Ah een mede-lijer. Wat is de stof dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Kafka. het volgende:
Herkenbaar, al heb ik mijn boeken al wel open.
Verkapte ik-kan-gitaar-spelen-post.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Zapato het volgende:
Dan ga k denk ik alleen maar gitaarspelen. Ik ben godverdomme gewoon lui.
Ik heb hier de transcriptie van DNA plasmiden en de translatie van messenger RNA voor me.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ah een mede-lijer. Wat is de stof dan?
We hebben hier de Ming en Qing dynastie. Uitnodigend.
Hoe kan je dat, niet willen leren.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ah een mede-lijer. Wat is de stof dan?
We hebben hier de Ming en Qing dynastie. Uitnodigend.
ok.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef CantFazeMe het volgende:
HOU JE BEK MAN HET IS NOG VAKANTIE SJAPPIE, IK WIL NIKS OVER SCHOOL EN HUISWERK HOREN, IK KLAP JE IN ELKAAR MAN PEGGIE.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Verkapte ik-kan-gitaar-spelen-post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Goede vraag, Is an sich wel interessant, maar kan me dr niet toe zetten. Ik mis intrisieke motivatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe kan je dat, niet willen leren.
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef Steengeyl het volgende:
IK FIST HAAR MET MIJN GIPSVERBAND
DAAR AAN DE WATERKANT
DAAR AAN DE WATERKANT
Juist. En dat wilde ik graag blijven doen, maar dan moet ik wel tentamens halen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:12 schreef Teteteterek het volgende:
ts studeert geschiedenis?
Goede studie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Zapato het volgende:
[..]
Juist. En dat wilde ik graag blijven doen, maar dan moet ik wel tentamens halen.
Geschiedenis is een heldenstudie. Wel veel lerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |