Dat is ook klote, aangezien ik al een Popcorn Hour hebquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Tacobell het volgende:
PS3.![]()
Zelfs als je dat ding niet eens gebruikt om spellen mee te spelen is het een perfect media center.
Helemaal niet, ik wil geen PS3 kopen maar ik weet dat het de beste keuze isquote:
Mja, soms wil ik nog wel eens een filmpje huren, wel zo prettig als dat over 2 jaar dan nog mogelijk is...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef FinancialBubble het volgende:
In de PS3 zit een blu-ray speler. Kan je ook dvd's mee spelen natuurlijk, maar je betaald wel een beetje veel geld, als je alleen een dvd speler nodig hebt.
nee meng,quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wil geen PS3 kopen maar ik weet dat het de beste keuze is
koop je over 2 jaar toch een blu-ray speler dan 25,-.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mja, soms wil ik nog wel eens een filmpje huren, wel zo prettig als dat over 2 jaar dan nog mogelijk is...
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
koop je over 2 jaar toch een blu-ray speler dan 25,-.
Tenzij je ook wil gaan gamen is 250,- voor een PS3 om films te kijken overkill. Bovendien is de techniek die in de PS3 zit ook alweer een paar jaar oud. Dus je hebt niet eens de beschikking over de allerlaatste snufjes en technieken.
Hmmz zoals wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
koop je over 2 jaar toch een blu-ray speler dan 25,-.
Tenzij je ook wil gaan gamen is 250,- voor een PS3 om films te kijken overkill. Bovendien is de techniek die in de PS3 zit ook alweer een paar jaar oud. Dus je hebt niet eens de beschikking over de allerlaatste snufjes en technieken.
Zoals welke?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee meng,
als je niet gaat gamen en je hebt geen media center nodig dan zijn er goedkopere blu-ray spelers die beter presteren qua beeld en geluid
indien het de dmp-bd60 is, gewoon doen, als je niet veeleisend bent is dat voor het geld een prima spelerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef HugoBaas het volgende:
Je kan ook een Panasonic blu-ray speler kopen.
Zag laatst een aanbieding. ¤169 en 10 blu-rays erbij.
Ik wil toch geen films op schijfje, download liever (fu brein).quote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef HugoBaas het volgende:
Je kan ook een Panasonic blu-ray speler kopen.
Zag laatst een aanbieding. ¤169 en 10 blu-rays erbij.
die boven genoemde panasonicquote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Zoals welke?
En als het 50 euro scheelt, dan nog wel nuttig imo om PS3 te kopen mochten de spelletjes interessant te zijn.
dan koop je beter een ps3 icm ps3 media server, niks meer branden ook, gewoon blu-rays streamenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik wil toch geen films op schijfje, download liever (fu brein).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |