Op de valreep dequote:Op donderdag 31 december 2009 04:54 schreef eeneneenistwee het volgende:
Dit verhaal brengt bij mij veel herinneringen op. Ik heb een mix van alles gehad aan boord van het vliegtuig.
Soms zat ik naast een stinkende oudje die naar alcohol riek, soms naast een kutneger die in mijn aanwezigheid op probeerde te scheppen door met dames te flirten en stoer te doen. Hij was toevallig in de stoel tussen mij en die andere gasten![]()
Een van de vervelendste ervaringen was toen ik van Boston naar Amsterdam vloog. Er zat een bloedmooie lekkere dame naast me, en net toen we klaar waren voor de opstijging (er werd net de melding gedaan van "cabinepersoneel naar uw zitstoelen alstublieft", kwam er oude grijze vent langs en vroeg me of ik mijn stoel wou ruilen. Ik zei tegen hem dat ik de "windowseat" prefereerde - het was overigens een snel bedacht smoesje om daar alsnog te kunnen blijven (naast de dame), maar hij ging vervolgens met de dame zelf ruilen. Ik probeerde aan het personeel te klagen dat deze vent vieze mondadem had(het was overigens een Noor) maar dat lukte mij niet en zij bedreigden mij met uitzetting, en vertelden dat ik best de volgende vlucht morgenavond kon nemen. Dat deed ik niet dus.
Later bleken de twee gasten familieleden te zijn. Ik was erg kwaad bij aankomst in Amsterdam.
Maar een andere keer (Amsterdam naar Montreal) zat ik naast een geile moeder met 19 jarige dochter erbij, en elke keer dat de moeder naar het toilet moest, stond ze op en wreef ze met d'r kont langs mijn gezichtje heen. Ze verbood me het om uit mijn stoel op te gaan staan zelfs. Haar dochter merkte dit, en was een beetje verlegen/onzeker van, maar dat werd snel opgelost later in de vlucht toen ze een beetje alcohol binnen kregen.Ze wisten niet meer toen wat het woord 'serieus' betekent.
Die konden ook geen Engels alleen Frans, en de hele reis fluisterden en giechelden ze dingen in het Frans tegen elkaar over mij
![]()
Heb ook gezeten naast een Italiaanse meisje, die net zoals de TS beschrijft, met dr hoofd bijna op mijn schoot legde. Toen sloeg ik een grote deken om ons beide heen zodat de beentjes niet zichtbaar waren voor de andere medepassagiers (ik wou eigenlijk stiekem een lichte poging doen tot fappen). Die dame sprak geen andere taal behalve Italiaans, dus kreeg ik als pluspunt dingen voor haar uit te leggen en vertalen (zelfs de groene immigratiekaart toen van Amerika).
Nog een andere keer was het de stewardess die met mij flirtte en telkens met d'r kont tegen mij aan drukte. Ik was in de achterste stoel, dus geen zorgen over de een of andere bemoeiende kluns. Die boog zich zo over mij heen met d'r tietjes dat ik maar liefst drie keer last van erectie had en de deken snel moest pakken. Ze was lief en zorgde ervoor dat ik een zakje iets extras kreeg bij de maaltijden. Ze bracht haar mond ook zo dichtbij de mijne waarvan ik wist dat het geen toeval was.
Ik heb wel veel van deze leuke vliegervaringen meegemaakt, ik ken me wel in TS zijn verhaal.
het gaat dan om de verhouding lengte/aantal-smiley's en daar het vrij groot is van stuk, is het eigenlijk niet eens zo erg.quote:
Een topic in onz misschienquote:Op donderdag 31 december 2009 05:00 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
het gaat dan om de verhouding lengte/aantal-smiley's en daar het vrij groot is van stuk, is het eigenlijk niet eens zo erg.en wat dacht je van het verhaal, dat is op zich een topic waard
Het is vooral een heel lang verhaal waarin heel weinig gebeurt en waarin vooral jouw fantasie geprikkeld wordtquote:Op donderdag 31 december 2009 05:02 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
alleen is het waargebeurd dan
oké, behalve dat klein stukje over de neger tussenin (ik zou dat nooit toelaten iigquote:Op donderdag 31 december 2009 05:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Het is vooral een heel lang verhaal waarin heel weinig gebeurt en waarin vooral jouw fantasie geprikkeld wordt
precies hij heeft niet eens echte gevoelens voor haar, ik had het totaal anders gedaan, maar goed ik ben ook zo'n proquote:Op donderdag 31 december 2009 06:45 schreef Ringo het volgende:
TS is een klootzak, ongevraagd foto's van "zijn" chica plaatsen.
Ik zou in volmaakte eenzaamheid op haar foto's zijn gaan fappen, maar goed, that's me.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:49 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
precies hij heeft niet eens echte gevoelens voor haar, ik had het totaal anders gedaan, maar goed ik ben ook zo'n pro
Ik zou contact met haar gelegd hebben, als ze niet antwoordt daar ze op vakantie is, zou ik bij haar vriendjes gegaan hebben om alsnog haar telefoonnummer achter te halenquote:Op donderdag 31 december 2009 06:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou in volmaakte eenzaamheid op haar foto's zijn gaan fappen, maar goed, that's me.
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef super-gabber het volgende:
damn, wordt helemaal gek, denk de hele dag aan die chick, alleen ze is nog steeds niet op facebook geweest:(
meisje is een beetje denigrerend. en als je vrouw zegt dan denk je meer aan een wat ouder iemandquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!
'Die zien we nooit meer te-rug!'
'Meisje' is denigrerend? Wtf is 'chick' dan wel niet? Als er iets is waarop ik gruwelijk afknap dan zijn het wel mannen die 'chick' zeggen..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:11 schreef super-gabber het volgende:
[..]
meisje is een beetje denigrerend. en als je vrouw zegt dan denk je meer aan een wat ouder iemand
meisje is iets wat marokanen zeggen," ewa meisje"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Meisje' is denigrerend? Wtf is 'chick' dan wel niet? Als er iets is waarop ik gruwelijk afknap dan zijn het wel mannen die 'chick' zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |