ja daar ook de linkerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef spanishgirl het volgende:
Is dit haar?http://zh-hk.facebook.com/people/Diana-Usma/100000279674933
Volgens mij wel, ik kwam er ook op uitquote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef spanishgirl het volgende:
Is dit haar?http://zh-hk.facebook.com/people/Diana-Usma/100000279674933
Meh, ik vind het niks. Alhoewel links altijd nog beter is dan die rechter.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Meh, ik vind het niks. Alhoewel links altijd nog beter is dan die rechter.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik vind t grafisch aardig vormgegeven.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jij hebt hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
O nee, Rockabella en tieten weerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jij hebt hoor
Alhoewel, jij hebt een lekker C cupje
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jouw grafkop
Ik ben ook een vrouwtjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
Heerlijk, mijn reactie is de enige eerlijke reactie van iemand zonder pik in dit topic en heel 't topic staat weer op z'n kop!![]()
(Ik hoef niet te horen of ik mooier of lelijker ben, I don't give a shit!)
Ohw, sorry..quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
Heerlijk, mijn reactie is de enige eerlijke reactie van iemand zonder pik in dit topic en heel 't topic staat weer op z'n kop!![]()
(Ik hoef niet te horen of ik mooier of lelijker ben, I don't give a shit!)
Ik denk dat ze ernstige relaties met je wil:quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
... blijkt ze dus ernstig geintresseerd in jou ...
quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Ze zei dat het haar 450 dollar scheelde dus ja redelijk veelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef Rookert het volgende:
Is het serieus goedkoper om via Amsterdam naar Madrid te vliegen dan rechtstreeks? Schiphol is best duur....
Mazzel voor TS iig
Nee hoor, ik vind niks ergquote:Op woensdag 30 december 2009 16:05 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Wordt er een keer een lekker wijf gepost in een topic komen de aandachtshoeren er meteen op af om ook even hun aandacht mee te pikken waarbij het irrelevant is of deze positief of negatief is. Erg he allemaal
http://www.facebook.com/search/?q=diana+usma&init=quick#/profile.php?v=info&ref=search&id=700963657quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |