Zal een bijbaan zijn denk je nietquote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef druppelkut het volgende:
Gaat die 15 jarige naar college in de bios?
Geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig niks meer leert
Op de grond en waarom.. dunnoquote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef John_Q het volgende:
Hoe kan die medewerker met zijn voet een bak popcorn omgooien?
Flying kick of stond de bak popcorn op de grond? In beide gevallen apart.
Sorry fietsquote:
In Rotterdam heeft geneeskunde college in de bios van Pathè.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef druppelkut het volgende:
Gaat die 15 jarige naar college in de bios?
Geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig niks meer leert
Heel vreemd ja, dat moet haast wel inhouden dat ze personeel kennen, dat ze gewoon doorlaat, want anders is het z.g.a. onmogelijk. Zeker gezien dat er een andere alloctone medewerker er aan te pas kwam om deze jongens te verwijderenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef Biogarde het volgende:
Het is gek zat dat je een bios in weet te komen zonder kaartje, terwijl ze er controleren.
Heel misschien omdat het uitverkocht was?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sinds wanneer zijn er vaste plaatsen in een bioscoopzaal ? Waarom niet gewoon twee stoelen er naast gaan zitten ?![]()
![]()
nooit gehoord dat je kaartjes koopt voor een bepaald stoelnummer?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sinds wanneer zijn er vaste plaatsen in een bioscoopzaal ? Waarom niet gewoon twee stoelen er naast gaan zitten ?![]()
![]()
JAAAAA wat een geweldige film!quote:
Huh, wat?! Nieuwe KOPEN? Wat dacht je van nieuwe krijgen? Of ben je bang dat de medewerker je dan een tik met zijn zaklamp zou verkopen?quote:Klacht 2: personeel dat jou popcorn omgooit en je zelf een nieuwe mag kopen
Wow, wat een mensenkennis, helaas faal je nog een keer, want als je echt zo goed was met mensen had je die "capuchongangsters" zelf wel weggekregen.quote:en zo te zien een fanatiek ex capuchongansters is geweest komt breed aanlopen
Wacht even.. Zijn college erbij halen? Zijn collegeboeken? Zijn collegebank? Zaten jullie in een collegezaal? En het dan hebben over gebrabbel van anderen.quote:en zijn college dr bij halen
Werkelijk, wat een faal. Gansters?quote:capuchongansters
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Multivitamine het volgende:
Jij bent een keiharde faalhaas, want:
Begrijp me niet verkeerd, ik kots ook op dit soort gasten, maar ik zorg er zelf voor dat ze weggaan, of ga gewoon ergens anders zitten als er genoeg plek is. TS moet misschien een ruggengraat gaan kweken (incl. wat spiertjes).
Echte bazen doen niet zo moeilijk. Zeg nou zelf, als er genoeg plek is ga ik ook het liefst met m'n vriendin in een donker hoekje zitten, al zijn dat onze plekken niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |