk, maar aan de andere kant ook weer niet
Hebben ze 3D in Enschede ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nopeeen kaartje kost al 2 euro extra (bij Cinestar) als avondvullende film en voor 3D betaal je daar bovenop nog eens 2,50 euro
dus als hij echt de moeite waard is (gewoon beeld) dan ga ik overwegen om de 3D te bekijken
quote:
Remco wil je niet op kosten jagen ofzo, maar bekijk die film aub in 3D hij wordt daardoor juist leuk. 2e keer in 3D zou jammer zijn ivm de verrassingseffecten enz..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nopeeen kaartje kost al 2 euro extra (bij Cinestar) als avondvullende film en voor 3D betaal je daar bovenop nog eens 2,50 euro
dus als hij echt de moeite waard is (gewoon beeld) dan ga ik overwegen om de 3D te bekijken
Daar zit wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Remco wil je niet op kosten jagen ofzo, maar bekijk die film aub in 3D hij wordt daardoor juist leuk. 2e keer in 3D zou jammer zijn ivm de verrassingseffecten enz..
gok van wel, staat wel op de sitequote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben ze 3D in Enschede ja?
ik zou normaal eigenlijk alleen die avond-toeslag betalen, want ga altijd met een 5 sterren ticket naar de flim daar; maar ik en m'n vriendin hebben beide een bioscoopbon van mijn ouders gekregen voor Kerst, dus moet maar zien hoeveel we bij moeten betalenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Remco wil je niet op kosten jagen ofzo, maar bekijk die film aub in 3D hij wordt daardoor juist leuk. 2e keer in 3D zou jammer zijn ivm de verrassingseffecten enz..
???quote:
hoe is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |