Ik ben in Brabant geboren en woon in Frieslandquote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben in Friesland geboren maar vind het niks.
Ben blij dat ik nu tussen de gezellige mensen in Brabant woon.
Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
De taal, de mensen, de vlag, de mentaliteit, de plek, de voetbalclubs, eigenlijk alles wel.
HOAXquote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef Ensaf het volgende:
Naar aanleiding van:
Friesland dat denkt een eigen land te zijn
Friesland - wat kunnen ze er wel?
Friese jongens vast na terroriseren wijk
Groningen #382 - Anti-Friesland.
In Friesland moeten ze weer dwars doen
Wat te doen met die eeuwige kloterige friese vlag?
Atoombom op friesland :r
Enz.
Klacht: Wat zeuren jullie zeg.
Ironische paint:
Welk geld?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd andersom geweest
Over van de regen in de drup komen gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Dat wil ik niet zeggen... bevalt me prima in Brabant en ik ben van heel dat Friesland af.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:12 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Over van de regen in de drup komen gesproken
oh sjit juh hept muh door, en ick maar denkeuhn da niemanT doorhat dat ik ijgunluk un Fries ben...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:03 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
HOAX
Zo goed spreken Friezen geen Nederlands!!!
Dus: Klacht ongegrond.![]()
Heb zelf niets tegen friesland. Alleen die mensen die daar wonen.![]()
Dat ruik je wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef Faceoff het volgende:
[..]
oh sjit juh hept muh door, en ick maar denkeuhn da niemanT doorhat dat ik ijgunluk un Fries ben...
Pardon?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:12 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Over van de regen in de drup komen gesproken
Brabant boven Friesland verkiezenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Echt wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Brabant boven Friesland verkiezen!!!!!!!!!!!!!!11111
Ik moet zeggen, jij hebt smaak!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Friesland... waar de koeien knapper zijn dan de vrouwen
Zo hee, vier fouten in een zin.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef kensei het volgende:
Geld wat in de randstad word verdient word uitgegeven in Friesland.
Dat Friesland en Brabant beide hopeloze stukken land zijn waar ik voor mijn verdriet nog niet dood gevonden zou willen wordenquote:
Er is niks hopeloos aan Brabant.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:35 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Dat Friesland en Brabant beide hopeloze stukken land zijn waar ik voor mijn verdriet nog niet dood gevonden zou willen worden
Precies de reden waarom ik blij ben in Friesland te wonen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
De taal, de mensen, de vlag, de mentaliteit, de plek, de voetbalclubs, eigenlijk alles wel.
Ja ook net ééntjequote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, jij hebt smaak!
[ afbeelding ] =
[ afbeelding ] =
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |