Maar het is wel onnodig bot als degene die het topic geopend heeft een directe band met de overledene heeft..... dan is het op dat moment heel erg naar dat er aan jouw verdriet verdiend wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een uitvaartverzekering bij iemand die gestorven is vind ik dan persoonlijk niet heel debiel?
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de verzekeringsmaatschappij je nog accepteert.
Mwoah, ik zou zoiets hebben van; dat doen ze zonder mijn dooie ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is wel onnodig bot als degene die het topic geopend heeft een directe band met de overledene heeft..... dan is het op dat moment heel erg naar dat er aan jouw verdriet verdiend wordt.
Is IaN koeltoer, stomme dweilquote:
Ja, dat dus, en wij zijn oud, verwend en veeleisend dus als wij dat vinden dan is het zoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, eigenlijk zegt iedereen dat 60cm genoeg is
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Leandra het volgende:
Ian eet dus ook geen oliebollen met krenten??
nou nou, kudo's!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik deed nog wel een alternatief op "fipeaux".
Dat is ook een mooie mogelijkheid, of idd een topic als non-commercial kunnen markeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou zoiets hebben van; dat doen ze zonder mijn dooie ook wel.
Misschien moeten ze de google adds in categorieën indelen zodat modjes er één af kunnen vinken mocht het gevoelig kunnen liggen?
Wij stammen nog uit de tijd dat een tweepersoonsbed 120 cm wasquote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dus, en wij zijn oud, verwend en veeleisend dus als wij dat vinden dan is het zo![]()
Doe eens koest, je hebt het tegen de man die de macht heeft je krentenfipo te laten verdwijnenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is IaN koeltoer, stomme dweil![]()
God wat ben jij stom! Stomme Pietje! Met je stomme bed!
Helemaal geen adds is denk ik geen optie.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie mogelijkheid, of idd een topic als non-commercial kunnen markeren.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens koest, je hebt het tegen de man die de macht heeft je krentenfipo te laten verdwijnen![]()
Wat ik nu wel humor zou vinden trouwens![]()
Goor man, die appelzooiquote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appelflappen.
Elk jaar op z'n minst 10 stuk
Ik niet, zelfs mijn ouders hebben altijd een 140 bed gehad, en ik had 27 jaar geleden al een bed van 160 (en dat was destijds heul hip, modern en weet ik veel want de standaard was toen nog 140)quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij stammen nog uit de tijd dat een tweepersoonsbed 120 cm was
Echt? Ik heb ze de laatste 2 jaar zelf gemaaktquote:
Bitch fightquote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is IaN koeltoer, stomme dweil![]()
God wat ben jij stom! Stomme Pietje! Met je stomme bed!
Omgekeerd evenredig aan de breedte van het bed daalt het aantal kinderen per gezinquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs mijn ouders hebben altijd een 140 bed gehad, en ik had 27 jaar geleden al een bed van 160 (en dat was destijds heul hip, modern en weet ik veel want de standaard was toen nog 140)
Dat moet wel haast....quote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omgekeerd evenredig aan de breedte van het bed daalt het aantal kinderen per gezin![]()
Causaal verband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |